Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas saa olla onnnellinen että on työtön, sai herätä 10.30 eikä tarvitse lähteä tuonne saatanalliseen kylmyyteen

Vierailija
02.02.2026 |

Nautin kun ei elämässä muutakaan iloa ole. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on työttömän ilot.

Vierailija
2/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku telineasentaja on ollu raksalla jo klo 7.00 -26 asteessa ja saa vaan 200e enemmän kuussa ku te työttömät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEE TÖIHIN SIITÄ!

Vierailija
4/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin äsken enkä ole työtön. Ei tarvitse myöskään lähteä saatanalliseen kylmyyteen, kun voi hurauttaa auton apista lämpenemään 22 asteiseksi ennen lähtöä. Klo 14 menen töihin joita rakastan tehdä ja jotka tuovat sisältöä elämään. Ja huiput työkaverit joiden kanssa on ystävystynyt odottaa siellä. 

Maaliskuussa lähden lasten ja puolison kanssa kahdeksi viikoksi lämpimään ja mulle maksetaan palkkaa koko ajalta. 

Räi sinä kattoon vain.

Vierailija
5/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MEE TÖIHIN SIITÄ!

Mä ainakin haluan töihin. Linkkaa pari avointa paikkaa joissa palkka/TES mainittu.

Vierailija
6/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku telineasentaja on ollu raksalla jo klo 7.00 -26 asteessa ja saa vaan 200e enemmän kuussa ku te työttömät

Noille töille on pakkasrajat ja albanialaisen pussissa se raha on valtava. 

Vierailija
7/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ammatin valintakysymys. 

Vierailija
8/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin äsken enkä ole työtön. Ei tarvitse myöskään lähteä saatanalliseen kylmyyteen, kun voi hurauttaa auton apista lämpenemään 22 asteiseksi ennen lähtöä. Klo 14 menen töihin joita rakastan tehdä ja jotka tuovat sisältöä elämään. Ja huiput työkaverit joiden kanssa on ystävystynyt odottaa siellä. 

Maaliskuussa lähden lasten ja puolison kanssa kahdeksi viikoksi lämpimään ja mulle maksetaan palkkaa koko ajalta. 

Räi sinä kattoon vain.

Mua naurattaa aina nämä ihmiset jotka kuvittelevat että kaikki työttömät on persaukisia ja eivät tee muuta kuin makaavat kotona. 

Vierailija
9/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin kattohommissa . Oli se raakaa hommaa tällaisella ilmalla. En käsitä miten jaksoin sitä. 

Vierailija
10/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räi sinä kattoon vain.

Olen 60-v vuotias ja matkustellut todella paljon. Ennen kuin jäin työttömäksi Pariisin, Berliinin, Wienin ym oopperat ja ravintolat tulivat tutuksi. Nyt olen työtön ja onnellinen että käytin rajat silloin kun niistä osasin nauttia. 

Vierailija
11/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heräsin kello 11.30.

Vierailija
12/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me työssäkäyvät ollaan niin tyhmiä että ollaan kustannettu työttömien ammatille niin isot edut

Vierailija
13/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on iha suomalaisia. 

Vierailija
14/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi 1987 oli kylmä. Sallan Naruskassa mitattiin -50,4C. 

Vierailija
15/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa mennä toimistolle, mutta nukuin huonosti (täysikuu?), joten päätin jäädä etätöihin. Otan sitten torkut tuossa lounaan jälkeen et piristyy.

Vierailija
16/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 2000 euroa puhtaana käteen Kelasta. Eikä nykyinen työtahti ja ilmapiiri muutenkaan kiinnosta.

Vierailija
17/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi me työssäkäyvät ollaan niin tyhmiä että ollaan kustannettu työttömien ammatille niin isot edut

Minä ainakin nautin sinun kustantamasta elämisestä niin kauan kuin se sallitaan.

Syytä poliitikkoja, erityisesti demareita kun ovat luoneet sairastavan oleskeluyhteiskunnan, jonka konkurssi on ihan nurkan takana.

Vierailija
18/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Räi sinä kattoon vain.

Mua naurattaa aina nämä ihmiset jotka kuvittelevat että kaikki työttömät on persaukisia ja eivät tee muuta kuin makaavat kotona. 

Sulla on niin omituinen huumorintaju 🤔

Vierailija
19/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heräsin kello 11.30.

Jaa, olet taitava unissakirjoittaja. viestin olet laittanut 11.00.

Vierailija
20/40 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on iha suomalaisia. 

Ja vi............ . Suurin osa itä-euroopan ukkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi