Lastensaanti on äidille ihan hirveän nöyryyttävää
Ehkä hankkisin lapsia, jos olisin mies. Mutta raskaus, synnytys, imetys, ja kotiin jääminen urakehityksen kustannuksella ei ole lapsan arvoista
Kommentit (86)
Oletpa heikko. Kuinka jaksat muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Itse olen saanut kolme lasta suunnitellulla sektiolla, eikä niissä yhdessäkään ollut mitään nöyryyttävää. Toipuminenkin oli tosi nopeaa, vaikka sillä yritettiinkin pelotella etukäteen - tarkoituksena varmasti saada minut epäröimään.
Älkää hyvät naiset suostuko alatiesynnytykseen!Kolme lasta, joilla on noin epäkypsä naisen malli.
Mutta ei kitkerän katkera :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta ei noista syistä vaan sen vuoksi, että miehensiemen on parasiitti naisen kehossa. Sen vapaaehtoisesti vastaanottaminen on käsittämättönän outoa ja naiseutta alentavaa.
Mistä siemenestä sinä olet syntynyt?
Miehensiemenestä valitettavasti. Mutta olen elänyt jo vuosia, kohta vuosikymmenen, olematta lähes ollenkaan tekemisissä miesten kanssa ja ymmärrykseni elämästä sen kun lisääntyy. Lapsuudessanikin sain onneksi aika paljon vapautta miehistä.
Harhat sulla lisääntyy eikä mikään muu. Sen verran sairasta tekstiä aina suollat tänne. Mene hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta ei noista syistä vaan sen vuoksi, että miehensiemen on parasiitti naisen kehossa. Sen vapaaehtoisesti vastaanottaminen on käsittämättönän outoa ja naiseutta alentavaa.
Jokainen annos spermaa tyhmentää naista. Sperma on likaista vierasainetta ja miehet levittävät pippeleillään tauteja.
Mene nyt jo hoitoon helvetin sekopää!
Vierailija kirjoitti:
^
Aika hyvin on kyllä arvet kadonneet :). Alapääkin on kuin neitsyellä. Enkä ole katkera, kuten useat alatiesynnyttäjät ovat.
Kipu ei mielestäni mitenkään jalosta ihmistä, vaan aikaansaa ennemminkin vihaa, joten jätin kivun valitsematta.
Keisari leikkauksella suoritetut synnytykset eivät ole selvästikään jalostaneet sinua nekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Itse olen saanut kolme lasta suunnitellulla sektiolla, eikä niissä yhdessäkään ollut mitään nöyryyttävää. Toipuminenkin oli tosi nopeaa, vaikka sillä yritettiinkin pelotella etukäteen - tarkoituksena varmasti saada minut epäröimään.
Älkää hyvät naiset suostuko alatiesynnytykseen!Kolme lasta, joilla on noin epäkypsä naisen malli.
Mutta ei kitkerän katkera :)
Taidat silti vähän olla. Jotain on jäänyt kokematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Aika hyvin on kyllä arvet kadonneet :). Alapääkin on kuin neitsyellä. Enkä ole katkera, kuten useat alatiesynnyttäjät ovat.
Kipu ei mielestäni mitenkään jalosta ihmistä, vaan aikaansaa ennemminkin vihaa, joten jätin kivun valitsematta.Keisari leikkauksella suoritetut synnytykset eivät ole selvästikään jalostaneet sinua nekään.
Tunsitko sinä kipua synnytyksessä? Nautitko siitä, vai miksi valitsit kivun? Minä en ole katkera, koska en kärsinyt yhtään millään kolmesta kerrasta. Vauvan sai heti syliin.
Vierailija kirjoitti:
Älkää hyvät naiset suostuko alatiesynnytykseen!
Jassoo. Itse kyllä toivoin nimenomaan alatiesynnytystä. Toivuin nopeasti.
Tämä joka toitottaa sektion puolesta ei tajua, että hän on ollut onnekas. Ei näitä tajuavan, että ihmisiä ja synnytyksiä on erilaisia.
