Tunnusta käytkö hakemassa ruoka-apua
Eli haetko ruoka-apua vaikka et oikeasti tarvitsisi? Kuulin vastottain kollegalta että hakee ruoka-apua vaikka saa samaa palkkaa kuin minä eli yli 3000€. En sanonut mitään mutta ihmettelen etteikö palkka muka riitä.
Kommentit (27)
Et tiedä hänen tilannetta. Voi olla velkaa niin ettei isokaan palkka riitä.
En paitsi jos olisi ihan viimeinen hätä.
Kävin tänään, seisoin tunnin -14 pakkasessa, mutta sain ihan hyvän ruokakassin. Olen pienen työkyvyttömyyseläkkeen varassa. :(
Enpä kehtaa kysyä miksi hakee. Ulkomuodosta voisi päätellä välillä kaikenlaista kuten juuri alkoholiongelmaa. Sairaanhoitaja on, ja vapaiden jälkeen tuoksuu vanha viina.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään, seisoin tunnin -14 pakkasessa, mutta sain ihan hyvän ruokakassin. Olen pienen työkyvyttömyyseläkkeen varassa. :(
Tarpeeseen hait sitten.
Kunpa pääsisinkin. Olen liikuntarajoitteinen invalidi.
Haen aina elle roskista ruokaa löydy tai ABC:n vartijat tai henkilökunta ajava pois tiskitelineiden luota. Teininkin tuomiset koululta vähäisiä, niitä emme jaa.
Käyn kesäisin. Vuosipalkka 55-60 k€.
Kävin tiistaina katsomassa, mutta väkeä oli niin paljon että häivyin. Todella monella oli kaljapurkit kädessä ja moni valmiiksi päissään.
Meillä maalla sitä ei ole tarjolla,niin kuin kaupunkilaisille.
Vierailija kirjoitti:
Käyn kesäisin. Vuosipalkka 55-60 k€.
Miksi käyt jos palkka noin härskin suuri?
Välillä näkee teslakuskeja jonossa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tiistaina katsomassa, mutta väkeä oli niin paljon että häivyin. Todella monella oli kaljapurkit kädessä ja moni valmiiksi päissään.
Tämä. Sisko ei raha riitä enää ruokaan.
Ei ihmisiä voi nälkäänkään tappaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuskien palkat on niin huonoja. Toisinaan kuitenkin autoetu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuskien palkat on niin huonoja. Toisinaan kuitenkin autoetu.
Muohhahha.
Pitäisi tuon riittää ellei ole jotain maksuongelmia muuten tai alko tms?