Tapailukumppani suhtautuu todella nihkeästi siihen, että mulla on ollut useampi kuin yksi suhde
Ja hänellä vain yksi. Varmaan kannattaa lopettaa koko homma jo tähän paikkaan?
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jos on taustalla monia suhteita, niin kyllähän se pistää miettimään, että onko taustalla jotain sitoutumuskammoa. Ei kiinnostaisi olla taas yksi jätettävä.
Jos ikää on 45, niin kyllä tähän ikään mennessä ehtii olla enemmän kuin yksi suhde ilman sitoutumiskammoakin.
Ap
Jätä heti tuollahinen ja aja tollahi ukko pihalleh.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein tahdo seistä kun miettii mikähän vitjapalli on viimeksi ollut pukilla.
Intrusiivisiin ajatuksiin saa apua psykiatriasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos on taustalla monia suhteita, niin kyllähän se pistää miettimään, että onko taustalla jotain sitoutumuskammoa. Ei kiinnostaisi olla taas yksi jätettävä.
Rakastuminen on riskejä täynnä. Ne joko hyväksyy tai jää sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein tahdo seistä kun miettii mikähän vitjapalli on viimeksi ollut pukilla.
Älä mieti, heittäydy hetkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä te puhutte näistä asioista? Mitä se nykyiselle miehellesi kuuluu?
Tämä myös. Jos mies alkaa utelemaan suhdehistoriaa niin se on sama kuin nainen alkaisi tenttaamaan rikosrekisteriä ja varallisuustietoja sekä avioehtoa ennen treffejä. Jostain syystä tällainen käytös sallitaan miehille mutta ei naisille. Muistakaa tytöt olla ihan yhtä alhaisia kuin nämä kosiskelijanne ja mieluummin vähän alhaisempiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ikää on 45, niin kyllä tähän ikään mennessä ehtii olla enemmän kuin yksi suhde ilman sitoutumiskammoakin.
Ap
Monia ei ole sama asia kuin yksi suhde. Minulla oli tuon ikäisenä ollut kaksi suhdetta. Suhtautuisin varauksella, jos olisi sanotaan nyt kolme suhdetta tai enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Miesten pitäisi jo oppia että naisilla on aina suuri määrä aiempia suhteita. Ihan normia, että 25v on kymmenen aiempaa kumppania, 30v naisella normaalia, että on 50 aiempaa kumppania. Ei se järvi soutamalla kulu!
Ei sellaista naista enää oteta vakavasti ja asennoiduta siihen että tässä olisi loppuelämän kumppani. Sänkyyn menään kyllä mutta yhteistä tulevaisuutta ei ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä te puhutte näistä asioista? Mitä se nykyiselle miehellesi kuuluu?
Tämä myös. Jos mies alkaa utelemaan suhdehistoriaa niin se on sama kuin nainen alkaisi tenttaamaan rikosrekisteriä ja varallisuustietoja sekä avioehtoa ennen treffejä. Jostain syystä tällainen käytös sallitaan miehille mutta ei naisille. Muistakaa tytöt olla ihan yhtä alhaisia kuin nämä kosiskelijanne ja mieluummin vähän alhaisempiakin.
Kun ei tarvii edes tentata. Mulle on alettu näitä kertomaan ihan oma-aloitteisesti.
Mun mielestä on outoa, jos tuollaisen asian kautta määritellään nykyhetki. Vaikka olisi sinkkuna ollessa ollut yhden illan juttuja, niin ei silläkään ole merkitystä jos nykyhetkessä lähdetään rakentamaan parisuhdetta. Itselle ehkä ainoa asia joka vaikuttaisi menneisyydestä myös nykyhetkeen olisi pettäminen, sillä itse en usko että pettäjä voi parantua, joten se olisi itselle parisuhteen este.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lopettaa? Mitä väliä tuollaisella asialla on?
Nihkeilyllä? Kyllä vain on. En missään nimessä aloittaisi suhdetta, jossa toisella osapuolella olisi valmiiksi hampaankolossa minua vastaan jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on riskejä täynnä. Ne joko hyväksyy tai jää sinkuksi.
Järjen voi silti pitää mukana. En ryhtyisi suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on kirjava suhdetausta, vaikka rakastuisinkin.
Itsellä pitkä parisuhde, jota ennen vain alle 10 suhdetta. Niinpä sitten bodycountini kasvanut kolmella avioliittomme aikana.
Ja siis nainen olen (vaikkei sillä pitäisi olla mitään merkitystä). Niin ja hetero.
Mitä tarkoittaa "useampi kuin yksi"? Kaksi, kaksikymmentä? Pitäisi olla vähän spesifimpi, jotta voimme paremmin kommentoida asiaa. Mutta on täysin ymmärrettävää, että jos miehellä on vain ollut yksi, ja sinulla vaikka kymmenen, että se tuntuu hänestä väärältä, ja niin kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin te opitte sen että omaa mies tai naisl ukua ei kannata ikinä kertoa. Siitä ei ole mitään hyötyä. Jos luku on suuri niin aiheuttaa toisessa vain epäluuloa siitä että onko hänkin tälle vain yksi monista vähän aikaa?
Joojoo, tottakai parisuhteessa kannattaa pimittää kaikki asiat, jotka toisessa nostattaa niskavillat pystyyn. Vinkki: älä aloita suhdetta ihmisen kanssa jonka ego murenee tällaisen asian edessä.
Se nyt vaan syön ihmisen uskottavuutta jos edellisiä kumppaneita on ollut vaikka kymmenen. Miten sitä voi luottaa että hän olisi loppuelämän tämänkään kanssa kun kymmenent edellisetkään ei ole onnistuneet?
Puhutaanko nyt suhteista vai seksikumppaneista? Ja kyllä, on ihan normaalia että esim. 5-kymppisellä on ollut 10 seksikumppania ja jopa useita parisuhteitakin, osa saattanut mennä naimisiinkin useampaan kertaan. Miksi olettamus on että parisuhde kestää lopun elämän? Et omista ketään. Ihmiset myös kasvaa ja arvot muuttuu iän myötä ja samalla tavalla myös toiveet kumppanin suhteen voivat muuttua. Harvempi meistä haaveilee keski-ikäisenä samanlaisesta kumppanista ja suhteesta kuin teini-ikäisenä.
Riippuu tilanteista toisella voi olla useampi suhde takanapäin, jotka kestäneet kuukausia, toisella vuosia
Ja kyllä, ainakin minä ajattelen myös kumppaneiden lukumäärän kautta suhteen alussa, tuleeko tämä kestämään vai ei jos henkilö vaikuttaa siltä, että suhteita on muille ajettavaksi, niin en kauhean vakavana henkilöä pidä ja sitä, että kykenee pitkiin seurustelusuhteisiin. Joskus nämä ovat itsestäriippumattomia, mutta joka ikinen suhde ei voi aina olla toisen syy, kun päättyi
Vierailija kirjoitti:
Varmn hyvinkin paljon, jos mies haluaa kestävän suhteen?
Minulle oli tärkeää, että mies oli ollut kahdessa pitkässä parisuhteessa, eikä hypellyt kukasta kukkaan. Tämä osoittaa myös hyviä parisuhdetaitoja, että ei joka riidan tullen pakkaa kamppeitaan.
Ihan ymmärrettävää, ei kukaan arvosta käytettyä naista. Sellaiselle ei myöskään tarvitse olla uskollinen.