Trumpille tuli köntsät housuun, kirjaimellisesti
Kommentit (42)
No yäk, ja kuuluu vielä oikein selkeästi. 🤢
Ei helevetti. Hyvä ilme Trumpin takana seisovalla miehellä
Biden sentään osasi pyyhkiä itsensä, kertoi sen ylpeänä toimittajille.
Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?
Vasemmistossa housuunpaskomista kutsutaan taiteeksi. Kumma, että ovat niin vihaisia, jos joku oikealla harrastaa taidetta.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistossa housuunpaskomista kutsutaan taiteeksi. Kumma, että ovat niin vihaisia, jos joku oikealla harrastaa taidetta.
Tynkkynen vasemmistoa?
Se oli vain viikon luontoääni. Ja jos tuli varren kanssa, niin se on sitä kansantuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?
Mars korvalääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars korvalääkäriin
Pitäisi sitten mennä kaverinkin, koska hänkään ei kuullut sitä. Minä kuuntelin sen kohdan kuuteen kertaan.
Onko tämä nyt se persujen ihailema vahva johtaja, joka rääpii päätänsä Bidenin kunnolle? 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars korvalääkäriin
Pitäisi sitten mennä kaverinkin, koska hänkään ei kuullut sitä. Minä kuuntelin sen kohdan kuuteen kertaan.
Magahihhulit ei kuule vuosisadan varpusparven lentoa kulttijohtajan haitarista, mutta kuulevat kun Biden kääntää kylkeä yöllä. Jotenkin valikoiva kuulo, taas. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mars korvalääkäriin
Ihan selkeesti kuuluu. Huono kuulo teillä molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
En tiennytkään, että Sebu on vasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Biden sentään osasi pyyhkiä itsensä, kertoi sen ylpeänä toimittajille.
Biden on kaikkien aikojen huonoin!
Kuuntelin kolmeen kertaan vielä, ei kuulu! Pitäisikö se siis kuulua 33 sekunnin kohdalla?
Blondin ilme