Unkarin syntyvyys laskenut vuoden 1949 tasolle
Viime vuonna syntyvyys 1.31 ja laskee entisestään.
Suomessa konservatiivit käyttää tuota valtiota esimerkkinä siitä kuinka syntyvyys saataisiin täällä nousuun.
Lähde: Telex.hu
Kommentit (28)
No mitä ehdotat itse parannukseksi? Unkarissa on sentään jotain yritystä, mutta valitettavasti keinot on hyvin vähäisiä ellei ihmisten itsemääräämisoikeuteen puututa. Voidaan tarjota porkkanaa, mutta se siinä. Kun euroopan tulevaisuudennäkymät ovat mitä on niin on täysin ymmärrettävää ettei moni halua tuomita lapsiaan siihen.
Vierailija kirjoitti:
No mitä ehdotat itse parannukseksi? Unkarissa on sentään jotain yritystä, mutta valitettavasti keinot on hyvin vähäisiä ellei ihmisten itsemääräämisoikeuteen puututa. Voidaan tarjota porkkanaa, mutta se siinä. Kun euroopan tulevaisuudennäkymät ovat mitä on niin on täysin ymmärrettävää ettei moni halua tuomita lapsiaan siihen.
En tekisi mitään ja antaisin asioiden ajautua omalla tahdillaan minne tahansa historia meidät ohjaakaan.
Miksi helvetissä syntyvyyttä pitäisi nostaa?!
Suomessa sama edessä, ellei ole jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tekisi mitään ja antaisin asioiden ajautua omalla tahdillaan minne tahansa historia meidät ohjaakaan.
Sukupuuttoon.
Eli noin 0,20 yksikköä suurempi kuin suomalaisilla (Suomen lukua nostaa maahanmuuttajat). Se on näissä asioissa melko paljon.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa sama edessä, ellei ole jo?
Suomessa pienempi jo nyt.
Joidenkin fantasioissa tuntuu oikeasti olevan tosielämän Handmaids talen toteuttaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuuttoon.
Kaikella on aikansa ja paikkansa, myös kansakunnilla.
Unkarilla kuitenkin on vielä toivoa tulevaisuudesta, Suomella ei.
Enemmän kiinnostaa Albanian syntyvyys kuin Unkarin.
Vierailija kirjoitti:
Unkarilla olisi toivoa, jos heillä ei olisi vallankahvassa äärioikeistopelleä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unkarilla olisi toivoa, jos heillä ei olisi vallankahvassa äärioikeistopelleä
Olet harhainen. Minä olen objektiivisesti arvioinut olenko enemmän väärässä vai oikeassa ja valinnut puoleni sen mukaan. Pystytkö samaan?
Vierailija kirjoitti:
No mutta Unkarihan voi erota EU:sta niin sillä on edessään kultainen tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään.
En minäkään.
Vierailija kirjoitti:
tämä.
Maailmallakin syntyvyys laskussa. Hyvä homma pallolle. Taittuu, taittuu.
Vierailija kirjoitti:
Ukrainalaisten elämänlaatu on paljon huonompi kuin meillä. Fiksut ovat paenneet muualle hommiin ja loput yrittävät päästä wannabe-ikuisuus-diktttaattoristaan eroon.
Mutta joo oikeassa olet, toivoa on. Vaalit maaliskuussa🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämä.
Maailmallakin syntyvyys laskussa. Hyvä homma pallolle. Taittuu, taittuu.
Mitä väliä sillä pallolla sinällään on? Ei sitten minkäänlaista.
En ihmettele yhtään.