Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari: Oletko kokeillut jo kemseksiä?

Vierailija
31.01.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000011754125.html

Kätevää kun molemmat suosikkimädätykset saa samaan pakettiin!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää ahteriin- ja poskeenotto.

M42

taidat olla homoseksuaali? 

naiselle tuo ei riittäisi

Vierailija
42/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me aika usein harrastetaan seksiä kun on vähän juotu punkkua. Tuntuu että naiset saa helpommin kun ovat vähän huppelissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naisystäväni kanssa harrastanut kemseksiä kannabiksen kanssa monet kerrat. Toki maissa, joissa kannabiksen ostaminen ja käyttäminen on ihan laillista.

Kumpikin nautimme pienessä pilvessä seksistä ihan suunnattomasti. Meillä molemmilla kannabis jotenkin voimistaa kokemusta ja rentouttaa. Ihan päivastoin kuin alkoholi joka vaan turruttaa ja väsyttää.

Minulla kannabis toimii myös ihan kuin potenssilääke. Erektio on voimakasa ja tuntuu kestävän ikuisuuden.

Eli seuraavalla reissulla taas.

Tämä. Me kaikki uskomme että tapahtuu vain maissa joissa se on sallittua. Arvostan 🤣

Vierailija
44/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me aika usein harrastetaan seksiä kun on vähän juotu punkkua. Tuntuu että naiset saa helpommin kun ovat vähän huppelissa. 

Totta, naiset saavat helpommin pikku viinissä koska minä en pane selvin päin olevia naisia. Pikku hönössä oleva nainen on mun heikko kohta.

T. Raaka arska

Vierailija
45/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme naisystäväni kanssa sellaisessa työssä, että kannabiksesta kiinni jäämisestä tulisi välittömästi potkut. Ei se pilviseksi ihan niin hienoa ole, että sen takia vaarantaisimme urat ja toimeentulon. Eli ihan siksi pössyttelemme vain siellä, missä se on laillista. 

Vierailija
46/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä harrastanut seksiä päihtyneenä. En edes humalassa ja mua säälittää ihmiset, jotka tarvitsevat aineita saadakseen nautintoa seksistä. 

Huumeita käyttävät ovat muutenkin jotenkin säälittäviä ihmisiä. Luusereita ja alisuoriutujia elämässään. Heikkoja.

Vierailija
47/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan kanssa joskus alkuaikoinan överit cannabiksesta. Kadulta ostetusta joten ehkä siellä oli seassa jotain muutakin mutta kokemus oli ikimuistoinen.

Kun hieman selvittiin, rakasteltiin ja se kokemus oli jotain sellaista Jumalaista tykitystä jota ei olla koettu koskaan aiemmin eikä myöhemminkään sen puolesta.
Aika vähän kokemuksia huumeista mutta jos tuon saisi uusintana ilman ajantajun hämärtymistä, sydämen tykyttelyä ja muuta sekaisuutta, tekisin uudelleen varmasti :-)

Vierailija
48/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jonkun kerran on kemiallisessa vessassakin tullut harrastettua.

Vierailija
49/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä harrastanut seksiä päihtyneenä. En edes humalassa ja mua säälittää ihmiset, jotka tarvitsevat aineita saadakseen nautintoa seksistä. 

Huumeita käyttävät ovat muutenkin jotenkin säälittäviä ihmisiä. Luusereita ja alisuoriutujia elämässään. Heikkoja.

Eihän se, hyvänen aika sentään, ole mitenkään poissulkevaa, että jos joskus hieman maustaa seksiä päihteillä, siitä ei saisi nautintoa myös selvin päin. Ihan outo ajatus.

Vierailija
50/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muijan kanssa joskus alkuaikoinan överit cannabiksesta. Kadulta ostetusta joten ehkä siellä oli seassa jotain muutakin mutta kokemus oli ikimuistoinen.

Kun hieman selvittiin, rakasteltiin ja se kokemus oli jotain sellaista Jumalaista tykitystä jota ei olla koettu koskaan aiemmin eikä myöhemminkään sen puolesta.
Aika vähän kokemuksia huumeista mutta jos tuon saisi uusintana ilman ajantajun hämärtymistä, sydämen tykyttelyä ja muuta sekaisuutta, tekisin uudelleen varmasti :-)

Ihan miten vaan pöllypää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi