Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesari: Oletko kokeillut jo kemseksiä?

Vierailija
31.01.2026 |

https://www.hs.fi/elama/art-2000011754125.html

Kätevää kun molemmat suosikkimädätykset saa samaan pakettiin!

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten usein noiden toimituksen aiheet pyörii joko huumeidenkäytön tai seksin eri erityisalueiden ympärillä. Tuossa kohtaa lehden omistajana alkaisin vaatia säännöllistä huumeseulaa koko toimitukselta kun johonkin nuo aihevalinnat viittaa. Ennen nuo aiheet jätettiin ihan toisille lehdille suomessa, mutta se oli silloin kun hesarillakin oli joku rima jonka jutun uutisarvon piti ylittää ennen julkaisua.

Hesaria tunnutaan pyörittävän nykyään kuin blogia johon blogisti kirjoittaa mitä "just tänään" sattuu päähän juolahtamaan, ilman sen kummempaa harkintaa että onko aihe uutinen tai pitääkö edes väitteet paikkaansa. Ei ihme että levikit laskee. Samantasoista tarinointia ja mutuilua saa netistä ilmaiseksi. 

Miksi yhteiskunnassa esiintyvistä asioista ei saisi kirjoittaa? Eiköhän kemseksi ole yleistyvä laji ja se on hyvä tuo

Seli seli hesarilainen. Kuten sanoin, ihmiset ei maksa blogitason kirjoitelmista jota netistä löytää ilmeiseksi vaan uutisista joihin on käytetty vaivaa laadun varmistamiseksi. 

Vierailija
22/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en kyllä ymmärrä amfetamiinin saat gamman ja lakan käyttöä seksihuumeena.

No löytyi sentään ketjuun edes yksi kommentoija, jonka kokemusmaailmaan tuo hesarin juttu mahtuu. Kiinnostaisiko lehden tilaus?

Olen jo tilaaja.

Ei nyt niin hirveästi edes ihmetytä :D

Trumpistit amerikassakin on itse kovin ylpeitä valinnastaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen artikkeli jota ilmeisesti täällä riehuvat eivät ole lukeneet.

Vierailija
24/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän naisiakin, jotka ovat harrastaneet heter oseksiä niin että kumpikin on vetäissyt samaa kamaa ennen hommiin ryhtymistä. Channabis on paras, sehän on kihoittava afrodisiakki, mutta jotkut varsinkin miehet haistelevat tai imp paavat pikku pullosta popperssia, jota voi ostaa seks ik aupoista  Se väitetysti laajentaa ja rentouttaa pe räaukon, tarkkaa mekanismia en tiedä.

Itse kun olen sitä jossain tanssialttialla haistanut kun on tarjottu, olen vain saanut yläpäähän hetken humahduksen ja sitten jonottavat päänsäryn. Enää en sitä ota vaikka saisin.

Vierailija
25/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pelottavalta. En halua mitään sellaisen kanssa, joka on sekoittanut päänsä huumeilla. 

Ideana onkin, että molemmat ovat huumeissa.

Niinhän se usein on kun lähdetään baarista jomman kumman kämpille.

Vierailija
26/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä tiedän naisiakin, jotka ovat harrastaneet heter oseksiä niin että kumpikin on vetäissyt samaa kamaa ennen hommiin ryhtymistä. Channabis on paras, sehän on kihoittava afrodisiakki, mutta jotkut varsinkin miehet haistelevat tai imp paavat pikku pullosta popperssia, jota voi ostaa seks ik aupoista  Se väitetysti laajentaa ja rentouttaa pe räaukon, tarkkaa mekanismia en tiedä.

Itse kun olen sitä jossain tanssialttialla haistanut kun on tarjottu, olen vain saanut yläpäähän hetken humahduksen ja sitten jonottavat päänsäryn. Enää en sitä ota vaikka saisin.

Haistoit poppersia :D

Vierailija
27/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä miten usein noiden toimituksen aiheet pyörii joko huumeidenkäytön tai seksin eri erityisalueiden ympärillä. Tuossa kohtaa lehden omistajana alkaisin vaatia säännöllistä huumeseulaa koko toimitukselta kun johonkin nuo aihevalinnat viittaa. Ennen nuo aiheet jätettiin ihan toisille lehdille suomessa, mutta se oli silloin kun hesarillakin oli joku rima jonka jutun uutisarvon piti ylittää ennen julkaisua.

