Trumpille tuli köntsät housuun, kirjaimellisesti
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Trumpin piereskely on parasta mitä länsimaailmalle on tapahtunut pitkään aikaan. - perussuomalaiset
😂
Paska haisee ja balalaikka soi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?
Sama. Kukaan ei varmaan inhoa trumppia niin paljon kuin minä, mutta en kuule videolla ääntä joka todistaisi että paskat tuli housuun. Yleensä ei siitä edes mitään ääntä kuulu. Ei vielä onneksi omakohtaista kokemusta asiasta aikuisiässä, mutta vanhuksia olen hoitanut.
Rupsu kuului mutta kyllähän minäkin rupsuttelen ilman että on paskat housussa kuitenkaan.
Ja mistä se nyt tiedetään että se oli nimenomaan Trump joka pieraisi? Keskittykää mieluummin niihin Epstein-asiakirjoihin.
Koska pieru oli Suurin, Kaunein ja Mahtavin.
It was beauuutiful. M52
Näin siinä käy, kun päästetään vanhat pierut valtaan.
Eikö jenkeillä ole nuorempia tyyppejä tähän hommaan?
Tulipas kiire saada ylimittajat pois tiloista.
Jos äijä ei paskonut housuihinsa miksi oli hirveä kiire saada toimittajat pois tiloista? Trumpin pidätysongelmat on olleet vaivoina jo sen tv-sarjan aikoina.
Töissä rupsahteli vähän väliä kun keski-iän ylittäneet työkaverit vähän liikuttelivat kehoaan, ei se kaasu enää pysy sisällä niinku nuorempana kun sulkijalihaskin oli timmi
Siitä syystäkö noi naiset alkoi huitomaan käsillään hätäsesti ilmaa poispäin?
Vierailija kirjoitti:
Töissä rupsahteli vähän väliä kun keski-iän ylittäneet työkaverit vähän liikuttelivat kehoaan, ei se kaasu enää pysy sisällä niinku nuorempana kun sulkijalihaskin oli timmi
Oon jankuttanu et perspanot tollasta pidätyskyvyttömyyttä aiheuttaa mut vaan naureskellaan.
Naisten ei ainakaan kannattas jonkun satunnaisen ja senhetkisen miehen homostelufanttasioitten takia pilata loppuelämänsä pidätyskykyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jankuttanu et perspanot tollasta pidätyskyvyttömyyttä aiheuttaa mut vaan naureskellaan.
Naisten ei ainakaan kannattas jonkun satunnaisen ja senhetkisen miehen homostelufanttasioitten takia pilata loppuelämänsä pidätyskykyä.
Niimpä. Miehiä tulee ja miehiä menee mutta uutta toimivaa ryppyrengasta ei saa edes rahallakaan
Vierailija kirjoitti:
Niin haisee täälläkin. Kohta viikon ollut norossa. En usko karmaan, mutta parempi pelata varman päälle. Vielä ei ole housuihin tullut, mutta jokainen pieru voi olla se viimeinen virhe. En viitsi Trumpia tuosta syyttää, vaan aivan muista asioista. Balalaikka täällä ei kyllä soi. M52
Lopetti tilaisuuden samantien ja käski porukan ulos. :DTosin tuskin kukaan sinne olisi halunnut pidemmäksi aikaa jäädäkään. Vihreäpaitainen nainenkin yritti peittää nenäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin haisee täälläkin. Kohta viikon ollut norossa. En usko karmaan, mutta parempi pelata varman päälle. Vielä ei ole housuihin tullut, mutta jokainen pieru voi olla se viimeinen virhe. En viitsi Trumpia tuosta syyttää, vaan aivan muista asioista. Balalaikka täällä ei kyllä soi. M52
Eihän tuosta toki voi Trumpia syyttää, mutta odotan innolla kenestä Trump tekee syyllisen kostean torven soittamiseen. Biden? Demokraatit? Minnesotan somalit?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin irvokas näytelmä.
Onhan se kun mies joka yrittää hallita puolta maalimaa ei hallitse edes omaa persläpeään.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin irvokas näytelmä.
Trumpin kauden ainut positiivinen hetki. 😂
Ruskea nuotti? Mistä se kuului ja vaikuttiko vain itse päähenkilöön?
Shitty Don