Petteri Orposta: Voitko luottaa enää mihinkään pääministerin lupaukseen?
Kaikissa vaalilupauksissa Orpo on epäonnistunut.
- Velka on kasvanut eniten Orpon hallituskaudella
- Säästöissä ei ole säästynyt rahaa
- Hyvinvointialueiden (julkisen) työntekijämäärä on kasvanut, vaikka on leikattu (???) ja ihmiset menettäneet työt ja perheen elannon
- Suomen työttömyys on Euroopan korkein
Kommentit (152)
Ei voi luottaa
Kiinan vierailulla näytti pikkupojalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu on myynyt kahdeksan kuukautta perikunnan asuntoa sisarensa kanssa. Ehkä se työvoimapula tulee 20 vuoden päästä.
Naiset itse muuttavat pois maaseudulta, uhoten kuinka sinne ei jää kuin vanhatpojat jotka asuu äitiensä kanssa.
Nyt ne itkee kun ei saa äitinsä kämppää myytyä.
Pitikö niitten työpaikkojen perässä nyt sitten muuttaa vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu on myynyt kahdeksan kuukautta perikunnan asuntoa sisarensa kanssa. Ehkä se työvoimapula tulee 20 vuoden päästä.
Naiset itse muuttavat pois maaseudulta, uhoten kuinka sinne ei jää kuin vanhatpojat jotka asuu äitiensä kanssa.
Päätä nyt minkä laitat hallituksen syyksi :)
Kerro miten se kämppä myytäisiin demareiden ollessa vallassa?
Vierailija kirjoitti:
Surkein hallitus Suomen historiassa. Oma ja kavereiden lompakko kiinnostaa eniten, ei vastuu Suomesta ja yhteisistä asioista.
Suurin ongelma siihen, miksi asiat menivät pieleen.
Jos Petteri olisi lapanen, niin villaa olisi pari prossaa ja muuten täyttä keinokuitua.
Kokoomus Orpo on patologinen valehtelija kuten muutkin hallituksensa ministerit.
Jännä että Orpoa saa haukkua tällä tavalla. Sannulista jos puhutaan samaan tyyliin henkilöön käyden, se on naisvihaa.
Kertoo paljon Sanomamedian arvoista ja suomalaisista naaraista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut vastausta. Yllättyneet nostaa käden.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset äänestäjät vuonna 2019.
Keskustelu Suomi24 palstalta 😂
Petteri Orpo on todennäköisesti paras poliitikko tällä hetkellä.
paras.mies.johtoon
2019-01-03 18:20:13
Jos ja kun Orposta tulee pääministeri niin Suomi saa oikeasti osaavan ja erittäin järkevän miehen johtoon. Minä mm. arvostan miestä erittäin paljon enkä ole muuten ainoa. Suomalaiset kyllä näkevät oikean johtajan eli Petteri Orpon.
ÄO60
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset uskaltaisi ottaa asuntovelkaa, kun ei olisi potkulakia ja ansiosidonnaista saisi entiseen malliin