Niin sitä vaan tuhotaan maailma lentämällä
Me ylikulutetaan, mutta Marjakin vaan sanoo: "Mikä (lentäminen) on Mulle mulle mulle tosi tärkeetä." Omaan napaan tuijotetaan, vaikka maailma ympärillä palaa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Voi näitä psykoosiin aivopestyjä idiootteja.
ilmastonmuutos kyllä on mutta ei missään tapauksessa ihmisen aiheuttaa ja nuo lennot eivät vaikuta siihen yhtään mitään, mutta mutta, tämän ymmärtämiseen tarvittais pisaran järkeä että nämä idiootit ymmärtäisivät että ihmisen aiheuttama ilmastonmuutoksessa on kyse suurimmasta kusetuksesta mitä ihmiskunta on koskaan kohdannut.
Sinä tässä olet psykoosiin aivopesty idiootti. Ylivoimaisesti suurin osa tutkijoista on sitä mieltä että ihminen on aiheuttanut ilmastonmuutoksen.
Superrikkaat jatkaa lentämistään ja heidän lentämisensä ja kuluttamisensa on jo ihan omaa luokkaansa. Siinä ei tavistalluraisen satunnaiset lentelyt ja ostelut paljon paina. Opettelisit edes osoittamaan syyttävällä sormella oikeaan osoitteeseen.
Ihminen ei kykene tuhoamaan maailmaa vielä vaikka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ilmastonmuutos kyllä on mutta ei missään tapauksessa ihmisen aiheuttaa ja nuo lennot eivät vaikuta siihen yhtään mitään, mutta mutta, tämän ymmärtämiseen tarvittais pisaran järkeä että nämä idiootit ymmärtäisivät että ihmisen aiheuttama ilmastonmuutoksessa on kyse suurimmasta kusetuksesta mitä ihmiskunta on koskaan kohdannut.
Sinä tässä olet psykoosiin aivopesty idiootti. Ylivoimaisesti suurin osa tutkijoista on sitä mieltä että ihminen on aiheuttanut ilmastonmuutoksen.
Noiden tutkijoiden tutkittumukset kun on käyty läpi ja purettu alkutekijöihinä niin lopuksi käteen jääneet faktat ovat osoittautuneen mielipiteiksi eli valheiksi.
Eli se siitä.
Ihmisen päästöt on alle 1% kokonaisuudesta planeetalla. Imekää paskaa saatanan älypuhelinorjat. Vi ttu että vi tuttaa oikeesti teidän järjetön tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noiden tutkijoiden tutkittumukset kun on käyty läpi ja purettu alkutekijöihinä niin lopuksi käteen jääneet faktat ovat osoittautuneen mielipiteiksi eli valheiksi.
Eli se siitä.
Tutkijat ovat täysiä ääliöitä, koska heidän laskuistaan on poistettu kaikki muu biomateriaali. Olet ällöttävä.
Sano vaan että sinulla ei ole rahaa lentolippuihin. Ei tarvi kadehtia
Jos sille tuntuu, niin silloin ei pidä syödä minkäänlaisia maahantuotuja elintarvikkeita tai käyttää mitään muutakaan maahantuotua..
Olen minä vaihtanut öljylämmityksen lämpöpumppuun ja siirtynyt sähköautoihin. Mutta lomalennoista en tingi.
Kun katsoo mitä määriä ihmisiä tapetaan ja räjähteitä käytetään vai.kkapa Ukrainassa tai Gazassa, tuntuvat meidän hiihtolomien lennot aika pieneltä synniltä. Ja esimerkiksi norjalaiset ja ruotsalaiset lentävät henkeä kohti yli kaksi kertaa sen minkä suomalaiset.
Ihminen ei osaa lentää.
Housut😍