Vaimo palasi työreissusta posliinina
Yleensä hänellä on ollut jonkinlainen puska, mutta nyt 20 yhteisen vuoden jälkeen olikin yllättäen posliini. Lähti reissuun tiistaina puskan kanssa ja perjantaina kun illalla tuli, niin olikin posliini. Halusi kuulemma yllättää minut. En valita, posliini on ihana!!!
Kommentit (33)
Oppiko myös uusia asentoja
Itse myös sheivasin erään rouvan puskan ku se tuli tarjoamaan itseään kun kotona ei miehelle kelvannut
Kyllä oli makeaa ajaa kotimaista rouvaa
Nin mitä sitten. Miksi päätit jakaa tuon hölyn pölyn täällä?
Oma vaimo ei useinkaan aja posliiniksi mutta reissusta tullessa on lähes poikkeuksetta ajellut itsensä. Tykkään kun saan posliinia matkojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Oma vaimo ei useinkaan aja posliiniksi mutta reissusta tullessa on lähes poikkeuksetta ajellut itsensä. Tykkään kun saan posliinia matkojen jälkeen.
Meillä oli toisinpäin kun palasin kolmen viikon työmatkalta, oli vaimo käynyt vahauksessa ja oli ihanan sileä. Lisäksi hän oli pesettänyt takkahuoneen paimentolaismaton ja olohuoneen sohvanpäälliset. Sängyssä oli juuri vaihdetut lakanat. Kyllä tuntee itsensä tervetulleeksi kotiin, kun on näin kiltti ja huomaavainen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Markku panee ja meitä on paljon, Markkuja
Paneeko Markut keskenään?
Luultavasti on myös sellaisia Markkuja on sen verran yleinen etunimi., mutta tutkimustietoa aiheesta ei minulla ole.
Minulla mies palasi työreissulta posliinina ja ei oikein tahtonut istua ja kävely hieman vaikeaa. Näin, kun hän teki seuraavana päivänä etätöitä, niin hän istui uimarenkaan päällä. Mikähän villitys tämäkin on, kun ei ole edes uimakelejä? Kysyin mieheltäni ja hän sanoin haaveilevansa rantakeleistä ja siksi istui uimarenkaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli toisinpäin kun palasin kolmen viikon työmatkalta, oli vaimo käynyt vahauksessa ja oli ihanan sileä. Lisäksi hän oli pesettänyt takkahuoneen paimentolaismaton ja olohuoneen sohvanpäälliset. Sängyssä oli juuri vaihdetut lakanat. Kyllä tuntee itsensä tervetulleeksi kotiin, kun on näin kiltti ja huomaavainen vaimo.
Tarkisitko komerot ja vaatehuoneen. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Minulla mies palasi työreissulta posliinina ja ei oikein tahtonut istua ja kävely hieman vaikeaa. Näin, kun hän teki seuraavana päivänä etätöitä, niin hän istui uimarenkaan päällä. Mikähän villitys tämäkin on, kun ei ole edes uimakelejä? Kysyin mieheltäni ja hän sanoin haaveilevansa rantakeleistä ja siksi istui uimarenkaalla.
Ai että :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että :D
Markunkaa reissussa ollu😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkisitko komerot ja vaatehuoneen. 🤗
Niin tein, nyt kun vihjasi. Vaimo on näköjään ostanut minulle uudet tohvelit ja kylpytakin. Vähän isoilta näyttävät. Hän antaa ne varmasti syntymäpäivälahjaksi.
Paneeko Markut keskenään?