Mitä ajattelet miehistä jotka haluavat pillua ja yrittät siksi iskeä naisia sitä saadakseen?
Kommentit (21)
Eiköhän tämä ole kaikilla miehillä yhtenä tavoitteena. Toki joku voi aidosti olla kiinnostunut parisuhteestakin.
Toivotan heille onnea taisteluunsa
Mies on ymmärtänyt elämän syvimmän tarkoituksen.
Täytyy olla jotain 50 luvulla syntyneitä! Ne vielä ymmärtää mitä tarkoittaa olla mies!
Oikea viriili naaras arvostaa tuollaisia miehiä. Hiekka*illut on sitten erikseen.
No juuri sen takia miehet iskevät naisia. Muuten maapallo olisi autio ja tyhjä ihmisistä.
No mitä muista syitä on olemassa?
Kyllä se on perus nautinto mihin perustuu koko ihmiskunta!!
se on miehen DNA:ssa ja juontaa jo ihmiskunnan alkuajoilta.
toki on näitä kastematojakin jotka jotka tippuu pois ihmiskunnasta kun eivät jatka sukua.
miehen perus tarve on seksi ja yhdyntä ja tästä ei voi edes neuvotella koska se on vaan näin!
tätä on vaan pilattu kaiken maailman wokeilla ja feminismillä sun muulla pask#lla
Myös osa naisista hakee lyhytaikaista seksiseuraa. Enkä nyt puhu ammattlaisista, vaan ihan tavallisista naisista.
No eihän sitä pillua muuten saa kuin naisen iskemällä.
Se on oikea tapa. Täytyy iskeä naisia jotta saa pillua. Muu ei onnistu.
Jos minä käyn suihkussa ja meikkaan puolituntia, sitten laitan vaatteet, joita olen valinnut tunnin, saan sukkahousut ehjänä jalkaan, kävelen korkkareilla muutaman tunnin ja sitten minut iskee mies, joka ei halua minulta pillua, niin mitä minä sillä miehellä teen? Kaikki se vaivannäkö tyhjän takia...
Vierailija kirjoitti:
Jos minä käyn suihkussa ja meikkaan puolituntia, sitten laitan vaatteet, joita olen valinnut tunnin, saan sukkahousut ehjänä jalkaan, kävelen korkkareilla muutaman tunnin ja sitten minut iskee mies, joka ei halua minulta pillua, niin mitä minä sillä miehellä teen? Kaikki se vaivannäkö tyhjän takia...
Nyt puhutaan asiaa!
Eipä oikeastaan miehenä jaksa tällaiset kertapanoon tyytyvät naiset kiinnostaa. Miksi ottaa riskiä ties mistä taudeista ja metoo uhriksi joutumisesta vain yhden panon tai edes koko yön paneskelujen vuoksi? Kyllä pitää olla jo lähtökohtaisesti aikeet pidemmästä suhteesta ilman best before päiväystä, jotta kiinnostus sänkypuuhista edes herää. Pari kertaa joskus nuorempana tullut haksahdettua tällaiseen miestä vain lihanpalana pitävään kullinkipeään naiseen, joille mies on vain seksiobjekti ja väline yhden yön kertatyydytykseen, yök.
Onko sitten niin että "tapailua" harrastava heteronainen EI halua penistä- kun kerta pidätte miespuolisenkin seksihalua niin tuomittavana asiana?
Vain oma nautinto mielessä.