Sanoja joita inhoat yli kaiken?
Mulla ehdottomasti nro 1 on aivopieru (hädin tuskin pystyn kirjoittamaan sen sanan, ikinä en sanoisi ääneen), lisäksi todella ärsyttäviä inhokkeja on huumorin tms. viljely, aivoitus, palttiarallaa (tai miten se sitten ikinä kirjoitetaankaan), mennä plörinäksi ja sitten vielä kaameat täältä opitut ovislima ja vielä pahempi ovisnippailu.
Kommentit (74)
Hyi helvetti. En mitenkään pysty sanomaan ääneen, että "nauttikaa!" tai "kylläpä nautin auringonpaisteesta!"
Hyi.
"itse henkilökohtaisesti", itse asiassa
tärkeilevien, omahyväisten ihmisten ilmauksia yleensä
ensimmäinen on usein ihan paikallaan, kun on tarvetta eristää oma mielipide edustamansa organisaation kannasta.
Juu, kaksi sanaa tuossa, mutta inhoan noita.
tapa kirjoittaa "oranssi seinä KOKOAA huoneen" tai " ikkuna ANTAA etelään". Mitä vittua se lasiseinä sinne teleään antaa? Ja miten seinä voi koota yhtään mitään....aagrrrrrhhh....ei saatana.....
Ja kun kiinteistöidioottikaisa sanoo " master bed room ", meinaan joka kerta oksentaa.
Ja sit just nää kaikki, mitä ootte jo tänne kirjottaneetkin. Ai niin, sit voisin kuristaa sen, jonka mielestä on ihan ok käyttää sanaa "tavan". Et älkää mun lähettyvillä vaan sanoko sitä sanaa, muuten käyn kaulaanne kiinni ja nipistän.
Ei tietoa mikä on pyyppä. Se kuulostaa vältettävältä sanalta.
hulppea, napostella
Tekipä tiukkaa edes kirjoittaa nuo
Tiätsäniiku
Ettotanoinniin
Masuasukki
Nyksä
Etupylly ja vieteri
tarkoittaa irti.