Olen 54-vuotias läskikasa 96 kg mutta aamulla teen putkeen 45 etunojapunnerrusta putkeen nyrkeillä!
onko tämä huono? tosin juosta en jaksa kuin 1 km putkeen.
tv mies 54 v, 96 kg paino. pituus 168 cm. mahaa on.
Kommentit (8)
en ole, ihan työtön paska olen. enkä tee mitään. kerran viikossa käyn uimahallin salilla ja uimassa.
Maha ei taida punnertaessa irrota lattiasta ollenkaan?
olin ennen läski minun BMI oli 35 ja nyt se on 18.
kun olin läski jaksoin nostaa satakiloa maasta ja penkistä nousi rapiat 70kg ja ei toi 70 ole mikään kummoinen tulos miehellä, mutta olen nainen enkä halunnut edes olla mikään painon nostaja.
jaksoin nostaa minua puolet pidemmän miehet ilmaan .
nykyään kauppakassin kantaminenkin on urheilu suoritus.
läski huono kunto .
läksi huono lihaskunto.
ei taida olla enään edes fysiikan lakien mukaista, että edes pystyisin nostamaan sata kiloa tällä nykyisellä painolla, sillä enhän ole muurahainen.
ulkonäkö parani, mutta voimat heikkeni ja tunnen oloni avuttomaksi hiireksi.
noh proteiinia kehiin ja pakko alkaa treenaa, mutta kyllä läskeillä voimaa on hehän jaksavat kulkea sen ylimääräisen kilon kanssa. koittakaa te laihat teipata keho täyteen painoja esim 30kg tai 40kg , sitten tiedätte mitä taakkaa ylipainoiset kantaa.
hienoa ap just noin ja kanna sitä mahaasi ylpeydellä
Nytkö Allu onkin vain mun pituinen? 🤔
Vierailija kirjoitti:
olin ennen läski minun BMI oli 35 ja nyt se on 18.
kun olin läski jaksoin nostaa satakiloa maasta ja penkistä nousi rapiat 70kg ja ei toi 70 ole mikään kummoinen tulos miehellä, mutta olen nainen enkä halunnut edes olla mikään painon nostaja.
jaksoin nostaa minua puolet pidemmän miehet ilmaan .
nykyään kauppakassin kantaminenkin on urheilu suoritus.
läski huono kunto .
läksi huono lihaskunto.
ei taida olla enään edes fysiikan lakien mukaista, että edes pystyisin nostamaan sata kiloa tällä nykyisellä painolla, sillä enhän ole muurahainen.
ulkonäkö parani, mutta voimat heikkeni ja tunnen oloni avuttomaksi hiireksi.
noh proteiinia kehiin ja pakko alkaa treenaa, mutta kyllä läskeillä voimaa on hehän jaksavat kulkea sen ylimääräisen kilon kanssa. koittakaa te laihat teipata keho täyteen painoja esim 30kg tai 40kg , sitten tiedätte mitä taakkaa ylipainoiset
tää ei antanut erikoismerkkejä laittaa niin tarkoitin.
läski ei ole yhtä kuin heikko kunto
läski ei ole yhtä kuin huono lihaskunto
Taidat olla putkimies!