Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ravintolassa tilata pihvin kypsänä?

Vierailija
30.01.2026 |

Kokit kun eivät kuulemma tykkää sellaisia paistaa. Miksi asiakas ei saisi päättää mistä maksaa ja mitä syö?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytkö sinä sitä tarkoitusta varten ravintolassa, että kokki tykkäisi sinusta?

Olen paljon itsekkäämpi ja oletan, että kokki tekee sellaista ruokaa, josta tykkää maksava asiakas.

Jos laitetaan vieraassa kulttuurissa 5 lajin ruoka tarjolle. Taatusti joku annos tuottaa pettymyksen sillä kaikki ei voi miellyttää kaikkia. Se voi siinä kulttuurissa olla hyvinkin suosittu ruoka mutta sinulle se on pahan makuista. 

Asia pihvi

Vierailija
22/28 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan aina well done+++, kerron myös että saa olla vaikka kengänpohja. En valita. Aina olen saanut sen mitä tilannut. Kerran kokki toi itse annoksen pöytään, halusi kuulemma nähdä kuka haluaa niin pilalle paistetun pihvin. Ei ollu mitenkään äkäinen, huvittunut vaan ja todettiin että kukin tavallaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa well done.

Vierailija
24/28 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tilata. Ravintolassa tarkoitus on kuitenkin loppupeleissä tarjota asiakkaalle hyvää ruokaa, ei kokille.

Vierailija
25/28 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaan aina well done+++, kerron myös että saa olla vaikka kengänpohja. En valita. Aina olen saanut sen mitä tilannut. Kerran kokki toi itse annoksen pöytään, halusi kuulemma nähdä kuka haluaa niin pilalle paistetun pihvin. Ei ollu mitenkään äkäinen, huvittunut vaan ja todettiin että kukin tavallaan:)

Samaa kokenut. Miksi kokit haluaa aina nähdä kuka tilaa.

Vierailija
26/28 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ja yleensä se tulee verisenä. Perustelu on yleensä ollut että menee pilalle täysin kypsänä. Totuus on että kokki ei osaa valmistaa ja tulee mitä sattuu. Siispä en enää käy ravintoloissa.

No tasan tarkkaan ei tule verisenä. Jos siinä lihassa olisi vielä verta, kun se on ravintolan keittiöön saapuu tukusta se olisi jo märäntynyt ja siten syömäkelvotonta. Se on lihasnestettä mitä siitä pihvistä tihkuu,,

Vierailija
27/28 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saa tilata. Tiedän yhden joka aina tekee näin. Joskus on tullut ihan selvästi medium- eli tällöin kokki varmaan halveksui niin paljon kypsää pihviä, että jätti tahallaan ihan punaiseksi. Useimmilla kerroilla on osattu paistaa mediumin ja kengänpohjan välimaastosta. 

Vierailija
28/28 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

etelän kokit luulevat että riittää kun vuosia pakasteessa olleet monta kertaa sulaneet heitetään lautaselle röhkivät porsaat. lapissa on juokseva poro kun vuosia pakastettu on lämmitetty. voi kun ikävää asiakkaatkin ovat huomanneet. syökää ihan keskenänne. katteettomat korona tuetkin joudutte palauttamaan 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme