Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret naiset käyvät Helsingin yössä samassa baarissa, koska siellä eivät nelikymppiset ahdistele"

Vierailija
31.01.2026 |

"Muihin baareihin meneminen tuntuu nykyään riskiltä. En edes jaksa mennä enää muualle, kun aina on jotain ahdistelua"

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011767059.html

Surulliseksi on mennyt yöelämä, kun ei naiset uskalla enää liikkua siellä.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tyypillistä... "kaikki miehet lääpii, ahdistelee jne..." Olen 41 vuotias mies ja en ole koskaan ahdistellut, lääpinyt, pokaillut ketään!

Tyypillistä, että kun naiset kyllästyvät miehiltä tulevaan ahdisteluun, alkaa lapsellinen valitus. Kyllä, on epäreilua, että nekin miehet saavat osansa paskasangosta, jotka eivät ole mitään väärää tehneet, mutta itse kestän sen kyllä, kun otta huomioon mitä naiset joutuvat jatkuvasti kestämään.

Vika on miesten omassa toiminnassa, koska ilman sikailua naiset suhtautuisivat meihin hieman myönteisemmin.

Vierailija
82/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä kuuluu tyyliin, että nuori nainen haluaa itselleen reippaasti vanhemman miehen. Esimerkiksi 15 tai 20 vuotta vanhempi mies on ihan normaali juttu.

Se on kaikkialla normaalia paitsi suomessa.

Et hirveästi taida tuntea maailman maita.

Kakskybänen on vanha,  liian kehittynyt ja teholisääntymiseen kelpaamaton.   Kansalaisuus ratkaisee.

Sinun munasi ei kelpaa edes ensikänniään kokevalle teinille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setämiehet luulevat itsestään ihan liikoja, vaikka nuoret naiset nauravat heille ja pitävät ällöttävinä.

Tätähän vanhemmat naiset toivoo valitettavasti totuus on toinen:

Nyt se todistettiin: Naiset ovat jo 250 000 vuoden ajan pariutuneet 510 vuotta vanhempien miesten kanssa

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/847ca8f2-b341-41d2-bf09-dee197d6978d

No Väestöliiton mukaan Suomessa parisuhteissa yleisin ikäero on 15 vuotta, ja suurimmassa osassa  mies on vanhempi.

Parien ikäero on keskimäärin 2,33,4 vuotta. Eli ihan vastaava kuin väestöliiton aiempien vuosien tutkimuksissa. 

Mutta jos denialismi vanhenevaa miestä helpottaa niin go for it. 

Syy?  nainen ottaa vakiintuneen vanhemman miehen?  Vanhemmat miehet ei ole enää niin "vanhanoloisia"? Muuttajien tyypillinen iso ikäero avioliitossa?  Mikä vaikuttaa eniten?

Vierailija
84/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tyypillistä... "kaikki miehet lääpii, ahdistelee jne..." Olen 41 vuotias mies ja en ole koskaan ahdistellut, lääpinyt, pokaillut ketään!

Tyypillistä, että kun naiset kyllästyvät miehiltä tulevaan ahdisteluun, alkaa lapsellinen valitus. Kyllä, on epäreilua, että nekin miehet saavat osansa paskasangosta, jotka eivät ole mitään väärää tehneet, mutta itse kestän sen kyllä, kun otta huomioon mitä naiset joutuvat jatkuvasti kestämään.

Vika on miesten omassa toiminnassa, koska ilman sikailua naiset suhtautuisivat meihin hieman myönteisemmin.

Naiset on sellaisia, tunteella käypiä .  Ilmankos joutuu katsomaan ennen pitkää vähän alaviistoon.  Nämäkin ottaa huolettomasti sitten sen  tumman taksin  lähdettyään turvabaarista.  Yleensä miestuntemus  ja -kokemus eri ympäristöissä voi olla heikkoa.   

Vierailija
85/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on sellaisia, tunteella käypiä .  Ilmankos joutuu katsomaan ennen pitkää vähän alaviistoon.  Nämäkin ottaa huolettomasti sitten sen  tumman taksin  lähdettyään turva

Eli osoitit juuri tuolla paskanjauhamisellasi syyn, miksi naiset välttelevät miesten seuraa.

Vierailija
86/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä, miren miehet loukkaantuvat juurta jaksain, jos naiset haluavat viettää aikaa keskenään olematta seksiobjekteja. Järkyttävää ulinaa. 

Vierailija
87/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki on ahdistelua. Kotona voi pitää illanistujaiset jos kerran niin paljon ahdistaa. Harvemmin noissa baareissa on mitään oikeita ahdisteluita jos osaat pukeutua ja käyttäytyä. Tiedän kokemuksesta.

N20

Vierailija
88/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, miren miehet loukkaantuvat juurta jaksain, jos naiset haluavat viettää aikaa keskenään olematta seksiobjekteja. Järkyttävää ulinaa. 

Ei varmaan kannata myöskään käyttäytyä ja pukeutua kuin seksiobjekti jos ei halua että luullaan seksiobjektiksi.

Vierailija
89/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohkeeko noilla tarinoilla?

Vierailija
90/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohkeeko noilla tarinoilla?

Ainahan noilta h*orilta lohkee, se on nähty. Omatkin ystäväni vinkuvat ahdisteluista ja että kuinka miehet ovat p*skaa mutta sitten itse roikkuvat koko ajan baareissa tuntemattomien miesten kaulassa ja yöt päättyy näiden luokse. Itse en moista harrasta, en ole noin tekopyhä. Tekopyhyys on oksettava ominaisuus ihmisessä.

Vierailija
91/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset ja miehet menivät baariin hakemaan toisistaan seuraa ja syntyi.myös aviopareja. Mikä tämä nykyinen trendi on? Ymmärrän kyllä ravintolakulttuurin eli kavereiden tai perheen kesken voidaan mennä syömään yhdessä ja istumaan iltaa. Tällä vaan ei ole mitään yhtäläisyyttä yökerhoihin ja baareihin.

Vierailija
92/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nuoret miehet voivat edelleen lähestyä nuoria naisia."

Tämän päivän nuori nainen on huomenna keski-ikäinen kotka ja ylihuomenna vanha mummo.

Älä unohda sitä yhtä kehitysvaihetta eli huomisen anoppeja. Mite nuoresta morsiamesta kasvaakin riivinrauta-anoppi?

Vierailija
93/93 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen naiset ja miehet menivät baariin hakemaan toisistaan seuraa ja syntyi.myös aviopareja. Mikä tämä nykyinen trendi on? Ymmärrän kyllä ravintolakulttuurin eli kavereiden tai perheen kesken voidaan mennä syömään yhdessä ja istumaan iltaa. Tällä vaan ei ole mitään yhtäläisyyttä yökerhoihin ja baareihin.

Ihmetyttää kieltämättä. Kyllähän sitä huomiota baareissa sai, kyllähän sitä vähän hakikin. Pukeutumisella ja käytöksellä huomion määrä oli helppoa säädellä. Sai olla rauhassa jos näin halusi.

Miehistä suuri osa oli kuitenkin perus kohteliaita, ymmärsivät pienestä yskän. Osalle piti sanoa suoraan. Joillekin vääntää rautalangasta. Sinänsä mitään ongelmaa ikinä ei ollut, mitä nyt ei kaikki ihmiset ole niin kivoja.

Oon miettinyt onko miehet muuttuneet hävyttömämmiksi vai onko naisilta kadonnut taidot käsitellä miehiä tässä parin vuosikymmenen aikana. On varmasti väärinä mielipiteitä. Kummastuttaa tuo kuulu mikä on muodostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän