Trumpille tuli köntsät housuun, kirjaimellisesti
Kommentit (44)
Kukapa meistä ei joskus paskoisi housuihinsa. Paljon pahempi ongelma on köntsä ukon aivoissa. M52
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi housuun paskominen eikä vaipoissa konttaaminenkaan ole persuille vierasta. Heidän ykkös perätuuppari-tynkky harrastaa molempia.
Ja on vieläpä luonut poliittisen uransa sillä. Kykypuolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Biden sentään osasi pyyhkiä itsensä, kertoi sen ylpeänä toimittajille.
Biden on kaikkien aikojen huonoin!
No ilman trumpia varmaan oliskin. Kumma ettei siitä maasta parempia löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?
Mars korvalääkäriin
Pitäisi sitten mennä kaverinkin, koska hänkään ei kuullut sitä. Minä kuuntelin sen kohdan kuuteen kertaan.
Kivaa yhteistä tekemistä kaverin kanssa. Kuuntelette pieruja ja vertailette havaintoja. Söpöä!
Kyllä nyt kävi silleen hassusti, että löysät ja polttavat paskat turahtivat pöksyyn. Tuskainen oli ilme kasvoilla istuessaan kuuman, haisevan ja höyryävän paskakasan päällä. Kiire oli häätää toimittajat pois, hännystelijät lähtivätkin vapaaehtoisesti pois paskapilvestä.
Trumpin piereskely on parasta mitä länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan. - perussuomalaiset
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistossa housuunpaskomista kutsutaan taiteeksi. Kumma, että ovat niin vihaisia, jos joku oikealla harrastaa taidetta.
Onko Sebukin sinun mielestäsi sitten vassari?
Näkee ulkonäöstäkin kuinka löysää kakkaakim tulee tuolta vanhalta ukolta 🤢
Jokaisella alkaa tiivisteet falskaamaan peräpäässä iän myötä ja väkisinkin vähän rutisee välillä etenkin nahkatuoleilla
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella alkaa tiivisteet falskaamaan peräpäässä iän myötä ja väkisinkin vähän rutisee välillä etenkin nahkatuoleilla
Juurikin näin. Tuossa iässä ei vain pitäisi enää kenenkään johtaa suurvaltaa. Trumpin paikka on vanhainkodissa, ei Valkoisessa talossa.
Kuvaa Yhdysvaltoja nykyään hyvin. Eli pierua.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin kolmeen kertaan vielä, ei kuulu! Pitäisikö se siis kuulua 33 sekunnin kohdalla?
Kuuluu se. Jos on pieru, tulee sekin vähintään varren kanssa.
Sai South Parkin tekijät taas uutta matskua.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?
Sama. Kukaan ei varmaan inhoa trumppia niin paljon kuin minä, mutta en kuule videolla ääntä joka todistaisi että paskat tuli housuun. Yleensä ei siitä edes mitään ääntä kuulu. Ei vielä onneksi omakohtaista kokemusta asiasta aikuisiässä, mutta vanhuksia olen hoitanut.
Jess, mä tein tästä jo alotuksen eilen, hyvä, että tapaus saa palstalla lisää näkyvyyttä👍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Tuossa iässä ei vain pitäisi enää kenenkään johtaa suurvaltaa. Trumpin paikka on vanhainkodissa, ei Valkoisessa talossa.
Ja kuulemma Trumpilla on ollut jo pidempään pidätysongelmia, koska sai Epsteinin saarelta puukepin persauksiinsa🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kukaan ei varmaan inhoa trumppia niin paljon kuin minä, mutta en kuule videolla ääntä joka todistaisi että paskat tuli housuun. Yleensä ei siitä edes mitään ääntä kuulu. Ei vielä onneksi omakohtaista kokemusta asiasta aikuisiässä, mutta vanhuksia olen hoitanut.
Rupsu kuului mutta kyllähän minäkin rupsuttelen ilman että on paskat housussa kuitenkaan.
Eihän toi housuun paskominen eikä vaipoissa konttaaminenkaan ole persuille vierasta. Heidän ykkös perätuuppari-tynkky harrastaa molempia.