Hesari: Oletko kokeillut jo kemseksiä?
https://www.hs.fi/elama/art-2000011754125.html
Kätevää kun molemmat suosikkimädätykset saa samaan pakettiin!
Kommentit (50)
"Seksiä, huumeita ja arvaamattomia riskejä
Osa ihmisistä hakee nautinnollisempaa seksiä laittomien päihteiden avulla, vaikka yhteenkin kertaan liittyy vaaroja. Miksi kamaseksi kiinnostaa?"
"Valtakunnan pääuutislehden" tasoista? Ei enää aikoihin. Tai sitten olen vain liian vanha.
Olen kyllä.
Varmasti valtaosa meistä on kokeillut, koska useimmat meistä ovat jossain elämänsä vaiheessa harrastaneet humalassa seksiä.
Minulle riittää ahteriin- ja poskeenotto.
M42
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pelottavalta. En halua mitään sellaisen kanssa, joka on sekoittanut päänsä huumeilla.
Ideana onkin, että molemmat ovat huumeissa.
Jännä miten usein noiden toimituksen aiheet pyörii joko huumeidenkäytön tai seksin eri erityisalueiden ympärillä. Tuossa kohtaa lehden omistajana alkaisin vaatia säännöllistä huumeseulaa koko toimitukselta kun johonkin nuo aihevalinnat viittaa. Ennen nuo aiheet jätettiin ihan toisille lehdille suomessa, mutta se oli silloin kun hesarillakin oli joku rima jonka jutun uutisarvon piti ylittää ennen julkaisua.
Hesaria tunnutaan pyörittävän nykyään kuin blogia johon blogisti kirjoittaa mitä "just tänään" sattuu päähän juolahtamaan, ilman sen kummempaa harkintaa että onko aihe uutinen tai pitääkö edes väitteet paikkaansa. Ei ihme että levikit laskee. Samantasoista tarinointia ja mutuilua saa netistä ilmaiseksi.
Hesarin jutut ovat jo samaa tasoa kuin legendaarisessa Ratto-lehdessä 1970-luvulla.
"Jorma Vulli lempii kuolevaa madetta" menisi epäilemättä sukkana läpi nykyisen Hesarin toimituksellisesta seulasta.
Itse en kyllä ymmärrä amfetamiinin saat gamman ja lakan käyttöä seksihuumeena.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten usein noiden toimituksen aiheet pyörii joko huumeidenkäytön tai seksin eri erityisalueiden ympärillä. Tuossa kohtaa lehden omistajana alkaisin vaatia säännöllistä huumeseulaa koko toimitukselta kun johonkin nuo aihevalinnat viittaa. Ennen nuo aiheet jätettiin ihan toisille lehdille suomessa, mutta se oli silloin kun hesarillakin oli joku rima jonka jutun uutisarvon piti ylittää ennen julkaisua.
Hesaria tunnutaan pyörittävän nykyään kuin blogia johon blogisti kirjoittaa mitä "just tänään" sattuu päähän juolahtamaan, ilman sen kummempaa harkintaa että onko aihe uutinen tai pitääkö edes väitteet paikkaansa. Ei ihme että levikit laskee. Samantasoista tarinointia ja mutuilua saa netistä ilmaiseksi.
Eikö siis mielestäsi valtakunnan isoin media saisi kirjoittaa artikkelia huolestuttavan ilmiön yleistymisestä ja haastatella asiasta varoittavia asintuntijoita?
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä hakee nautinnollisempaa seksiä laittomien päihteiden avulla, vaikka yhteenkin kertaan liittyy vaaroja. Miksi kamaseksi kiinnostaa?"
"Valtakunnan pääuutislehden" tasoista? Ei enää aikoihin. Tai sitten olen vain liian vanha.
Kemseksihän on keski-ikäisten laji.
Miten paljon enemmän sekaisin vasemmistomedia vielä onnistuu olemaan? Seuraavaksi vielä varmaan ilman ehkäisyä tuntemattoman kanssa ja otetaan videolle koko juttu ja laitetaan nettiin niin alkaa olla jo vaikeampi vajota alemmas.
Mitkä ovat aloittajan kaksi mädätystä? Seksi ja huumeet? Miksi seksi?
Vierailija kirjoitti:
No löytyi sentään ketjuun edes yksi kommentoija, jonka kokemusmaailmaan tuo hesarin juttu mahtuu. Kiinnostaisiko lehden tilaus?
Olen ja useamman aineen kanssa. En kyllä itsekään lähtisi sotkemaan stimulantteja seksiin, enkä ainakaan gammaa ja lakkaa. MDMA on kyllä ihan toimiva ja pudi (jota ei jostain syystä mainittu jutussa ollenkaan) ehdottomasti se paras.
Parasta mielestäni on kuitenkin seksi ihan selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhteiskunnassa esiintyvistä asioista ei saisi kirjoittaa? Eiköhän kemseksi ole yleistyvä laji ja se on hyvä tuoda puheenaiheeksi. Kenenkään ei tarvitse törmätä siihen vahingossa. Tai tietää etukäteen jotain, jos joku ehdottaa .
Kaikki mitä teidän kultapojut h.omot harrastavat, halutaan tuoda väenväkisin esille, jotta he.terotkin alkaisi siihen. Ja älä puhu minulle pas.kaa, kun iniset että heter.otkin sitä ja tätä. Chem.se.x on puhtaasti h.omokulttuurin erään alajutun laji.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No löytyi sentään ketjuun edes yksi kommentoija, jonka kokemusmaailmaan tuo hesarin juttu mahtuu. Kiinnostaisiko lehden tilaus?
Olen jo tilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pelottavalta. En halua mitään sellaisen kanssa, joka on sekoittanut päänsä huumeilla.
Ideana onkin, että molemmat ovat huumeissa.
Vielä pelottavampaa, kontrollia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Oli helppo lopettaa Hesarin tilaus, ja sanoa perään soittaneelle Sanoman lehtimyyjälle, että ei kiitos, lehti ei ole edustanut enää aikoihin arvojani. En halua lukea soopaa, enkä maksaa siitä melko kovaa hintaa.