Mitä syötte, kun rahat ei meinaa riittää ?
Kommentit (68)
Mitä tahansa ruokaa edullisista perusaineksista. Vaikka itse sanon, olen hyvä laittamaan riittoisaa ja hyvää arkiruokaa, sekä leipomaan. Ei ole viisihenkinen perhe nälässä ollut.
Ei ole vielä niin päässyt käymään.
70v eläkeläinen.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Jää lapsille.
Höpö höpö, jos et mitään söisi niin kuolo korjaisi ja lapset jäisi ilman vanhempaansa.
Puuroja, kasvissosekeittoa, sämpylöitä, sipulimunakkaita, makaronilaatikkoa
Silloin kun ei ollut juuri mitään paistoin vehnäjauhosta ja vedestä tehtyjä "lettuja" öljyssä. Ei ollut rahaa edes kananmuniin.
Perunaa, porkkanaa, kaalia, papuja, linssejä, puuroa jne
Meillä syödään viikko samaa keittoa, vedellä jatketaan. Halpaa sekamehua, Ei leipää, leikkeleitä, salaatteja. Iltapalaksi kaurapuuro.
Dyykkaan talonyhtiön biojäteastiat joka päivä.
Haen työttömien yhdistykseltä päiväysvanhaa leipää. Sitä on ainakin tähän tähän asti ollut joka arkipäivä tarjolla eikä maksa mitään.
Pasta, puuro, riisi jollakin lisukkeella mitä kaapista sattuu löytyy.
1400 e jää ulosoton jälkeen
2 aikuista + 2 lasta.
Vaihdoin sisäfileen tuoreisiin silakoihin.
Yleensä tupakointi syö ruokarahat. Viinasta sentään saa kaloreita.
Xtra sei Prismasta. Siitä ja K menu -tomaattimurskasta keitto
Aamulla puuroa ja munakasta vuorotellen. Lounaaksi kasvissosekeittoa, makaronilaatikkoa, lohta (tarjouksessa usein) ja perunaan. Lisäksi sesongin kasviksia ja hedelmiä. Välillä tylsää, mutta onneksi en ole mikään kulinaristi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Jää lapsille.
Höpö höpö, jos et mitään söisi niin kuolo korjaisi ja lapset jäisi ilman vanhempaansa.
Olen viimeksi syönyt eilen klo 16.00 maissa. Lapset saa ruoan. Vettä juon. Huomenna minulla ruokapäivä. Elimistö tottuu.
En mitään. Jää lapsille.