Norjan prinsessa Mette Marit on ollu neljä yötä
2010 luvun alussa seksi Epsteinin luona neljä yötä kertoo Yle.
Kommentit (920)
Vierailija kirjoitti:
Sarah myös kertoi Epsteinille ettei yksikään nainen ole lähtenyt brittihovista menettämättä päätään. Hän väitti olevan juonittelujen uhri, mikä nyt tuntuu vähän liioittelulta. MUTTA tämä avaa ovet myös kaikille Diana-salaliittoteorioille.
Sarah nyt voi sanoa mitä vaan eikä se tarkoita että se olisi totta. Mukavahan se on tehdä itsestä traaginen ja vaarassa oleva hahmo, "haluaisin pakoon hovista mutta en pääse, nai minut niin miljardisi auttavat pelastamaan minut vangitun prinsessan kohtalolta". Dianan kuski oli humalassa, Diana ilman turvavyötä ja auto ajoi hurjaa ylinopeutta ja sitten kävi niin kuin kävi. Ilman mitään salaliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu että Epstein on ihan tarkoituksellisesti lähestynyt eri hoveja ja pyrkinyt verkostoitumaan valtaa pitävien kesken. Englannista löytyi kuninkaan raikulipoika, Norjasta ja Ruotsista ns. tavis-prinsessat. Olkoonkin että Metten tausta on aika paljon rankempi kuin Sofian. Hän kuitenkin liikkui ennen Haakonia Norjan bile-huumeporukoissa ja seurustelikin huumerikkeistä tuomitun kanssa, Mariuksen isälläkin taitaa olla tuollainen tausta. Omena ja puut...
Tottakai on. Grishlane Maxwellin isä oli agentti. Ja eikös Epstein dokumenttien mukaan pitänyt runsaasti yhteyttä Moskovaan?
https://www.ndtv.com/world-news/who-is-ghislaine-maxwells-father-robert…
Brittilehti Daily Mailin lähteiden mukaan Yhdysvaltain turvallisuuspalvelut monitoroi
Varmaan tietoja ja kuvia myytiin joka tiedustelupalveluille ja muille tahoille tarpeen mukaan. Sehän tässä onkin kiinnostavinta, että keitä kaikkia on kiristetty ja mihin kuvien julkaisun uhalla. Kaikki tämä "kattokaa, langennut nainen!" on vaan hämäystä siitä oikeasta asiasta, että miten ja kenen vedettävissä vallanpitäjät on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottikohan aurinkoa tissit paljaana?
Hänen rintamuksessaan on jotakin piiloteltavaa. Kaikki asut ovat tiukasti kaulaan asti ulottuvia, mistä johtuen hänen olemuksensa on aina säkkimäinen. Ei sovi hänen vartalotyypilleen oikein mitkään käyttämänsä asut.
Nyt kun sanot, niin olen ihmetellyt samaa. Siis sitä, että miten hän on usein niin huonosti istuvissa vaatteissa ja tosiaan rintamus aina tiukasti piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet käyttäytyvät kuvottavasti ja rikollisesti.
Ketä syytetään?
Naisia.
Noloa.
Niin,tässäkin tapauksessa ainoa joka on vankilasss on nainen.
Oli se Epsteinkin, mutta hän kuoli, tekikö sen itse, vai oliko tilattu, se ei ole varmaa. Voi olla tilattu, sillä hänellä oli varmasti salaista kuvamateriaalia rikkaista ja kuuluisista ja vaikutusvaltaisista ihmisistä kiusallisista tilanteissa. Ja se Ghilaine oli ihan yhtä paha,kuin tämä, jopa pahempi, sut.....ri, ja käytti nimenomaan hyväkseen sitä, että oli nainen, jotta sai naiset ja tytöt, eli lapset luottamaan häneen.
Musta olisi aika paha jos puoliso kirjoittelisi jollekin toiselle, että sä kutittelet mun aivoja. Haakonina ottaisin vähän nokkiini.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi aika paha jos puoliso kirjoittelisi jollekin toiselle, että sä kutittelet mun aivoja. Haakonina ottaisin vähän nokkiini.