Hesaria tunnutaan pyörittävän nykyään kuin blogia johon blogisti kirjoittaa mitä "just tänään" sattuu päähän juolahtamaan, ilman sen kummempaa harkintaa että onko aihe uutinen tai pitääkö edes väitteet paikkaansa. Ei ihme että levikit laskee. Samantasoista tarinointia ja mutuilua saa netistä ilmaiseksi. 

Eikö siis mielestäsi valtakunnan isoin media saisi kirjoittaa artikkelia huolestuttavan ilmiön yleistymisestä ja haastatella asiast

Ehkä tässä enemmän kuin itse aihe, häiritsee sen otsikointi. Aihe esitetään otsikkotasolla varsin neutraalina, ja potentiaalisesti lukijoita kiinnostavana mahdollisuutena.

Totta kyllä on, että seksiä on varmaan maailman sivu harrastettu usein humalassa tai muissa päihteissä. Sitä vain ei ole keksitty kuvata tuollaisella raflaavalla "kemsex" -nimityksellä. Perinteinen "kännissä paneminen" on aika lailla alatyylisempi ilmaus.

Vierailija
28/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on sitä Sillanpään Jarin huimausainesekoilua. Ei mitää uutta Suomessa pitkään aikaan, kun valtakunnan kirjaimellisesti kuuluisin laulaja kärähti samoista aineista ja aktiviteeteista jo 10 vuotta sitten.

Vierailija
29/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ehkä tässä enemmän kuin itse aihe, häiritsee sen otsikointi. Aihe esitetään otsikkotasolla varsin neutraalina, ja potentiaalisesti lukijoita kiinnostavana mahdollisuutena.

Totta kyllä on, että seksiä on varmaan maailman sivu harrastettu usein humalassa tai muissa päihteissä. Sitä vain ei ole keksitty kuvata tuollaisella raflaavalla "kemsex" -nimityksellä. Perinteinen "kännissä paneminen" on aika lailla alatyylisempi ilmaus."

Mielestäni jutun otsikko (seksiä, huumeita ja hallitsemattomia riskiä) oli selkeä analogia lausahdukseen "sex, drugs and rock'n'roll", mutta viimeinen ns. nautinto korvattiinkin varoituksella.

En täysin ymmärrä miksi tuon ajattelisi lukijoita kiinnostavana mahdollisuutena muuta kuin artikkelin lukemiseen.

Vierailija
30/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö siis mielestäsi valtakunnan isoin media saisi kirjoittaa artikkelia huolestuttavan ilmiön yleistymisestä ja haastatella asiast

Samalla kun oikeasti tärkeiden asioiden lista mistä tuo lehti ei kirjoita edes vahingossa aina vaan pitenee?

Joo ei. Ei saisi.

Hyvä esimerkki oli tänään kun hesari mutuilee pääkirjoituksessaan että kenen syy on työttömyydessä ja sen sijaan että analysoisi edellisen hallituksen tekemisiä lähtee puolestaselittämään että "kaikkien vika" mikä ei ole journalismia vaan propagandaa. Tämän hetken työllisyysluvut nyt vaan on väkisinkin edellisen hallituksen syytä kun tämän hallituksen toimet ei ole valmiit tai ainakaan vaikuta vielä. 

Ihan vastaavasti sannan hallitus kehuskeli sipilän hallituksen (lähinnä tulorekisterin) aikaansaamilla työllisyysluvuilla muttei itse tehneet juuri mitään työllisyyden parantamiseksi ja sen vaikutus nähdään nyt.

Mut hei, hesari haluaa syväanalysoida huumeiden ja seksin yhteisvaikutusta koska hesarin omassa punakuplassa tuo on merkittävämpi asia kuin maan meneminen konkurssiin hesarin suuresti fanittaman punahallituksen kyvyttömyyden vuoksi. 

Miten nuo alkaakin olla aina vaan enemmän fox newsin kaltainen kun asioita pimitetään tai puhutaan jostain ihan muusta kuin siitä mitä tapahtuu silkan poliittisen vaikuttamisen motiivilla. 

Vierailija
31/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pelottavalta. En halua mitään sellaisen kanssa, joka on sekoittanut päänsä huumeilla. 

Ideana onkin, että molemmat ovat huumeissa.

Vielä pelottavampaa, kontrollia ei ole. 

Miksi ei? Ei päätään ole pakko vetää ihan sekaisin.

Vierailija
32/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut poppersilla tuollaisia vaikutuksia, mutta olenkin nainen. Muutenkin on sellainen vähän blääh-aine.

