** ELOKUISET sunnuntaina **
Etsin viikonlopun pinoa, enkä löytänyt sitä.. Onko tämä mahdollista? Tässä loppuviikon pino: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10166354&p=3&tmode=1&smod…
Eilinen oli kiireinen, mutta mukava päivä. Aika meni lähinnä kavereiden kanssa. Tällaisiä naisten päiviä on harvoin, joten oli tosiaan mukavaa.
Nani: Tarttuiko mitään mukaan pikkuväen hulinoista? Itse ostin yhden sisävaipan vastasyntyneelle. Muuten vaippoja olisi tarkoitus tilailla kaverin kautta.
(.) Eilinen jaloillaan oleminen ym. tuntuu nytkin hieman kropassa. Liitoskivut ovat kyllä ärsyttäviä, jotka myös tuntuvat taas. Vauva tuntuu melskaavan mahassa säännöllisesti. Mukavaa.
Tänään täytyy varmaan aloittaa jo vappuvalmistelut. Jos ei muuten, niin serpentiinejä levittelemällä. Huomenna sitten pitäisi paistaa munkkejakin.
Västis ja Taimi 24+2
Kommentit (3)
Tänään ultrattiin uudestaa kohdunsuun tilanne, ja kaikki on normalisoitunut!!! Sain Flagyl- reseptin epäspesifiin tulehdukseen, oi jospa minua olisi kuunneltu jo aikoja sitten kun yritin puhua tulehduksen oireista. Mutta parempi myöhään kuin ei silloinkaan! Kohdunkaulaa on peräti 4,8cm eli tosi hyvin uudelleensynnyttäjäksi!
Vauva möyrii kovalla innolla myös öisin ja potkut ovat niin voimakkaita että sattuu:) Isosisko on ollut kovin lempeä ja empaattinen kun äidin vauvasäiliö on ollut raskas:) Tuntuu ihanalta kun pääsee taas pikkuneidin kanssa puistoon:)
T:Gekko,Muru ja Masu rv 24+3
Hienoa gekkokolmonen! Onneksi saat nyt taas osallistua normaaliin elämään. Mikä riski on, että uudestaan kohdunsuu alkaa avautumaan? Olen ollut noissa asioissa ihan uuno, sillä luulin, että jos kohdunsuu kerran lähtee avautumaan, se ei enää mene takaisin kiinni. Mutta olen tosiaan luullut ihan väärin.
Taisi tulla ennätyslyhyt pino viikonlopulta.
Västis
Kiireinen päivä oli meilläkin eilen kun oli kaverin lapsen synttärit. Oli kiva päästä kyläilemään mutta muksut oli iltapäivällä ihan sippejä. Ulkona oltiin illasta vielä kolme tuntia ja kyllä oli kylmä mutta lapset nukahtivat hetkessä kun heidät sänkyyn sain.
Raskaus menee edelleen tässä sivussa eli on kyllä ollut niin helppoa että välillä ei edes muista että olen raskaana. Tämä kun oli vahinko niin mies ei ole edes sitä vähää puhunut raskaudesta kuin edellisissä raskauksissa ja olen ajatellut että sillä on vieläkin vaikeuksia asia sulattaa. Joten tuntuipa hyvältä kun eilen illalla istuin sohvalla masu paljaana ja mies sanoi että onpa tuo maha kivan näköinen. Pakko myöntää itsekin että nyt kun pinnassa on kaunis rusketus ja vatsa pieni ja pyöreä on se oikeesti aika hauskan näköinen. No joo tälläista turhaa hölinää kun ei juuri muutakaan tekemistä tässä ole.
Tai pitäisi kyllä mennä laittamaan pyykkejä ja makaronilaatikko ruuaksi tulemaan mutta laiskottaa ihan mahdottomasti ja kun lapset leikkivät nätisti keskenään pitää tilanteesta ottaa kaikki irti. Vauvallekin voisi jo ruveta varusteita haalimaan kun mitään ei oikein vielä ole. Miehen siskolta saadaan onneksi kaukalo ja mun siskolta saatiin vaunut joten suurimmat jutut on onneksi jo tiedossa.
Vaan nyt suihkuun jotta saan tämän päivän käynnistymään.
aliisa ja ylläri rv 23+6