Sanoja joita inhoat yli kaiken?
Mulla ehdottomasti nro 1 on aivopieru (hädin tuskin pystyn kirjoittamaan sen sanan, ikinä en sanoisi ääneen), lisäksi todella ärsyttäviä inhokkeja on huumorin tms. viljely, aivoitus, palttiarallaa (tai miten se sitten ikinä kirjoitetaankaan), mennä plörinäksi ja sitten vielä kaameat täältä opitut ovislima ja vielä pahempi ovisnippailu.
Kommentit (74)
ajatusta loistavasti. Kerrankin mahtava sanonta!
IHQ
ihqu
Or what ever,
Mä olen NIIIN vihaan. Ja jos joku kolmekymppinen+ sanoo vielä tuon, olen sanaton. Karvat nousee pystyyn.
Voi hyvä luoja sentään.
-huoneeseen tulvii valoa
-eppu
-vuosikas
-pitkässä juoksussa
-aivopieru
ihan ykkönen on :
VIELLÄ..siis tosi rasittava ku joku vääntää vielä sanasta tollaisen hirmun!
sitten on OU MY GOOOD ja sit lyhennetty OMG jota kaikki aikuisetkin hokee nykyään.
HERPES...se ällöttää..olis joku muu sitä kuvaava sana mut.. ei herpes.. se kuulostaa niin irstaalta.
Kun miehen kalua nimitetään JORMAKSi, PIPPELIKSI TAI MUNAKSI..saa inhon tunteen aikaan..
KONDOMI on myös ärsyttävä
ja ANUS vittu eikö anaali oo ihan hyvä
sana vittu! vaikka sitä itsekin käytin mutta VIHAAN SITÄ YLIKAIKEN. siis hirveä sana..ihan kamala ja sitä tunkee suomalaiset joka toisen sanan väliin.. ja taivuttaa sitä mitä kummallisimpiin muotoihin mitä äidinkielen opettajatkaan ei varmaan tunnistaisi kieliopissa. on tosi rumaa sellainen ja osoittaa mielikuvituksen suurta puutosta jos ei osaa kuvailla mitään asioita ilman "vittua"
"vitun hieno ilta" mitä esim tuo kertoo mistään? tuskin kaikki kuvailemat asiat liittyy aina vittuun. voi olla hieno ilta ilman että vittuja on lähimaillakaan. on rasittavaa muiden ja myös oma kiroilu..haluan siitä eroo.
Voiko teennäisempää olla? Samoin se uusi median lanseeraama metropoli, voi jeesus :)
Ärsyttää kun ihmiset selittää juttuja, niin lauseiden lopussa tulee "... ja niinpoispäin". Ihan kuin jättäisivät jotain kertomatta. Ja juttu jatkuu ja taas tuo...
Ärrrrrsyttävää!!
Esikko
Vuosikas
Noheva
Kikkeli
Aikuisten hokemana "älä tule paha kakku, tule hyvä kakku" on aivan älyttömän ärsyttävä.
Aika monet nimet niin ihmisten kuin paikkojen.
Rekkamiehen pastilli
Nuorempana oli tosi paljo sellasia sanoja, jotka ällötti ja jotenkin ärsyttikin, kuten pieru ja aivopieru nykyisin onneksi vähemmän.
Se ketä väärässä paikassa on rasittava.
rouhea, voimaantuminen, makustella, plörinä, broisku ...ja ennen kaikkea abauttiarallaa
taas joku sano sen illalla telkkarissa. Se on herrajumala ei herranjumala. Herppes on kans raivostuttava se on herpes ei herpppppes. Kun sanotaan fleese eikä fliis sykkii otsasuoni. Näitä on paljon.
Ihan karsean kuuloista, kun puhetta höystetään sillä. En sano, etten joskus sitä itsekin päästäisi suustani, mutta vältän viimeiseen asti. Ylipäätään kiroilu on rahvaanomaista, mutta vittu-sanan käyttö oksettavaa suorastaan. Jotkut teinit käyttää sitä tilkesanana koko ajan ja sekin on rasittavaa. Mutta sitten on myös aikuisia ihmisiä, joille "se on vitun hieno", "kyllä hiukan vitutti" jne. Mulle tulee sellaisesta aikuisesta välittömästi kuva, että on juntti, kouluttamaton ja vailla käytöstapoja. Yksi kaveri puhuu noin ja en tykkää hänestä oikeastaan tuosta syystä. En kehtaisi mennä mihinkään paikkaan yhdessä, kun tunnen niin hirveää myötähäpeää tuosta puhetyylistä.
-voimaantua ja kaikki sen johdannaiset
-biksut :X
-tikuttelu, pupuilu, ovislima, täti (menkat), tarrasukkia
Se joka sen sanan keksi ei TODELLAKAAN halua tulla mun silmien eteen.
Mikä helvetti siinä on, ettei lapsille voida puhua normaalisti??
Ja sit just nää kaikki, mitä ootte jo tänne kirjottaneetkin. Ai niin, sit voisin kuristaa sen, jonka mielestä on ihan ok käyttää sanaa "tavan". Et älkää mun lähettyvillä vaan sanoko sitä sanaa, muuten käyn kaulaanne kiinni ja nipistän.
Peesi! Tavallinen on tavallinen!
Kimmo (en tarkoita ihon kimmoa vaan oksennusta), Jorma, Yrjö, Jonne jne.
vatta (=vatsa), muo (=minua), nasta (=kiva), lysti..
korvamato.