Mieheni juo 5-7 kaljaa joka päivä, onko normaalia?
Onko normaalia vai onko alkoholisoitumassa?
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alkoholismiin ei vaikuta se, että kuinka vahvoja juomia juo. Alkoholisti elää alkoholille. Jos tämä ei ole provo, niin ap:n pitää ottaa vaaleanpunaiset lasit silmiltään. Mies joko tekee ryhtiliikkeen (esim. vieroitus) tai ap lähtee menemään. Alkoholisti voi myös olla, vaikka pystyisi hoitamaan työnsä yms. Ilmeisesti miehellä ei ole aamuisin krapulaa, kertoo sietokyvyn noususta ja ne kaljamääräkin nousee.
"Alkoholisti elää alkoholille"
Ai viidelle iltakaljalle :DD
Ei saatana että jotkut ihmiset voi olla tyhmiä!
Sinä tässä tyhmä olet. Addiktiohan tuolla miehellä on päällä kun ei pysty olemaan juomattakaan.
Ei kaikki alkoholisoidu vaikka joisivat kuin sienet. Ja pienemmälläkin määrällä voi olla alkoholisti. Mutta onhan tuo huolestuttava määrä ainakin terveyden kannalta ja ehkä myös sosiaalisia haittoja tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että kaljamäärät eivät ole nousseet pitkään aikaan, eikä mies vaikuta olevan kännissä.
Ap
Ihan perus määrä tuo on seksin korvaamiselle. Tuo sixpäkki päivässä on juuri se määrä joka vie pidemmällä ajalla suurimman paineet ja halut pois.
Anna sille pesää, niin loppuu se juominen.
Ei sillä nouse peli taistelukuntoon kun se juo noin paljon.
:DD
ai viiden kaljan jälkeen ei seiso?
ei saatana täällä on porukka kujalla, aiheuttaakohan tän palstan käyttö oikeasti jotain pahemman luokan aivovauriota vai kerääkö tää puoleensa vaan sellaisia joilla semmoinen jo on
Mä en oo viimeiseen kahteen vuoteen juonu yhteensäkään noin paljoa kuin ukkos juo yhdessä illassa.
Ei paha, normi mies voi tuon juoda, tosin joka päivä, hieman arveluttaa. Opiskelijaelämä oli muinoin niin kosteata, että nykyään olisimme kaikki juoppoja, vaikka nyt korkeakoulutettuina maksamme valtaosan nykyisistä tuista, joilla moni ostaa olutta päivisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja alkoholismiin ei vaikuta se, että kuinka vahvoja juomia juo. Alkoholisti elää alkoholille. Jos tämä ei ole provo, niin ap:n pitää ottaa vaaleanpunaiset lasit silmiltään. Mies joko tekee ryhtiliikkeen (esim. vieroitus) tai ap lähtee menemään. Alkoholisti voi myös olla, vaikka pystyisi hoitamaan työnsä yms. Ilmeisesti miehellä ei ole aamuisin krapulaa, kertoo sietokyvyn noususta ja ne kaljamääräkin nousee.
"Alkoholisti elää alkoholille"
Ai viidelle iltakaljalle :DD
Ei saatana että jotkut ihmiset voi olla tyhmiä!
Sinä tässä tyhmä olet. Addiktiohan tuolla miehellä on päällä kun ei pysty olemaan juomattakaan.
Sehän nimenomaan sanoi että voisi olla juomatta. Ymmärtääkseni mitään taukoa ei ole edes yritetty pitää
Suosittelen että opettelet edes hieman lukemaan
Vierailija kirjoitti:
Läskien, luuserien, tyhmien ja tylsien ihmisten isoin ylpeydenaihe on aina se ettei ne juo. Sillä ne saa aina nostettua itsensä muiden yläpuolelle, vaikka olisivat niin saatanan tyhmiä etteivät edes tietäisi alkoholistin ja suurkuluttajan eroa
Näistä kirjoituksistasi oikein huokuu tyypillinen alkoholistin ylimielisyys ja voimakas katkeruus. Kaikki muut ihmiset ovat "saatanan idiootteja" ja "tyhmiä" kun itse olet olevinasi "viisas", "oman elämäsi herra" ja "rohkea". Esimerkiksi oma juoppo isäni suolsi juuri samanlaista tekstiä kuin sinä. Hyi helvetti kun kaltaisesi ovat uskomattoman raskaita ja ahdistavia ihmisiä, onneksi olen päässyt eroon isästäni ja kaikista muista hänen (ja sinun) kaltaisistasi oksettavista juopoista. Juokaa itsenne vapaasti hengiltä, se ei minua kiinnosta enkä teitä sääli. Lopettakaa kuitenkin tuo rasittava "olen oman tieni rohkea kulkija ja kaikki muut ovat väärässä ja saatanan idiootteja" -jankutus.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo viimeiseen kahteen vuoteen juonu yhteensäkään noin paljoa kuin ukkos juo yhdessä illassa.
Niinkun et tykkää alkoholista. Minäkään en oo syöny jäätelöä vuosiin kun en siitä pidä. Tarkoittaako se että kaikki jotka syö jäätelöä on jäätelön ongelmakuluttajia?
Miksi pitäisi olla juomatta? Ai siksi että jotkut tuntemattomat anonyymit niin kirjoittelee netin keskustelupalstalla?
