Lastensaanti on äidille ihan hirveän nöyryyttävää
Ehkä hankkisin lapsia, jos olisin mies. Mutta raskaus, synnytys, imetys, ja kotiin jääminen urakehityksen kustannuksella ei ole lapsan arvoista
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta ei noista syistä vaan sen vuoksi, että miehensiemen on parasiitti naisen kehossa. Sen vapaaehtoisesti vastaanottaminen on käsittämättönän outoa ja naiseutta alentavaa.
Mistä siemenestä sinä olet syntynyt?
Miehensiemenestä valitettavasti. Mutta olen elänyt jo vuosia, kohta vuosikymmenen, olematta lähes ollenkaan tekemisissä miesten kanssa ja ymmärrykseni elämästä sen kun lisääntyy. Lapsuudessanikin sain onneksi aika paljon vapautta miehistä.
Ihanaa, että tällä palstalla on ainakin jonkun verran muitakin älykkäitä naisia :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on. Eiköhän suurimmalle osalle perhe ja läheiset ole se kaikkein tärkein asia.
Minulle on perhe ilman lapsen pullauttamista.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä ja itsekkyydestä.
Lasten hankkiminen vähentää syöpiä naisilla ja hidastaa vanhenemista.
Tällä tavalla evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Eipäs vaan korkeammasta kognitionsa. Sukuelintensä hinkkaaminen ja ulostaminen ovat kirjaimellisesti alimpia funktioita, mitä elämässä on.
Mutta niin luonnollista ja niin kivaa. Sitä ei dysforia sairastava ymmärrä.
Aah, addiktin klassinen gaslightaus yritelmä. Söpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta ei noista syistä vaan sen vuoksi, että miehensiemen on parasiitti naisen kehossa. Sen vapaaehtoisesti vastaanottaminen on käsittämättönän outoa ja naiseutta alentavaa.
Miehensiemenestä valitettavasti. Mutta olen elänyt jo vuosia, kohta vuosikymmenen, olematta lähes ollenkaan tekemisissä miesten kanssa ja ymmärrykseni elämästä sen kun lisääntyy. Lapsuudessanikin sain onneksi aika paljon vapautta miehistä.
Onneksi et lisäänny. Turhat yksilöt katoavat evoluution historiaan.
Niinhän te alapääfunktioissa elävät kuvittelette.
Eikä ole. Itse olen saanut kolme lasta suunnitellulla sektiolla, eikä niissä yhdessäkään ollut mitään nöyryyttävää. Toipuminenkin oli tosi nopeaa, vaikka sillä yritettiinkin pelotella etukäteen - tarkoituksena varmasti saada minut epäröimään.
Älkää hyvät naiset suostuko alatiesynnytykseen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi et lisäänny. Turhat yksilöt katoavat evoluution historiaan.
Niinhän te alapääfunktioissa elävät kuvittelette.
Oletko kysynyt vanhemmiltasi että mitä mieltä he ovat siitä että et jatka heidän sukuaan.
Ajattelitko vain sinun omaa helppoa elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Kai tiedät, että lapsestasi voi kasvaa kiero, luonnevikainen loinen, jota ei kiinnosta paskaakaan tulla vanhaa äitiään moikkaamaan. Odottaa vain että kuolla kupsahdat jos jotain perintöä voisi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on. Eiköhän suurimmalle osalle perhe ja läheiset ole se kaikkein tärkein asia.
Minulle on perhe ilman lapsen pullauttamista.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä ja itsekkyydestä.
Lasten hankkiminen vähentää syöpiä naisilla ja hidastaa vanhenemista.
Tällä tavalla evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Eipäs vaan korkeammasta kognitionsa. Sukuelintensä hinkkaaminen ja ulostaminen ovat kirjaimellisesti alimpia funktioita, mitä elämässä on.
Kuulostat sairaalta tai ainakin katkeralta yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen annos spermaa tyhmentää naista. Sperma on likaista vierasainetta ja miehet levittävät pippeleillään tauteja.
Naiset ne taudit niihin pippeleihin asentaa.
Lesboilla on kaikista vähiten sukupuolitauteja. Tosin suurin osa lesboista tilastoissa ei ole edes lesboja, vaan ovat luultavasti paritelleet miehen kanssa ja pyöräyttäneet muutaman muksun ennen kuin lähtivät lesboilemaan. Naiset jotka eivät leikittele pippeleiden kanssa ovat lähespä 100% suojassa taudeilta, ellei synnytyksessä ole äidiltä siirtynyt lapseen.
Joka tapauksessa, pippeleistä ne taudit on peräisin. Siksi homomiehillä on niin paljon HIViä
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Itse olen saanut kolme lasta suunnitellulla sektiolla, eikä niissä yhdessäkään ollut mitään nöyryyttävää. Toipuminenkin oli tosi nopeaa, vaikka sillä yritettiinkin pelotella etukäteen - tarkoituksena varmasti saada minut epäröimään.
Alatiesynnytyksestä toipuu paljon nopeammin kuin sektiosta, ja se on terveellisempää myös syntyvälle lapselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Synnyttäminen on ihan karseeta touhua, jalat levällään siinä puhisemassa vieraiden ihmisten tuijottaessa. Nainen alistettu siinä hetkessä eläimen asemaan.
Älä sitten synnytä. Useat naiset silti haluavat jostain syystä vapaaehtoisesti synnyttää, vielä nykyäänkin, vaikka ollaan olevinaan niin feministiä.
Ei ole aikomusta. Eläimellistä touhua.
Eläimellistä touhua? Eikö se ole pikemminkin inhimillistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut ihan tarpeeksi urakehitystä siitäkin huolimatta että sain kaksi lasta. En ole joutunut luopumaan heidän takiaan mistään.
