Lastensaanti on äidille ihan hirveän nöyryyttävää
Ehkä hankkisin lapsia, jos olisin mies. Mutta raskaus, synnytys, imetys, ja kotiin jääminen urakehityksen kustannuksella ei ole lapsan arvoista
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on. Eiköhän suurimmalle osalle perhe ja läheiset ole se kaikkein tärkein asia.
Minulle on perhe ilman lapsen pullauttamista.
Lapsettomuus on luonnotonta ja merkki epäkypsyydestä ja itsekkyydestä.
Lasten hankkiminen vähentää syöpiä naisilla ja hidastaa vanhenemista.
Tällä tavalla evoluutio poistaa turhat yksilöt populaatiosta.
Sinä vaikutatkin kovin kypsältä ja epäitsekkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä on. Eiköhän suurimmalle osalle perhe ja läheiset ole se kaikkein tärkein asia.
Eipäs vaan korkeammasta kognitionsa. Sukuelintensä hinkkaaminen ja ulostaminen ovat kirjaimellisesti alimpia funktioita, mitä elämässä on.
Välttämättömiä elintoimintoja. Ja sellaisen tuloksena sinäkin olet syntynyt. Eikö yhtään hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vähennä. Se korreloi parempien elintapojen ja esim. Karsinogeneettisten ehkäisyvälineiden käyttämättömyyden kanssa, mutta propaganda että synnyttely lisäisi elinikää on aivan täyttä paskaa. Lapsen funktio on syödä vanhempansa elävältä ja mitä enemmän lapsia, sitä nuorempana äiti yleensä kuolee.
Mutta mitäpä tiedekultti ei valehtelisi meninistisen agendan edistämiseksi.
Minulla on ollut ihan tarpeeksi urakehitystä siitäkin huolimatta että sain kaksi lasta. En ole joutunut luopumaan heidän takiaan mistään.
Hävettää toki vanhempieni ja r aiskareiden puolesta. Itse en ole lisääntynyt. Nykyään on onneksi yleisesti hyväksyttyä olla naimaton ja älykkyys ja hyvinvointi lisääntyvät sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsettomuus on ihan eri asia miehellä kuin naisella. Naisella se on erittäin järkevä päätös, kun naisella siihen kuuluu hirveä ruumiillinen työ, iso riski että isä häippäsee. Vaikka ei häipyisi niin vanhempainvapaat menee luultavasti äidille, kun isä ei osaa hoitaa kakaroitaan. Tämä on usein se pysyvä järjestys kunnes lapsi tulee aikuiseksi.
Sanoisin, että miehilläkin se on järkevä päätös. Tietää että miehistä ei ole isiksi joten jättää välistä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut ihan tarpeeksi urakehitystä siitäkin huolimatta että sain kaksi lasta. En ole joutunut luopumaan heidän takiaan mistään.
Et varmasti. Lapseton työkaverisi hoiti sinunkin työsi sillä välin kun makasit kotona lastesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta ei noista syistä vaan sen vuoksi, että miehensiemen on parasiitti naisen kehossa. Sen vapaaehtoisesti vastaanottaminen on käsittämättönän outoa ja naiseutta alentavaa.
Mistä siemenestä sinä olet syntynyt?
Miehensiemenestä valitettavasti. Mutta olen elänyt jo vuosia, kohta vuosikymmenen, olematta lähes ollenkaan tekemisissä miesten kanssa ja ymmärrykseni elämästä sen kun lisääntyy. Lapsuudessanikin sain onneksi aika paljon vapautta miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vaan korkeammasta kognitionsa. Sukuelintensä hinkkaaminen ja ulostaminen ovat kirjaimellisesti alimpia funktioita, mitä elämässä on.
Mutta niin luonnollista ja niin kivaa. Sitä ei dysforia sairastava ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Niin on mutta ei noista syistä vaan sen vuoksi, että miehensiemen on parasiitti naisen kehossa. Sen vapaaehtoisesti vastaanottaminen on käsittämättönän outoa ja naiseutta alentavaa.
Jokainen annos spermaa tyhmentää naista. Sperma on likaista vierasainetta ja miehet levittävät pippeleillään tauteja.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää toki vanhempieni ja r aiskareiden puolesta. Itse en ole lisääntynyt. Nykyään on onneksi yleisesti hyväksyttyä olla naimaton ja älykkyys ja hyvinvointi lisääntyvät sen vuoksi.
Juuri näin, osuit naulan kantaan! Naimattomat henkilöt, varsinkin miehet, kun tunnetusti ovat sitä älykkyyden terävintä huippua 🤣
Kiintoisa aihe, kiitos.
En kuitenkaan kommentoi
tässä kohtaa. Tämä ainoani.
E
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä siemenestä sinä olet syntynyt?
Miehensiemenestä valitettavasti. Mutta olen elänyt jo vuosia, kohta vuosikymmenen, olematta lähes ollenkaan tekemisissä miesten kanssa ja ymmärrykseni elämästä sen kun lisääntyy. Lapsuudessanikin sain onneksi aika paljon vapautta miehistä.
Onneksi et lisäänny. Turhat yksilöt katoavat evoluution historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Oman lapsen hankkiminen on suuri ja paljon tärkeämpi asia kuin nykynaiset ymmärtävät. Katumus lapsen puutteesta tulee 100% varmasti yksinolemisen tuska iskiessä viimeistään vanhana. Siinä on kyseessä elämän tärkeimmän ihmissuhteen kokemisesta, olemalla vanhempi omalle lapselleen. Se on rakkautta ilman ehtoja ja yhteisen elämän kokemusta.
Omassa lapsessa on parasta se pyyteetön rakkaus lapseen. Oman lapsen elämää haluaa auttaa ja kokea yhdessä. Suhde lapseen on usein koko elämän mittainen eikä sitä korvaa suhde koiraan tai poikaystävään.
Hulluja on ne ihmiset jotka jättävät kokematta tärkeimmän ihmissuhteen elämässään ja kärsivät yksinolosta lapsivihan takia.
Mummoiässä koiran ulkoiluttaminen sateella ja viinin lipittely voi tuntua tyhjältä kun muilla on jälkikasvua ja nauttivat elämänsä tärkeimpien ihmisten seurasta ja yhteisestä elämän kokemuksesta.
Hohhoti hoijakkaa. Elämässä on paljon muitakin tapoja kokea yhteyttä ja rakkautta kuin toinen ihminen, puhumattakaan omasta lihasta ja verestään. Jos minulla on paha mieli kuolinvuoteellani se johtuu todennäköisesti alhaisesta verensokerista eikä siitä, että olisin toiminut elinaikanani väärin.
Vierailija kirjoitti:
🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen annos spermaa tyhmentää naista. Sperma on likaista vierasainetta ja miehet levittävät pippeleillään tauteja.
Naiset ne taudit niihin pippeleihin asentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, osuit naulan kantaan! Naimattomat henkilöt, varsinkin miehet, kun tunnetusti ovat sitä älykkyyden terävintä huippua 🤣
Mies voi itse valita kohtalonsa sinkkuna: jotkut ryhtyvät munkeiksi ja valaistuvat. Valintojen maailma.