Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ulosotossa

Vierailija
31.01.2026 |

Olemme avoliitossa ja hänen  4 lastaa  asuvat meidän kanssa.

Mieheni siis ulosotossa joten suuri osa palkastaan menee sinne.

Joka ikinen kuukausi lainaan hänelle rahaa että ne riittävät ruokaan yms pakolliseen. 

Jos jonnekkin haluan mennä niin minä maksan.

Velkaa on niin valtava määrä ettei se lopu koskaan. 

Jos eroan hänestä on hän ihan kusessa ja talo menee alta.

Olen aika toivoton sen suhteen mitä teen.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntomme on yhteinen.

Mies ei ole minulle velkaa koska maksaa aina velkansa minulle seuravasta tilistään.

Miksei mies lainaa kaveriltaan, veljeltään, naapuriltaan, sedältään, isältään tai vaikka äidiltään? Tai ehkä, siis EHKÄ jopa vaimoltaan - mutta ei ikinä tyttöystävältä tuollaista voi vaatia. Olet miehen tyttöystävä ja huolehdit miehen lapsista, ruokaostoksista, taloudesta, laskuista, asuntolainasta yms. Siis tyttöystävänä? Mitä ihmettä sinä saat tuosta suhteesta? Et edes kunnollista sitoutumista, sormusta, etkä laillista oikeutta mihinkään. Et saa yhtään mitään, mutta annat miehelle kaiken. 

Missä olen tälläistä sanonut että huolehdin lapsista ja ruokaostoksista? Tämä on sinun oletus,joka on väärä.

Vierailija
42/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iteppähän oot sen valinnu tuskin tuli yllätyksenä.

Sillä on ihanan suuri ja suonikas muna.

aamiaisena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iteppähän oot sen valinnu tuskin tuli yllätyksenä.

Sillä on ihanan suuri ja suonikas muna.

aamiaisena?

Tällä hetkellä peräaukossa...tyttären.

Vierailija
44/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuntomme on yhteinen.

Mies ei ole minulle velkaa koska maksaa aina velkansa minulle seuravasta tilistään.

Miksei mies lainaa kaveriltaan, veljeltään, naapuriltaan, sedältään, isältään tai vaikka äidiltään? Tai ehkä, siis EHKÄ jopa vaimoltaan - mutta ei ikinä tyttöystävältä tuollaista voi vaatia. Olet miehen tyttöystävä ja huolehdit miehen lapsista, ruokaostoksista, taloudesta, laskuista, asuntolainasta yms. Siis tyttöystävänä? Mitä ihmettä sinä saat tuosta suhteesta? Et edes kunnollista sitoutumista, sormusta, etkä laillista oikeutta mihinkään. Et saa yhtään mitään, mutta annat miehelle kaiken. 

Missä olen tälläistä sanonut että huolehdin lapsista ja ruokaostoksista? Tämä on sinun oletus,joka on väärä.

"Olemme avoliitossa ja hänen  4 lastaa  asuvat meidän kanssa.

Joka ikinen kuukausi lainaan hänelle rahaa että ne riittävät ruokaan yms pakolliseen. "

Vierailija
45/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkäät hänestä ja hän on hyvä kumppani, niin jatkaisin suhdetta mutta eri asunnoista. Vierailisin miehen luona kun molemmille sopii ja jos minulla olisi varaa, kustantaisin hänet mukaan reissuun. Jos ei ole niin sitten ei, matkustaisin yksin tai kavereiden kanssa. En maksaisi mitään hänen laskujaan. Käyttäisin tupla- tai triplaehkäisyä kunnes tilanne selkiytyy (ja ehkä sen jälkeenkin).

Onko hän kuitenkaan hyvä kumppani? Huomioiko hän sinua, osoittaako rakkauttaan jne.? Onko arjessa epäitsekäs vai itsekäs?

Vierailija
46/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko helvettiin. Mitä sä sille rahaa annat? Sen kuuluu antaa rahaa lastensa elatukseen. 

https://aatos.app/avioero/?gad_source=1&gad_campaignid=16551836392&gbra…

Vierailija
47/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla on 5 lasta, joista yksi ulosotossa. 

