Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trumpille tuli köntsät housuun, kirjaimellisesti

Vierailija
02.02.2026 |

Kuunnelkaa tarkkaan 33 sekunnin kohdalla.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?

Sama. Kukaan ei varmaan inhoa trumppia niin paljon kuin minä, mutta en kuule videolla ääntä joka todistaisi että paskat tuli housuun. Yleensä ei siitä edes mitään ääntä kuulu. Ei vielä onneksi omakohtaista kokemusta asiasta aikuisiässä, mutta vanhuksia olen hoitanut. 

Rupsu kuului mutta kyllähän minäkin rupsuttelen ilman että on paskat housussa kuitenkaan.

Ja mistä se nyt tiedetään että se oli nimenomaan Trump joka pieraisi? Keskittykää mieluummin niihin Epstein-asiakirjoihin. 

Vierailija
42/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuon voi kuunnella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kuullut mitään! Monta kertaa kuuntelin, jos siis pitäisi 33 s kohdalla kuulua?

Sama. Kukaan ei varmaan inhoa trumppia niin paljon kuin minä, mutta en kuule videolla ääntä joka todistaisi että paskat tuli housuun. Yleensä ei siitä edes mitään ääntä kuulu. Ei vielä onneksi omakohtaista kokemusta asiasta aikuisiässä, mutta vanhuksia olen hoitanut. 

Rupsu kuului mutta kyllähän minäkin rupsuttelen ilman että on paskat housussa kuitenkaan.

Ja mistä se nyt tiedetään että se oli nimenomaan Trump joka pieraisi? Keskittykää mieluummin niihin Epstein-asiakirjoihin. 

Koska pieru oli Suurin, Kaunein ja Mahtavin.

Vierailija
44/44 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedari Trump ja pedarihallinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme