Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että olen alakynnessä. Teen joka päivä ruokaa ja joka päivä 3 teiniä on naamat mutkalla "hyii , eiks ole".

Vierailija
01.02.2026 |

Nuudeleita/ranskanperunoita/nugetteja.

Ei kiitosta,vain naaman vääntelyä ja silmien muljauttelua että hyi kun pahaa taas.

Esim.tänään teen Lindströmin pihvejä ja  perunamuussia,hyvässä lykyssä 1 kolmesta syö edes muussia.

Olen pienestä pitäen ottanut mukaan keittiöön ja pitänyt toiveruokapäiviä. Luulin kasvattavani  lapsia,jotka syövät kaikkea.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä minusta kiitosta tarvitse antaa, että vanhempi tekee mitä kuuluu, että ruokkii lapsensa. Mutta naamanvääntelyyn ja yököttelyyn sinun olisi pitänyt puuttua jo ajat sitten, kauheaa käytöstä. 

Vierailija
2/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa käytöstä teineiltä. Kannattaisiko niitä vähän kasvattaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voi ottaa ruoanlaittoon jo pienestä.

Vierailija
4/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinä et vaan osaa tehdä ruokaa? 

Vierailija
5/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia.Täytyy vaan jaksaa.. :D 

TSEMPPIÄ

Vierailija
6/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku peltiruoka? Siihen kasviksia, no voi laittaa pakasteranuja, vaikka mitä pellille. Öljyä vihanneksille, hyvä tulee.

Vierailija
7/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne teinit nälkään kuole. Jos teet ruuan ja se ei kelpaa niin sitten ei kelpaa. Sitä syödään mitä tarjotaan. Voi myös teini itse kokata. Koti ei ole täysihoitola.

Vierailija
8/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset voi ottaa ruoanlaittoon jo pienestä.

Olen ottanutkin. 

Ap

Vierailija
9/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi niiden teinien kanssa yhdessä viikon ostoslista. Aseta budjetti ja käytte yhdessä läpi reseptejä, sekä jo kotoa löytyvät tuotteet. Teinit lähtevät mukaan kauppaan ja jokaisella on tehtävänä hakea tuotteita, sekä muistaa myös se budjetti. Keittiössa laitetaan ruokaa yhdessä, eikä äiti ole mikään keittiöpiika ja palvelija. Teinien pitää opetella itsenäisiksi.

Vierailija
10/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo teinien toiveet eivät kovin kalliilta kuulosta. Osta niitä nuudeleita, ranskalaisia ja nuggetteja ja toimi edes yksi viikko niin, että teet vain teinien suosikkiruokia.

Vierailija
11/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla kurinpidon paikka. Rumien puhumisesta auktoriteetille tulee rangaista raskaimman kanssa koska muutoin auktoriteetti on pian muisto vain.

Vierailija
12/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit itse laittamaan ruokaa! 

Vierailija
13/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki on paras kasvattaja. Syö oma ruokasi ilolla ja lapset voi syödä kanssasi. Jos tekemäsi ruoka ei maistu, olkoon ilman.

Vierailija
14/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä minusta kiitosta tarvitse antaa, että vanhempi tekee mitä kuuluu, että ruokkii lapsensa. Mutta naamanvääntelyyn ja yököttelyyn sinun olisi pitänyt puuttua jo ajat sitten, kauheaa käytöstä. 

Tämä juuri. Muutenkin on ihan normaalia, ettei kaikista ruoista tykkää, mutta tuo vääntely ja yököttely on ihan 100 % kasvatusperäistä. Tai oikeammin sen puutteesta johtuvaa.

Vierailija
15/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla kurinpidon paikka. Rumien puhumisesta auktoriteetille tulee rangaista raskaimman kanssa koska muutoin auktoriteetti on pian muisto vain.

Sille on syynsä miksi ennen vanhaan oli suunpesu ja remmi käytössä.

Vierailija
16/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa tuo alkaa ettei ruoka kelpaa vai onko ollut aina noin? Meillä pian 9v poika ei koskaan ole valittanut pahasta ruoasta. Syö hyvällä ruokahalulla ja joka aamu pyytää puuroa. Kouluruoka on kuulemma hyvää myös

Vierailija
17/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa niille kokkivuorot 

Ja ei rahaa mennä itse kauppaan vaan aineslistat sulle ja budjetoitu viikon ensin. 

Vierailija
18/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko joku peltiruoka? Siihen kasviksia, no voi laittaa pakasteranuja, vaikka mitä pellille. Öljyä vihanneksille, hyvä tulee.

Kyseessä on käyttäytymiseen liittyvä ongelma, eikä mikään s@@tanan peltiruokaresepti.

Vierailija
19/50 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä maanantai 

Nico tiistai 

Jessica keskiviikko

Janerre torstai

Kaikki pizzaperjantai 

Jne 

Vierailija
20/50 |