Vierailija
48/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene talo alta vaikka eroat. Kun kerran lapset asuu siellä niin uo ei lähde ulosmittaamaan taloa. Ainoastaan siinä tapauksessa voi sen tehdä jos talo on lähes velaton tai kokonaan ja talon myyntihinta kattaisi talon ja uo:n velat. 

Eikä se edes sinun ongelma edes ole kun ilmeisesti lapset eikä talo ole yhteisiä. Mies voi hakeutua myös velkajärjestelyyn jos velat ei ole millään veropetoksilla, ym. rikollisella toiminnalla aiheutettuja. 

Vierailija
49/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla on 5 lasta, joista yksi ulosotossa. 

Ja ikävä kyllä, tuolle kaikkein rasittavimmalle ulosottolapselle täytyy antaa vielä kaikenmaailman suuhoidot yms päivän päätteksi. En tiedä teistä muista, mutta minä en pystyisi edes kiihottumaan miehestä, joka pistäisi minut elättämään häntä. Feminiininen viettini olosi täysin poissa päältä, jos joutuisin olemaan äiti miehelle. 

Vierailija
50/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvit ulosvetäjän. Voin lainata justiin viisjalkaisen facomin. "kyllä lähtee..."

Vierailija
51/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa näistä vastauksista on ääliömäisiä. 

Meillä yhteiset rahat ja mies ulosotossa firman konkurssin jäljiltä, joten tsemppaan sua täysin. 

Jos haluat jatkaa suhdetta, niin suosittelen, että kävisitte yhdessä velkaneuvojalla. Vähintään se, mitä teette, on, että laitatte vaikka ihan ruutupaperille kaikki velat ja menot yms. ylös. Sitten siitä laskette budjetin ja mietitte, että riittääkö rahat ja mitä voi tehdä jos ei. 

Kyllä se siitä. 

Vierailija
52/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset antako vaimoetuuksia tyttöystävätittelillä. 

Vierailija
53/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä miehelle varmasti arvokkaampi kuin lottovoitto.

Moni naunen ei edes suostuisi harkitsemaan suhdetta, jos olisi kumppaniaan paempi tuloinen. Ja yhden tai kahden lapsen äitipuolena neno vielä menee, jos kumppani tapaa lapsiaan esim joka toinen viikko nax. perjantaista sunnuntaihin mutta se, että elää sanankaton alla ulositossa olevan kumppanin kans, jolla on neljä lasta aiemmasta tai aiemmista suhteista vaatii jo luonnetta oli mies tai nainen 

Pakko sanoa että miehenä en edes harkitsisi kunnon suhdetta ulosotossa olevan naisen kanssa, ellei summa ole kohtuullisen pieni ja ulosotto johtuu jostain muusta kuin huonoista rahankäyttötaidoista. Tosin 4 lapsen yh:ta en kyllä kestäisi oli ulosotossa tai ei. Tai no niitä lapsia en kestäisi.

Vierailija
54/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kyllä miehelle varmasti arvokkaampi kuin lottovoitto.

Moni naunen ei edes suostuisi harkitsemaan suhdetta, jos olisi kumppaniaan paempi tuloinen. Ja yhden tai kahden lapsen äitipuolena neno vielä menee, jos kumppani tapaa lapsiaan esim joka toinen viikko nax. perjantaista sunnuntaihin mutta se, että elää sanankaton alla ulositossa olevan kumppanin kans, jolla on neljä lasta aiemmasta tai aiemmista suhteista vaatii jo luonnetta oli mies tai nainen 

Pakko sanoa että miehenä en edes harkitsisi kunnon suhdetta ulosotossa olevan naisen kanssa, ellei summa ole kohtuullisen pieni ja ulosotto johtuu jostain muusta kuin huonoista rahankäyttötaidoista. Tosin 4 lapsen yh:ta en kyllä kestäisi oli ulosotossa tai ei. Tai no niitä lapsia en kestäisi.

Kerroppa miehen näkökulmasta, mitä ajattelet AP:n miehestä? Miksi mies pyytää tyttöystävältään rahaa, mutta ei kuitenkaan halua kosia häntä? Onko AP ns. paikan lämmittäjä? 

Vierailija
55/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkai minä tällähetkellä menisi naimisiin vaikka hän sitä tahtoisikin.

Minulla on omaisuutta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi