Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpille tuli köntsät housuun, kirjaimellisesti

Vierailija
02.02.2026 |

Kuunnelkaa tarkkaan 33 sekunnin kohdalla.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi housuun paskominen eikä vaipoissa konttaaminenkaan ole persuille vierasta. Heidän ykkös perätuuppari-tynkky harrastaa molempia. 

Vierailija
22/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa meistä ei joskus paskoisi housuihinsa. Paljon pahempi ongelma on köntsä ukon aivoissa. M52

Vierailija
24/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi housuun paskominen eikä vaipoissa konttaaminenkaan ole persuille vierasta. Heidän ykkös perätuuppari-tynkky harrastaa molempia. 

Ja on vieläpä  luonut poliittisen uransa sillä. Kykypuolue. 

Vierailija
25/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biden sentään osasi pyyhkiä itsensä, kertoi sen ylpeänä toimittajille.

Biden on kaikkien aikojen huonoin!

No ilman trumpia varmaan oliskin. Kumma ettei siitä maasta parempia löydy.

Vierailija
26/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?

Mars korvalääkäriin

Pitäisi sitten mennä kaverinkin, koska hänkään ei kuullut sitä. Minä kuuntelin sen kohdan kuuteen kertaan. 

Kivaa yhteistä tekemistä kaverin kanssa. Kuuntelette pieruja ja vertailette havaintoja. Söpöä!

Vierailija
27/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kävi silleen hassusti, että löysät ja polttavat paskat turahtivat pöksyyn. Tuskainen oli ilme kasvoilla istuessaan kuuman, haisevan ja höyryävän paskakasan päällä. Kiire oli häätää toimittajat pois, hännystelijät lähtivätkin vapaaehtoisesti pois paskapilvestä.

Vierailija
28/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin piereskely on parasta mitä länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan. - perussuomalaiset 

Vierailija
29/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistossa housuunpaskomista kutsutaan taiteeksi. Kumma, että ovat niin vihaisia, jos joku oikealla harrastaa taidetta.

Onko Sebukin sinun mielestäsi sitten vassari?

Vierailija
30/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee ulkonäöstäkin kuinka löysää kakkaakim tulee tuolta vanhalta ukolta 🤢

Vierailija
31/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella alkaa tiivisteet falskaamaan peräpäässä iän myötä ja väkisinkin vähän rutisee välillä etenkin nahkatuoleilla

Vierailija
32/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella alkaa tiivisteet falskaamaan peräpäässä iän myötä ja väkisinkin vähän rutisee välillä etenkin nahkatuoleilla

Juurikin näin. Tuossa iässä ei vain pitäisi enää kenenkään johtaa suurvaltaa. Trumpin paikka on vanhainkodissa, ei Valkoisessa talossa. 

Vierailija
33/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa Yhdysvaltoja nykyään hyvin. Eli pierua.

Vierailija
34/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin kolmeen kertaan vielä, ei kuulu! Pitäisikö se siis kuulua 33 sekunnin kohdalla?

Kuuluu se. Jos on pieru, tulee sekin vähintään varren kanssa.

Vierailija
35/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai South Parkin tekijät taas uutta matskua.

Vierailija
36/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen tapaista.

Vierailija
37/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?

Sama. Kukaan ei varmaan inhoa trumppia niin paljon kuin minä, mutta en kuule videolla ääntä joka todistaisi että paskat tuli housuun. Yleensä ei siitä edes mitään ääntä kuulu. Ei vielä onneksi omakohtaista kokemusta asiasta aikuisiässä, mutta vanhuksia olen hoitanut. 

Vierailija
38/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess, mä tein tästä jo alotuksen eilen, hyvä, että tapaus saa palstalla lisää näkyvyyttä👍👍

Vierailija
39/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Tuossa iässä ei vain pitäisi enää kenenkään johtaa suurvaltaa. Trumpin paikka on vanhainkodissa, ei Valkoisessa talossa. 

Ja kuulemma Trumpilla on ollut jo pidempään pidätysongelmia, koska sai Epsteinin saarelta puukepin persauksiinsa🤭🤭

Vierailija
40/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Kukaan ei varmaan inhoa trumppia niin paljon kuin minä, mutta en kuule videolla ääntä joka todistaisi että paskat tuli housuun. Yleensä ei siitä edes mitään ääntä kuulu. Ei vielä onneksi omakohtaista kokemusta asiasta aikuisiässä, mutta vanhuksia olen hoitanut. 

Rupsu kuului mutta kyllähän minäkin rupsuttelen ilman että on paskat housussa kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi