Tunnusta käytkö hakemassa ruoka-apua
Eli haetko ruoka-apua vaikka et oikeasti tarvitsisi? Kuulin vastottain kollegalta että hakee ruoka-apua vaikka saa samaa palkkaa kuin minä eli yli 3000€. En sanonut mitään mutta ihmettelen etteikö palkka muka riitä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa pääsisinkin. Olen liikuntarajoitteinen invalidi.
sama, ei ole toimintakykyä käydä, mutta tulisi kyllä tarpeeseen vaikka parikin kassia kuukaudessa.
Meidät kaikkein pahimmassa asemassa olevat on unohdettu tyystin.
Eikö ole ketään auttajaa, naapuria tms? joka hakis tai jos tuntisit jonkun joka jonossa muutenkin käy.. Tai soita jakopaikalle, jos saisivat toimitettua välillä sulle kassin. Jos ei itse paikan pyörittäjät, niin vapaaehtoisia on jonkin verran, jotka mielellään auttavat.
Osalla voi ollakin. Ne saattaa olla niitä jotka näyttää liian hyvin toimeentulevilta ruokajakelussa käydäkseen, mutta ehkä tosiaan hakevatkin jollekin toiselle eivätkä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Meillä maalla sitä ei ole tarjolla,niin kuin kaupunkilaisille.
Ei ole täällä kaupungissakaan joka puolella tarjolla. Tietty jos auton omistaa. Kiva niille jotka asuu jakopaikan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa pääsisinkin. Olen liikuntarajoitteinen invalidi.
sama, ei ole toimintakykyä käydä, mutta tulisi kyllä tarpeeseen vaikka parikin kassia kuukaudessa.
Meidät kaikkein pahimmassa asemassa olevat on unohdettu tyystin.
Eikö ole ketään auttajaa, naapuria tms? joka hakis tai jos tuntisit jonkun joka jonossa muutenkin käy.. Tai soita jakopaikalle, jos saisivat toimitettua välillä sulle kassin. Jos ei itse paikan pyörittäjät, niin vapaaehtoisia on jonkin verran, jotka mielellään auttavat.
Ei valitettavasti. Mutta kiitos tosta ideasta että soittaa, pitääkin ensi viikolla kysäistä miten on.
Jos ilmaista ruokaa kerran jaetaan, niin kannattaahan se hakea pois, jos on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn kesäisin. Vuosipalkka 55-60 k€.
Miksi käyt jos palkka noin härskin suuri?
Tuohan on suurin piirtein keskipalkka, jos lomarahat lasketaan mukaan. Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä hänen tilannetta. Voi olla velkaa niin ettei isokaan palkka riitä.
Älä hyyzkä selitä...
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja nuuhkii pierujaan, käyttää samoja sukkia monta päivää, pissii uima-altaisiin ja katsoo eläinpokea. Varma tieto.
Se ei sulle kuulu!
Kerran menin mutta aggressiiviset ihmiset ajoivat pois, kun olin uusi naama siellä.