Lessut terävöityy. Heillähän on omat raamatut, virsikirjat ja tulkinnat evlut kirkosta. Omat papit jne. Oma mafioso kirkon sisällä ja ulkona. Miksi heitä ei potkaista pois? No rahan takia tietysti. Jos et halua kuulua tähän täysin raamatun vastaiseen liikkeeseen niin eroa kirkosta ja liity vapaakirkkoon. Näin saat edes hieman helpotusta äärioikeistolaiseen kurjistamispolitiikaan. Oletko onnelinen sillä sinun pitäisi olla maailman onnellisin. Lessut ovat sillä 10 lapsesta saa vuosittain noin 45 000€ puhtaana käteen. Sillä tekee talon ja ostaa sähköauton ja sinä kurja maksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ole alkoholisoitumassa, hän on jo alkoholisoitunut ja pahasti. Käske häntä hakeutumaan hoitoon päihdeklinikalle ja/tai AA-ryhmään ja mikäli ei suostu, niin jätä hänet ja mahdollisimman äkkiä...
:DDDDDD
AA-kerhoon 5 iltakaljan takia
Naurettas pihalle
Tenukepakko heräsi huutelemaan.
Oho, tuliko paha mieli kun piti alkaa ihan nimittelemään?
Totuus kirvelee vai mitä?
"Näistä kirjoituksistasi oikein huokuu tyypillinen alkoholistin ylimielisyys ja voimakas katkeruus. Kaikki muut ihmiset ovat "saatanan idiootteja" ja "tyhmiä" kun itse olet olevinasi "viisas", "oman elämäsi herra" ja "rohkea". Esimerkiksi oma juoppo isäni suolsi juuri samanlaista tekstiä kuin sinä. Hyi helvetti kun kaltaisesi ovat uskomattoman raskaita ja ahdistavia ihmisiä, onneksi olen päässyt eroon isästäni ja kaikista muista hänen (ja sinun) kaltaisistasi oksettavista juopoista. Juokaa itsenne vapaasti hengiltä, se ei minua kiinnosta enkä teitä sääli. Lopettakaa kuitenkin tuo rasittava "olen oman tieni rohkea kulkija ja kaikki muut ovat väärässä ja saatanan idiootteja" -jankutus."
Minkäs sille mahtaa kun muut ihmiset ihan objektiivisesti ovat tyhmiä ja väärässä. Voit katsoa millon vaan vaikka googlesta alkoholin suurkuluttajan ja alkoholistin eron
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ole alkoholisoitumassa, hän on jo alkoholisoitunut ja pahasti. Käske häntä hakeutumaan hoitoon päihdeklinikalle ja/tai AA-ryhmään ja mikäli ei suostu, niin jätä hänet ja mahdollisimman äkkiä...
:DDDDDD
AA-kerhoon 5 iltakaljan takia
Naurettas pihalle
Tenukepakko heräsi huutelemaan.
Oho, tuliko paha mieli kun piti alkaa ihan nimittelemään?
Totuus kirvelee vai mitä?
Ja kiukku-liisan itku jatkuu
Noin tyhmälle ihmiselle lienee mahdoton puhua mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkun et tykkää alkoholista. Minäkään en oo syöny jäätelöä vuosiin kun en siitä pidä. Tarkoittaako se että kaikki jotka syö jäätelöä on jäätelön ongelmakuluttajia?
Minä juon kaksi pulloa kirkasta viina joka päivä. Otin lopputilin töistä jotta saan aikaa juomiselle ja lopetin vuokranmaksun jotta saan rahaa viinaan. Ei minulla ole mitään ongelmaa, satun vain tykkäämään viinanjuonnista niin kuin joku toinen tykkää jäätelöstä, joku toinen kahvista yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskien, luuserien, tyhmien ja tylsien ihmisten isoin ylpeydenaihe on aina se ettei ne juo. Sillä ne saa aina nostettua itsensä muiden yläpuolelle, vaikka olisivat niin saatanan tyhmiä etteivät edes tietäisi alkoholistin ja suurkuluttajan eroa
Näistä kirjoituksistasi oikein huokuu tyypillinen alkoholistin ylimielisyys ja voimakas katkeruus. Kaikki muut ihmiset ovat "saatanan idiootteja" ja "tyhmiä" kun itse olet olevinasi "viisas", "oman elämäsi herra" ja "rohkea". Esimerkiksi oma juoppo isäni suolsi juuri samanlaista tekstiä kuin sinä. Hyi helvetti kun kaltaisesi ovat uskomattoman raskaita ja ahdistavia ihmisiä, onneksi olen päässyt eroon isästäni ja kaikista muista hänen (ja sinun) kaltaisistasi oksettavista juopoista. Juokaa itsenne vapaasti hengiltä, se ei minua kiinnosta enkä teitä sääli. Lopettakaa kuitenkin tuo rasittava "olen oman tieni rohkea kulkija ja kaikki muut ovat vä
Niinpä. Alkoholisit ovat hyvin usein öykkäreitä, kuten tuo edellinen hyvin tuo esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että kaljamäärät eivät ole nousseet pitkään aikaan, eikä mies vaikuta olevan kännissä.
Ap
Ihan perus määrä tuo on seksin korvaamiselle. Tuo sixpäkki päivässä on juuri se määrä joka vie pidemmällä ajalla suurimman paineet ja halut pois.
Anna sille pesää, niin loppuu se juominen.
Ei sillä nouse peli taistelukuntoon kun se juo noin paljon.
:DD
ai viiden kaljan jälkeen ei seiso?
ei saatana täällä on porukka kujalla, aiheuttaakohan tän palstan käyttö oikeasti jotain pahemman luokan aivovauriota vai kerääkö tää puoleensa vaan sellaisia joilla semmoinen jo on
Seisoo seisoo järki meinaan, ei peli.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla juomatta? Ai siksi että jotkut tuntemattomat anonyymit niin kirjoittelee netin keskustelupalstalla?
Pien tauko tekee sillon tällön ihan hyvää
Viisi pientä purkkia keskaria illassa? Aikuinen mieshän on ajokunnossa tuollaisen onnettoman tissuttelun jälkeen.