Vierailija
33/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naisystäväni kanssa harrastanut kemseksiä kannabiksen kanssa monet kerrat. Toki maissa, joissa kannabiksen ostaminen ja käyttäminen on ihan laillista.

Kumpikin nautimme pienessä pilvessä seksistä ihan suunnattomasti. Meillä molemmilla kannabis jotenkin voimistaa kokemusta ja rentouttaa. Ihan päivastoin kuin alkoholi joka vaan turruttaa ja väsyttää.

Minulla kannabis toimii myös ihan kuin potenssilääke. Erektio on voimakasa ja tuntuu kestävän ikuisuuden.

Eli seuraavalla reissulla taas.

Vierailija
34/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuota nuorempana ihan riittävästi eri stimulanteilla tullut kokeiltua. Kyllä se hetken huuma on tietysti voimakas, mutta ihan kaikki se muu siinä ympärillä; lifestyle, ihmiset, sählääminen, ahdistus, fyysinen ja henkinen kuvotus.... sanotaan näin että nykyään on 5/5 vaimo ja elän raitista elämää. En vaihtaisi sekuntiakaan noihin parhaisiinkaan hetkiin. 

Tätä kautta voin todeta, että hesari on säälittävyydyssään alittanut jälleen uusia rimoja näissä artikkeleissaan. Mikään muu ei kyseistä julkaisua kiinnosta kuin se, että ihmiset klikkaisivat "tööh? täääh? mikäs ihmeen kemseksi?". Klik klik.

Siinä on vaan sellainen homma, että sitten kun hesarit ja monet muut julkaisut yrittäisivät välillä oikeasti julkaista ansiokasta ja ihmisiä valistavaa materiaalia, niin kukaan ei ota enää näitä klikkitehtailijoita vakavasti. Ei kukaan enää erota, milloin on aito juttu kyseessä vai harrastetaanko taas lukijan tunteiden eksploitaatiota. 

Vierailija
35/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eduskunnastakin löytyneitä huumeenjämiä epäiltiin toimittajien jättämiksi. Tosiaan olisi hesarilla ja muillakin roskalehdistöillä kenties aika pitää kunnon huumeseulat.

Vierailija
36/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen naisystäväni kanssa harrastanut kemseksiä kannabiksen kanssa monet kerrat. Toki maissa, joissa kannabiksen ostaminen ja käyttäminen on ihan laillista.

Kumpikin nautimme pienessä pilvessä seksistä ihan suunnattomasti. Meillä molemmilla kannabis jotenkin voimistaa kokemusta ja rentouttaa. Ihan päivastoin kuin alkoholi joka vaan turruttaa ja väsyttää.

Minulla kannabis toimii myös ihan kuin potenssilääke. Erektio on voimakasa ja tuntuu kestävän ikuisuuden.

Sama homma meillä. Usein otetaan pienet savut ennen seksiä ja tuo siihen kyllä ihan oman tunnelmansa. Tuntoaisti muuttuu jotenkin todella herkäksi ja siten kokemus voimistuu entisestään. Toki mekin vain maissa missä on laillista.

Vierailija
37/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä.

Varmasti valtaosa meistä on kokeillut, koska useimmat meistä ovat jossain elämänsä vaiheessa harrastaneet humalassa seksiä.

En ole aiemmin tullut ajatelleeksi, mutt tuossapa jälleen yksi lisä sarjaan "en oo koskaan..". 

Vierailija
38/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma meillä. Usein otetaan pienet savut ennen seksiä ja tuo siihen kyllä ihan oman tunnelmansa. Tuntoaisti muuttuu jotenkin todella herkäksi ja siten kokemus voimistuu entisestään. Toki mekin vain maissa missä on laillista.

On se vaan säälittävää että seksistä ei pysty saamaan kunnon nautintoa irti ilman päihteitä.

Vierailija
39/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä alkuunsa tullutkaan harrastettua muuta kuin päihdeseksiä. En tuota tuomitse, mutta kovin päihtyneenä ei mielestäni ole mitään järkeä harrastaa seksiä ihan aineesta riippumatta.

Vierailija
40/50 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homopiireistähän on tullut jo vuosikymmeniä sitten, poppersin haistelu. Kerran nuorena poikana vuonna 2000 kokeilin, oli vanhemman kaverin kanssa autohommat Lintsin parkkipaikalla yömyöhään. Ukko veivas itseään ja nuuski hajuvesipullosta kemikaalia ja örisi mölisi omiaan. Lähdin menee, ihan hölmön hommaa. M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi