Oletko omasta mielestäsi kuuma tapaus?
Kommentit (19)
Kyllä olen, silloin kun on kuumetta.
T. M55
No en todellaakaan. Mitä helvettiä. En halua tuntea ketään joka kuvittelee olevansa. Tsiisus taas.
Olin. Onnettomuuden vuoksi lojuin sairaalassa kauan ja nyt on itsetunto pirstana. Kiitos osasto ja varsinkin "mukavat" hoitajat.
Vierailija kirjoitti:
Olin. Onnettomuuden vuoksi lojuin sairaalassa kauan ja nyt on itsetunto pirstana. Kiitos osasto ja varsinkin "mukavat" hoitajat.
Et ole yksin. Yleinen ongelma.
Naamasta en oo hottis mutta kropasta kyllä 👍😉
En valitettavasti ole. Suurimpana syynä ei-hottiuteen on varmaankin sairaalloinen ylipaino, ja en myöskään ole kovinkaan määrätietoinen tai "tiedä, mitä haluan" kuin mitä usein miehiltä toivotaan. En myöskään tykkää matkustelusta.
En todellakaan. Olen yksi rumimpia ihmisiä, mitä tiedän/tunnen.
Tiedän että vartaloni on upea. Olen vaan sen luonteinen, että mua oksettaa miesten kuolaaminen. Helpommalla pääsee kun pukeutuu rumasti. Ikää on jo reilusti, mutta olen ollut tällainen teinistä asti. Myös kasvoni ovat kuulemma hyvin kauniit
Omasta mielestäni olen, mutta en varmasti muiden mielestä.
Joutu ajokortin päivittämään. Vanhassa kortissa oli hottis, uudessa ei niinkään.
Käytän farmareita ja tennareita, joten luonnollisestikin.
Olen, aina ollut. Muuta iloa tuosta ei ole, mutta romantikkona on ihanaa että puoliso on selvästi edelleen ihan rakastunut, kun minäkin häneen (ja vasta seitsemän vuotta oltu yhdessä). Toivon tietysti että sittenkin kun vääjäämättä ikä vie ulkonäön, mutta kai se helpompaa voi olla nyt.
en ole koskaan saanut, kuin rahalla joten ilmeisesti en.
En ole.