Et varmasti. Lapseton työkaverisi hoiti sinunkin työsi sillä välin kun makasit kotona lastesi kanssa.
Makasin kotona lasteni kanssa? Haista vttu. Et tiedä minusta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Synnyttäminen on ihan karseeta touhua, jalat levällään siinä puhisemassa vieraiden ihmisten tuijottaessa. Nainen alistettu siinä hetkessä eläimen asemaan.
Älä sitten synnytä. Useat naiset silti haluavat jostain syystä vapaaehtoisesti synnyttää, vielä nykyäänkin, vaikka ollaan olevinaan niin feministiä.
Eläimellistä touhua? Eikö se ole pikemminkin inhimillistä?
Ei vaan eläimellistä ja vastenmielistä. Nainen kun joku lehmä poikii henkensä kaupalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alatiesynnytyksestä toipuu paljon nopeammin kuin sektiosta, ja se on terveellisempää myös syntyvälle lapselle.
Lapselle riskit ovat kylläkin suunnitellussa sektiossa olemattomat. Äidillekään ei tule pidätysvaikeuksia eikä sektiosynnytyksellä ole vaikutusta seksielämään (korkeintaan positiivista vaikutusta).
Itse tarvitsin Buranaa 2 päivän ajan sektioiden jälkeen, sen jälkeen ei kipua. Jalkeilla sektiopäivän iltana. Vauvaa voi nostella normaalisti.
Suosittelen kaikille itseään ja lastaan arvostaville!
Omalla äidilläni meni synnytys
karmivalla tavalla täysin pieleen.
Totuus on:
Tämä aiheutti minulle hyvin voimakkaan
pelon raskauteen ja etenkin synnytykseen
liittyen - kaikki sinänsä luonnolliseen ihmiselämän asiaan liittyvä näyttäytyi minulle lähinnä irvokkaana friikkisirkuksena. Koko lapsuuteni meni äitini kannatteluun, tukemiseen, terapiointiin, aikuismaisen, kokonaisvaltaisen vastuun ottamiseen aivan liian varhain. Ei koettua omaa lapsuutta ollenkaan. Nelikymppinen 7-vuotiaana.. sehän minä. (Veljeni sensijaan on isyyteen kyennyt 35-vuotiaana).
Näin minusta sitten tulikin
> synnytyskammoinen vela..
Fobia on pelkoa parempi ilmaisu kuvaamaan ajatuksiani synnytyksestä.
E
Vierailija kirjoitti:
Feminismiä, myrkkyä.
Hyvä ettet hanki lapsia, sinusta ei ole äidiksi!
T. N
Feminismin saatua valtaa, se on liittoutunut länsimaista miestä vastaan. Feministeille sopii se, että länsimainen mies menettää asemansa maailmassa. Tämä siitä huolimatta, että uudet vaihtoehdot ovat feministeille vielä huonommat.
Naiset eivät ole huolissaan turvallisuudestaan eikä heiltä voi odottaa lojaalisuutta, koska naiset ovat opportunisteja ja he liittoutuvat sen miehen kanssa, joka voi tarjota suurimmat resurssit. Siksi naiset eivät ole joutuneet pitämään huolta turvallisuudestaan tai käymään sotia. Naiset eivät ole vastanneet omasta turvallisuudestaan ja ovat siksi tarvineet miehen huolehtimaan turvallisuudestaan.
Naiset eivät pysty puolustamaan edes itseään, niin miten he pystyisivät puolustamaan yhteiskuntaa tai perhettään. Naiset eivät sodi ja siksi naisten johtamat yhteiskunnat luhistuvat, kun naapurikulttuuri valloittaa ne. Tämä selittää sen, miksi maailmassa ei ole matriarkkaalisia yhteiskuntia.
Feministit ovat jättäneet heitteille heidän oman turvallisuutensa tulevaisuudessa, koska naiset eivät ole yleensä joutuneet miettimään omaa turvallisuuttaan. Naiset eivät ajattele puolustautumista, koska se on aina kuulunut miehille. Olisi aika naistenkin ruveta ottamaan vastuuta edes omasta puolustautumisestaan ja lopettaa maahanmuuttoa tukevien puolueiden kuten SDP:n Vasemmistoliiton, Vihreiden ja RKP:n äänestäminen.
Länsimainen mies on heikennetty, kun vaikutusmahdollisuudet on viety ja annettu naisille suuri vaikutusvalta tuoda maahan vierasta naista alistavaa kulttuuria. Demokratian takia länsimainen mies ei voi puolustaa naisia näiden omilta lyhytnäköisiltä ja tyhmiltä ratkaisuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut ihan tarpeeksi urakehitystä siitäkin huolimatta että sain kaksi lasta. En ole joutunut luopumaan heidän takiaan mistään.
Et varmasti. Lapseton työkaverisi hoiti sinunkin työsi sillä välin kun makasit kotona lastesi kanssa.
Makasin kotona lasteni kanssa? Haista vttu. Et tiedä minusta mitään.
Kypsä ja sivistynyt äiti siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapselle riskit ovat kylläkin suunnitellussa sektiossa olemattomat. Äidillekään ei tule pidätysvaikeuksia eikä sektiosynnytyksellä ole vaikutusta seksielämään (korkeintaan positiivista vaikutusta).
Itse tarvitsin Buranaa 2 päivän ajan sektioiden jälkeen, sen jälkeen ei kipua. Jalkeilla sektiopäivän iltana. Vauvaa voi nostella normaalisti.
Suosittel
Ja sinulla on vatsassasi ruma arpi.
Vierailija kirjoitti:
Kolme lasta, joilla on noin epäkypsä naisen malli.
Vierailija kirjoitti:
Löysä vit tu sinulla silti on, kun olet panes kellut ainakin kolme kertaa 😂