Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoja joita inhoat yli kaiken?

Vierailija
12.11.2011 |

Mulla ehdottomasti nro 1 on aivopieru (hädin tuskin pystyn kirjoittamaan sen sanan, ikinä en sanoisi ääneen), lisäksi todella ärsyttäviä inhokkeja on huumorin tms. viljely, aivoitus, palttiarallaa (tai miten se sitten ikinä kirjoitetaankaan), mennä plörinäksi ja sitten vielä kaameat täältä opitut ovislima ja vielä pahempi ovisnippailu.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatta (=vatsa), muo (=minua), nasta (=kiva), lysti..

korvamato.

Vierailija
22/74 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatusta loistavasti. Kerrankin mahtava sanonta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHQ

ihqu

Or what ever,

Mä olen NIIIN vihaan. Ja jos joku kolmekymppinen+ sanoo vielä tuon, olen sanaton. Karvat nousee pystyyn.

Voi hyvä luoja sentään.

Vierailija
24/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arrrgghhhh ja iso ällötys!!!!

Vierailija
25/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-huoneeseen tulvii valoa

-eppu

-vuosikas

-pitkässä juoksussa

-aivopieru

Vierailija
26/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ykkönen on :

VIELLÄ..siis tosi rasittava ku joku vääntää vielä sanasta tollaisen hirmun!

sitten on OU MY GOOOD ja sit lyhennetty OMG jota kaikki aikuisetkin hokee nykyään.

HERPES...se ällöttää..olis joku muu sitä kuvaava sana mut.. ei herpes.. se kuulostaa niin irstaalta.

Kun miehen kalua nimitetään JORMAKSi, PIPPELIKSI TAI MUNAKSI..saa inhon tunteen aikaan..

KONDOMI on myös ärsyttävä

ja ANUS vittu eikö anaali oo ihan hyvä

Vierailija
27/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana vittu! vaikka sitä itsekin käytin mutta VIHAAN SITÄ YLIKAIKEN. siis hirveä sana..ihan kamala ja sitä tunkee suomalaiset joka toisen sanan väliin.. ja taivuttaa sitä mitä kummallisimpiin muotoihin mitä äidinkielen opettajatkaan ei varmaan tunnistaisi kieliopissa. on tosi rumaa sellainen ja osoittaa mielikuvituksen suurta puutosta jos ei osaa kuvailla mitään asioita ilman "vittua"

"vitun hieno ilta" mitä esim tuo kertoo mistään? tuskin kaikki kuvailemat asiat liittyy aina vittuun. voi olla hieno ilta ilman että vittuja on lähimaillakaan. on rasittavaa muiden ja myös oma kiroilu..haluan siitä eroo.

Vierailija
28/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mä vihaan sitä sanaa!!!

Vierailija
29/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko teennäisempää olla? Samoin se uusi median lanseeraama metropoli, voi jeesus :)

Vierailija
30/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ihmiset selittää juttuja, niin lauseiden lopussa tulee "... ja niinpoispäin". Ihan kuin jättäisivät jotain kertomatta. Ja juttu jatkuu ja taas tuo...

Ärrrrrsyttävää!!

Vierailija
31/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikko

Vuosikas

Noheva

Kikkeli

Aikuisten hokemana "älä tule paha kakku, tule hyvä kakku" on aivan älyttömän ärsyttävä.

Aika monet nimet niin ihmisten kuin paikkojen.

Rekkamiehen pastilli

Nuorempana oli tosi paljo sellasia sanoja, jotka ällötti ja jotenkin ärsyttikin, kuten pieru ja aivopieru nykyisin onneksi vähemmän.

Se ketä väärässä paikassa on rasittava.

Vierailija
32/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rouhea, voimaantuminen, makustella, plörinä, broisku ...ja ennen kaikkea abauttiarallaa

Vierailija
33/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas joku sano sen illalla telkkarissa. Se on herrajumala ei herranjumala. Herppes on kans raivostuttava se on herpes ei herpppppes. Kun sanotaan fleese eikä fliis sykkii otsasuoni. Näitä on paljon.

Vierailija
34/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karsean kuuloista, kun puhetta höystetään sillä. En sano, etten joskus sitä itsekin päästäisi suustani, mutta vältän viimeiseen asti. Ylipäätään kiroilu on rahvaanomaista, mutta vittu-sanan käyttö oksettavaa suorastaan. Jotkut teinit käyttää sitä tilkesanana koko ajan ja sekin on rasittavaa. Mutta sitten on myös aikuisia ihmisiä, joille "se on vitun hieno", "kyllä hiukan vitutti" jne. Mulle tulee sellaisesta aikuisesta välittömästi kuva, että on juntti, kouluttamaton ja vailla käytöstapoja. Yksi kaveri puhuu noin ja en tykkää hänestä oikeastaan tuosta syystä. En kehtaisi mennä mihinkään paikkaan yhdessä, kun tunnen niin hirveää myötähäpeää tuosta puhetyylistä.

Vierailija
35/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-voimaantua ja kaikki sen johdannaiset

-biksut :X

-tikuttelu, pupuilu, ovislima, täti (menkat), tarrasukkia

Vierailija
36/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka sen sanan keksi ei TODELLAKAAN halua tulla mun silmien eteen.

Vierailija
37/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helvetti siinä on, ettei lapsille voida puhua normaalisti??

Vierailija
38/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napostelu

päikky

Vierailija
39/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit just nää kaikki, mitä ootte jo tänne kirjottaneetkin. Ai niin, sit voisin kuristaa sen, jonka mielestä on ihan ok käyttää sanaa "tavan". Et älkää mun lähettyvillä vaan sanoko sitä sanaa, muuten käyn kaulaanne kiinni ja nipistän.

Peesi! Tavallinen on tavallinen!

Vierailija
40/74 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo (en tarkoita ihon kimmoa vaan oksennusta), Jorma, Yrjö, Jonne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan