Mieheni juo 5-7 kaljaa joka päivä, onko normaalia?
Kommentit (197)
Miehesi ei ole vielä juoppo, vaan vain suurkuluttaja, jonka elimistö on tietyssä tilassa tietystä päivittäisestä määrästä, eli voi vielä yrittää pois tuosta riippuvuudesta. Vähän sama kuin naisten tissuttelu, monella naisella menee jo sama määrä päivittäin painoonsa nähden. Alkoholi vie, ja siihen on vielä mahdollista saada stoppi, mutta vaatii sen tissuttelija/kaljoittelijan oman päätöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivittäinen juominen ei todellakaan ole normaalia. Alkoholismia on.
Ja siellä taas yks idiootti lisää määkimässä
Lopeta juominen, juoppo.
Et pysty.
Oon ollut nytkin viikon juomatta, ääliö
Oletko katkolla?
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä että kaljamäärät eivät ole nousseet pitkään aikaan, eikä mies vaikuta olevan kännissä.
Ap
Autoa ei voi kuitenkaan ajaa...
Vierailija kirjoitti:
Alkkikselle ihan normaalia.
Sama tyyppikö täällä spammaa vai onko täällä oikeasti näin saatanan paljon näin saatanan tyhmiä ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon mies ja alkoholisti niin kuin AP:n mieskin. Samalla tavalla. Muutama kalja illassa. Maksa-arvot koholla ja keskivartalolihava. Tiedän mistä puhun ja myönnän sen. Tekis sullekkin hyvää myöntää että koukussa oot. "
Nuo maksa-arvot on koholla koska oot läski ja juot. Pidä taukoa ja laihduta vähän niin palaa normaaleiks
Oon läski koska juon samalla tavalla niin kuin ap. Alkkis niin kuin sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta juominen, juoppo.
Et pysty.
Oletko katkolla?
Haha. Joo, katkolle joutuu jos juo 5 kaljaa päivässä :D
Käsittämättömän tyhmiä ihmisiä täällä voi jeesus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokonloppu juomat? Kus ase seuraavaksi purkkiin ja juo siitä.. vielä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olutta se juo?
Yleensä sitä perus Sandelsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mä oon mies ja alkoholisti niin kuin AP:n mieskin. Samalla tavalla. Muutama kalja illassa. Maksa-arvot koholla ja keskivartalolihava. Tiedän mistä puhun ja myönnän sen. Tekis sullekkin hyvää myöntää että koukussa oot. "
Nuo maksa-arvot on koholla koska oot läski ja juot. Pidä taukoa ja laihduta vähän niin palaa normaaleiks
5-7 kaljaa päivässä ei ole kuin 500-700kcal. Aikuinen mies syö tuohon lisäks helposti lisäks yli 2000kcal lihomatta, jos edes jotain muuta tekee kuin sohvalla makaa
Läski sinä olet vaan. Pidä vähän taukoa ja lakkaa projisoimasta omia typeryyksiäs muihin
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ole vielä juoppo, vaan vain suurkuluttaja, jonka elimistö on tietyssä tilassa tietystä päivittäisestä määrästä, eli voi vielä yrittää pois tuosta riippuvuudesta. Vähän sama kuin naisten tissuttelu, monella naisella menee jo sama määrä päivittäin painoonsa nähden. Alkoholi vie, ja siihen on vielä mahdollista saada stoppi, mutta vaatii sen tissuttelija/kaljoittelijan oman päätöksen.
Juoppo ja suurkuluttaja on sama asia.
Vetääkö ukko kuparitölkkejä vai onko ns. olutharrastaja -tyyppinen juoppo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olutta se juo?
Yleensä sitä perus Sandelsia.
Ap
No toi on kyllä vähän ns red flag, ettei osaa edes itse kaljaansa valita vaan ostaa sitä mitä isot pojat käskee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama tyyppikö täällä spammaa vai onko täällä oikeasti näin saatanan paljon näin saatanan tyhmiä ihmisiä?
Ja ihan selvinpäin toisin kuin sinä deeku.
Vierailija kirjoitti:
Vetääkö ukko kuparitölkkejä vai onko ns. olutharrastaja -tyyppinen juoppo?
Yleensä juo vain niitä perus Sandelseja.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen kysynyt että pystyykö varmasti lopettamaan jos haluaa, niin hän on sanonut että ryyppäsi ihan huolella vuosia sitten (ennen kuin tapasimme) ulkomailla töissä ollessaan, koska oli sellaisessa maassa missä alkoholi oli halpaa ja töissä paikassa missä oli paljon baareja, klubeja, bileitä yms. Siellä oli juonut ihan kaikkea paljon, myös väkeviä joka päivä. Oli kuulemma pystynyt vähentämään ryyppäämistään sieltä tullessaan helposti, niin pystyisi kuulemma nytkin.
Ap
Unohda nää pellet jotka sanoo tuota alkoholistiksi. Alkoholisti nimenomaan ei pysty juomaan vain kuutta kaljaa joka päivä, alkoholisti kun alottaa niin se ei osaa lopettaa. Tuollainen hallittu iltatissuttelu kertoo pitemminkin kontrollista
Pötyä. Jos ei pysty olemaan juomatta joka päivä, on jo alkoholisti. Tuo määräkin, 7 olutta, on iso. Tyyppi kiskoo joka päivä noin promillen kännin. Selitä nyt vielä että on ajokunnossa 😂
Alkoholismi toki pahenee ja lopulta tappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta juominen, juoppo.
Et pysty.
Oletko katkolla?
Haha. Joo, katkolle joutuu jos juo 5 kaljaa päivässä :D
Käsittämättömän tyhmiä ihmisiä täällä voi jeesus
https://www.aa.fi/ Vieraile tuolla sivustolla niin ehkäpä sinunkin sieluntuskasi rauhoittuu jonakin kauniina päivänä! Nyt kun et juo enää tänä iltana ja menet nukkumaan niin voit myöntää ongelmasi ja aloittaa raittiin elämän vaikka heti huomenna. Voimakas kieltoreaktiosi ja puolustuskantasi sinun olisi kuitenkin ensin hyvä saada purettua :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5-7 kaljaa päivässä ei ole kuin 500-700kcal. Aikuinen mies syö tuohon lisäks helposti lisäks yli 2000kcal lihomatta, jos edes jotain muuta tekee kuin sohvalla makaa
Läski sinä olet vaan. Pidä vähän taukoa ja lakkaa projisoimasta omia typeryyksiäs muihin
Kyllä sen näkee vatsan muodosta jos juo tuollaisen määrän illassa, vaikka ei söisi mitään ja rytkyttäisi salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan selvinpäin toisin kuin sinä deeku.
Oon selvinpäin, en minä nyt lauantai-iltaani näin paskassa seurassa viettäis jos olutta joisin