Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokoarvioultra

29.04.2007 |

moi! Eli olen menossa tällä viikolla kokoarvio ultraan.. Olen rv 33, eli kyselisin että onkohan tuossa ultrassa väliä onko rakko täynnä vai tyhjä?? Ja eihän noissa ultrissa näin pitkällä yleensä itse havaitse sukupuolta??=)

Vai mitenköhän tuo on, kun emme haluasi tietää kumpi sieltä tulee..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko rakko tyhjä vai täysi... noin paljon kun on viikkoja, niin sun voi olla vaikea pidätellä rakkoa täynnä;)

ainoastaan rakenneultrassa sen saattaa itse havaita, kumpi on tulossa (lähinnä jos on poika tulossa). tosiaan, kun vauva on noin iso, sitä ei oikein itse näe. ja lääkäri kyllä kysyy sitten, haluatteko tietää sukupuolen, ei sen sitä pitäisi muuten möläyttää. voihan sen tietysti varmuuden vuoksi sanoakin ennen ultraa, että ette halua tietää.

sannaj85:

moi! Eli olen menossa tällä viikolla kokoarvio ultraan.. Olen rv 33, eli kyselisin että onkohan tuossa ultrassa väliä onko rakko täynnä vai tyhjä?? Ja eihän noissa ultrissa näin pitkällä yleensä itse havaitse sukupuolta??=)

Vai mitenköhän tuo on, kun emme haluasi tietää kumpi sieltä tulee..

Vierailija
2/2 |
29.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ensin on pitänyt antaa pissanäyte, joten aika tyhjä rakko on ollut. Äitipolilla siis tehty arvio. samalla otettu paino, verenpaine niinku neuvolakäynnillä.

mehiz rv37+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla