Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso ulosotossa

Vierailija
31.01.2026 |

Olemme avoliitossa ja hänen  4 lastaa  asuvat meidän kanssa.

Mieheni siis ulosotossa joten suuri osa palkastaan menee sinne.

Joka ikinen kuukausi lainaan hänelle rahaa että ne riittävät ruokaan yms pakolliseen. 

Jos jonnekkin haluan mennä niin minä maksan.

Velkaa on niin valtava määrä ettei se lopu koskaan. 

Jos eroan hänestä on hän ihan kusessa ja talo menee alta.

Olen aika toivoton sen suhteen mitä teen.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli hyvätuloinen yrittäjä kun tavattiin,konkurssin myötä tämä tilanne.

Ap

Jos mies oli menestynyt yrittäjä, hänellä tulisi olla sen verran luonteenlujuutta että itse selviytyy omista sotkuistaan. Jos hän kerran menstyi, hän menstyy uudelleen. Tapat suhteenne intohimon ja vetovoiman väliltänne, jos astut siihen mamman rooliin, sen sijaan, että olisit vain miehen vierellä ja sanoisit: "Uskon sinuun rakas. Olet vahva ja sinä selviydyt tästä. Luotan sinuun." Mutta älä ikinä ole se miehen pelastaja. Miehen on pelastetava itse itsensä. Nyt laitat kukkaron kiinni. 

Vierailija
22/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli hyvätuloinen yrittäjä kun tavattiin,konkurssin myötä tämä tilanne.

Ap

Oletko sä se joku ankkahuuli julkkis mikä sen nimi olikaan joka asui miehen ja sen lasten kaa, Susanne joku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök. Miehellä neljä lasta.

Onse aikamoinen siitossonni jo ollu

Kiitos. :) Mullakin on neljä samasta äidistä, mutta ei tuolla miksikään siitossonnitasolle pääse.  Jos on vaikka kolmelle naiselle ja  jokaiselle muutama, kuten yhdellä tutulla on, niin sitä pidän sonniluokkana. 

Vierailija
24/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene suurin osa, lapset otetaan huomioon samoin sinut, elatusvellisuus menee ulosoton edelle 

Vierailija
25/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahätä 🤗

Vierailija
26/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiiis anteeksi mitä! Mies ei ole edes kosinut sinua ja sinä makselet hänen asuntolainaa??? Jos eroatte, sinulle ei jää yhtään mitään!!! Annat vaimoetuuksia ilman vaimon titteliä. LOPETA. 

Vierailija
27/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap Heini Minkkinen? Siinä on kyllä tyhmä opettaja kun sen hypnotisoija Sami Minkkisen kelkkaan lähti.

Vierailija
28/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinne velkajärjestelyyn pääsee vaikka omaisuutta on konkurssin jäljiltä vielä myymättä. Talonkin voi ehkä pystyä pitämään kun on kuitenkin suurperheen koti.

Vierailija
29/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi sopia ulosoton kanssa, että ulosotto ulosmittaa ja myy sen omaisuuden. Sin jälkeen ei olisi omaisuutta ja velkajärjestelyyn pääsisis. Siihen tosin ei yleensä pääse kahdessa vuodessa, mutta kolmen vuoden jälkeen pääsee jo.

Vierailija
30/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siiiiis anteeksi mitä! Mies ei ole edes kosinut sinua ja sinä makselet hänen asuntolainaa??? Jos eroatte, sinulle ei jää yhtään mitään!!! Annat vaimoetuuksia ilman vaimon titteliä. LOPETA. 

Voi luetun ymmärtäminen!

Vierailija
31/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luetun ymmärtäminen!

Jos eroat miehestä, mies menttää talonsa. Mitä en ymmärtänyt? Kuinka paljon mies on nyt velkaa sinulle? Vastaus ei voi olla 0€, koska muutenhan hänen ei olisi koskaan edes pitänyt lainata rahaa sinulta. 

Vierailija
32/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yök. Miehellä neljä lasta.

Hyi yök. Naisella ei yhtään lasta.

Vierailija
33/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa asua erillään siinä minun neuvo. Makselet silloin vaan omat menosi.

Vierailija
34/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntomme on yhteinen.

Mies ei ole minulle velkaa koska maksaa aina velkansa minulle seuravasta tilistään.

Vierailija
35/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuntomme on yhteinen.

Mies ei ole minulle velkaa koska maksaa aina velkansa minulle seuravasta tilistään.

Miksei mies lainaa kaveriltaan, veljeltään, naapuriltaan, sedältään, isältään tai vaikka äidiltään? Tai ehkä, siis EHKÄ jopa vaimoltaan - mutta ei ikinä tyttöystävältä tuollaista voi vaatia. Olet miehen tyttöystävä ja huolehdit miehen lapsista, ruokaostoksista, taloudesta, laskuista, asuntolainasta yms. Siis tyttöystävänä? Mitä ihmettä sinä saat tuosta suhteesta? Et edes kunnollista sitoutumista, sormusta, etkä laillista oikeutta mihinkään. Et saa yhtään mitään, mutta annat miehelle kaiken. 

Vierailija
36/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Pakene kun vielä voit.

Vierailija
37/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ajatellaan että naiset on gold diggereitä, mutta usein ne on oikeasti miehiä. 

Vierailija
38/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeileppa laittaa rahahanat kiinni ja katso mitä tapahtuu. Jos mies jättää sinut, hän on gold digger ja oli kanssasi vain rahan vuoksi. 

Vierailija
39/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika, lähde lätkimään.

Vierailija
40/55 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iteppähän oot sen valinnu tuskin tuli yllätyksenä.

Sillä on ihanan suuri ja suonikas muna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän