Naapuriasunnon muksut meluavat joka päivä klo 23-00 asti
Toki kerrostalossa pitää sietää meteliä, mutta mun mielestä ei ole ok, että lapset mekastavat ja riehuvat joka päivä johonkin puoleen yöhön asti.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen leikkiminen on normaalia elämisen ääntä, myös yöllä, koska kaikilla ei ole samaa vuorokausirytmiä kuin sinulla.
Mun mielestä lasten pitäisi nukkua yöllä.
Ap
Se on sinun mielipide, joissain kulttuureissa elämää vietetään yöllä, ja se heille sallittakoon.
Maassa maan tavalla. Jos ei säännöt kiinnosta voi ihan hyvin muuttaa sinne maahan jossa tuota kulttuuria vietetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsen leikkiminen on normaalia elämisen ääntä, myös yöllä, koska kaikilla ei ole samaa vuorokausirytmiä kuin sinulla.
Mun mielestä lasten pitäisi nukkua yöllä.
Ap
Se on sinun mielipide, joissain kulttuureissa elämää vietetään yöllä, ja se heille sallittakoon.
Jos elää täällä meidän kulttuurissa niin sitten noudatetaan sääntöjä. Jos elää yöllä niin sitten ollaan hiljempaa, eikä häiritä toisten yörauhaa mikä on säännöissä määrätty. En minäkään ala aamuyöstä töiden jälkeen imuroimaan tai pyykkiä pesemään. Ja jos se meidän sääntöjen noudattaminen ei kiinnosta niin sitten voi palata sinne mistä on tullutkin.
Muuta pois, minä muutin kesällä juuri siitä asunnosta pois. Ei niitä kukaan kestä, eikä ne laput mitään auta.
Saat tilalle gamerin joka huutaa Minecraft pelissä kolmeen asti aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset nukkuvat yöllä ja jos ei sinulla näin ole, niin sitten on syytä lasulle.
Oikeastiko otetaan huostaan sen takia että on väärä vuorokausirytmi? Huostaanotto maksaa joku 500 euroa vuorokaudelta.
No kato vauva palsta menee kiinni klo 23 ja sitten se on tunti ennen kun saa ne penskat nukkumaan.
Tee nauhoite taloyhtiölle. Useammasta yöstä.
keskitä kajarit ks. naapurin seinään tai kattoon ja luukutat täysillä aamulla kun ne nukkuu, tai päikkäreiden aikana.
Nauhoita omaan asuntoon kuuluvia ääniä ja laita isännöitsijälle. Kaikki melu ei ole sallittua.
Naapureiden kanssa asuminen on oma valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset nukkuvat yöllä ja jos ei sinulla näin ole, niin sitten on syytä lasulle.
Kaikki ei elä samalla tavalla kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Saat tilalle gamerin joka huutaa Minecraft pelissä kolmeen asti aamuyöllä.
Mieluummin tämä mullekin. Hiljainen pelaaja olen itse, eikä nuo äänet haittaa mua, mutta tömps tömps ja kolistelu ja hakkaaminen kyllä, ei kylläkään lasten huuto, mutta komentavien aikuisten ärsyttää. Ja rääkyvien koirien äänistä, jos yli pari minuuttia huutavat putkeen, kannattaa aina valittaa, nuo usein huutavat vielä tunteja joka h---vetin päivä. Kuten ne lapsosetkin, eli valittakaa!
Jotkut ihmiset eivät kestä yhtään elämisen ääniä, lasten kanssa eläessä ei ennen klo 21 kyllä pysty millään takaamaan etteikö ääntä lähtisi. Klo 22 aikaan ollaan jo ihan hiljaa, ymmärrystä meille jotka itsekin heräämme klo 07 aamulla töihin.
Luitko aloitusta ollenkaan? Kyse oli juurikin meluamisesta.