Aivojen kutittelu lieneekin ainoa tapa millä Epstein on voinu "kutitella" kun hänellä oli se epämuodostunut mikro p e nis. No jaa, piiskalla myös tietty.
Vierailija kirjoitti:
Ja? Tuskin hän on ketään hyväksikäyttänyt.
Siellä on miljardöörit vetäneet joka rööriin.
Miksi kaikki kuninkaallisia myöten olivat lääpällään limaiseen pedofiiliin?
Jos mette vaan lepäili siellä, juttua on varmaan iskenyt ukko siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarah myös kertoi Epsteinille ettei yksikään nainen ole lähtenyt brittihovista menettämättä päätään. Hän väitti olevan juonittelujen uhri, mikä nyt tuntuu vähän liioittelulta. MUTTA tämä avaa ovet myös kaikille Diana-salaliittoteorioille.
Sarah nyt voi sanoa mitä vaan eikä se tarkoita että se olisi totta. Mukavahan se on tehdä itsestä traaginen ja vaarassa oleva hahmo, "haluaisin pakoon hovista mutta en pääse, nai minut niin miljardisi auttavat pelastamaan minut vangitun prinsessan kohtalolta". Dianan kuski oli humalassa, Diana ilman turvavyötä ja auto ajoi hurjaa ylinopeutta ja sitten kävi niin kuin kävi. Ilman mitään salaliittoa.
Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että Sarah nyt turhaan näkee itsensä monarkian uhrina. Hänen liittonsahan päättyi koska se joku tyyppi imeskeli hänen varpaitaan ja paparazzi sai kuvan. Vaikea tuota on lavastuksena nähdä, ellei heppu sattunut kaatumaan suu auki Fergien varpaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan samasta syystä, kun ihmiset käy juhlimassa Vegasissa: what happens in Vegas stays in Vegas. Paitsi nyt ei pyaynytkään vaan tuli koko maailman tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottikohan aurinkoa tissit paljaana?
Hänen rintamuksessaan on jotakin piiloteltavaa. Kaikki asut ovat tiukasti kaulaan asti ulottuvia, mistä johtuen hänen olemuksensa on aina säkkimäinen. Ei sovi hänen vartalotyypilleen oikein mitkään käyttämänsä asut.
Eikä oo voi hyvänen aika
Vierailija kirjoitti:
Mette kävi painamassa rahaa kunnes sai prinssinakkia.
Vierailija kirjoitti:
Toiset sai nuorta pesää ja toiset kävi sitä myymässä.
Vierailija kirjoitti:
Joko on pohdittu, että miksi Meten piti Karibian lomalta rynnätä Epsteinin luo? Mä vaan mietin, että halusiko jotain viiniä päihdyttävämpää, vähän vipinää konservatiiviseen elämään? Ja mitä kuvia meille on vielä tarjolla? Niistäkin vihjailtiin.
Haakonin prinssinakki ei tuntunut miltään kaikkien niiden nuoruuden jännäjörnijöiden jälkeen. Piti mennä Epsteinin luo samaan vähän toosantäytettä.
Mä luulen että Epsteinissä on varmaan viehättänyt se rahan ja luksuksen määrä, en usko että Norjankaan kuninkaalliset elävät nyt ökyluksuselämää ja vaikuttaa siltä että Epstein mielellään tuhlasi rahaa "kavereihinsa".
Tämä on vain arvailua mutta,
Luulen että Epstein osasi olla hyvin hurmaava ja karismaattinen mies.
Ehkä hän osasi antaa naisille juuri sitä huomiota mitä he kaipasivat ja mitä eivät välttämättä saaneet omilta miehiltään.
Sarah Ferguson varmasti lankesi tähän ja oli Epsteinin ihastunut.
Mette Maritin kohdalla tuli mieleen oliko hän onneton Haakonin kanssa, oliko ehkä uskottomuutta Haakonin puolelta, kylmyyttä ja puhumattomuutta, mitä korvasi ystävyys Epsteinin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tai ihan vaan kahvilla istuskelleet. Kaikki muu on vaan pahan puhumista takanapäin.