On naisia joilla on kokemusta sekä alatiesynnytyksestä että sektiosta. Moni sanoo, että paremmin on toipunut alatiesynnytyksestä kuin sektiosta.
Nainen on menettänyt seksuaalisen haluttavuuden sen jälkeen kun olin synnytyksessä mukana. Se näky oli niin rujo etten enää koe naista haluttavana ne hirveät muistot mielessä. Miksi suostuin mukaan synnytyssaliin. Ei olisi pitänyt. Se oli naisellekin noyryytysta ja hapeaa koko keikka. Hyi olkoon
Vierailija kirjoitti:
Tämä joka toitottaa sektion puolesta ei tajua, että hän on ollut onnekas. Ei näitä tajuavan, että ihmisiä ja synnytyksiä on erilaisia.
On naisia joilla on kokemusta sekä alatiesynnytyksestä että sektiosta. Moni sanoo, että paremmin on toipunut alatiesynnytyksestä kuin sektiosta.
Minä kirjoitan SUUNNITELLUISTA sektioista. Toki ei-suunniteltu on ihan toinen juttu ja kokemukset niistä sen mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Kipu ei mielestäni mitenkään jalosta ihmistä, vaan aikaansaa ennemminkin vihaa, joten jätin kivun valitsematta.Keisari leikkauksella suoritetut synnytykset eivät ole selvästikään jalostaneet sinua nekään.
Täältä sivusta vain totean, että sektio on leikkaus. Ei kokemusta esim. ponnistusvaiheesta tai muusta mikä synnytykseen liittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Täältä sivusta vain totean, että sektio on leikkaus. Ei kokemusta esim. ponnistusvaiheesta tai muusta mikä synnytykseen liittyy.
Miksi haluaisin ponnistaa enemmän kuin on pakko? Toki se heille se sallittakoon, jotka näin välttämättä haluavat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan SUUNNITELLUISTA sektioista. Toki ei-suunniteltu on ihan toinen juttu ja kokemukset niistä sen mukaisia.
Voi pyhä yksinkertaisuus. On naisia joilla on kokemusta alatiesynnytyksestä ja SUUNNITELLUSTA sektiosta.
Ei jukolauta täällä on taas tyhmää porukkaa. Tuollaiset sitten kasvattaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut ihan tarpeeksi urakehitystä siitäkin huolimatta että sain kaksi lasta. En ole joutunut luopumaan heidän takiaan mistään.
Sulla onkin terve aivokapasiteetti ja osaat hyödyntää sen sopivan käytännölliseksi, koska saat kaiken sen, mikä ns kuuluu elämän kulkuun!
Minulla myös nyt eläköityneenä on paljon iloa kunnollisista lapsistani ja hyvistä/läheisistä väleistä heidän/perheidensä kanssa. Jos jotain tekisin toisin, niin pari lasta enemmän:)))))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan SUUNNITELLUISTA sektioista. Toki ei-suunniteltu on ihan toinen juttu ja kokemukset niistä sen mukaisia.Voi pyhä yksinkertaisuus. On naisia joilla on kokemusta alatiesynnytyksestä ja SUUNNITELLUSTA sektiosta.
Ei jukolauta täällä on taas tyhmää porukkaa. Tuollaiset sitten kasvattaa lapsia.
Nautitko sinä kivusta ja siitä, että voi tulla repeämä, jota pitää parsia?
Vierailija kirjoitti:
98% palstan jutuista nykyään pelkkää helvetin huonoa provoa.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan SUUNNITELLUISTA sektioista. Toki ei-suunniteltu on ihan toinen juttu ja kokemukset niistä sen mukaisia.Voi pyhä yksinkertaisuus. On naisia joilla on kokemusta alatiesynnytyksestä ja SUUNNITELLUSTA sektiosta.
Nautitko sinä kivusta ja siitä, että voi tulla repeämä, jota pitää parsia?
Mikä sun päässä on vialla?
^
No vastaa nyt kysymykseen! Joku perustetaan sinulla täytyy valinnallesi olla
^
Kipu ei mielestäni mitenkään jalosta ihmistä, vaan aikaansaa ennemminkin vihaa, joten jätin kivun valitsematta.