Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onlyfans, vapaat suhteet ja yhden yön jutut on tätä päivää; yhteen ihmiseen sitoutuminen ja rakkaus ei kiinnosta enää ketään

Vierailija
30.01.2026 |

Ja se on pelkästään hyvä asia. Konservatiivinen ydinperhe, avioliitto ym. onkin aika heittää romukoppaan. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä. Olen tavannut useita naisia ja ne halusi vain yhden yön tai kuukauden seksi suhteen. Kesällä varsinkin meno on kovaa ja terasseilla on naisia jotka etsii yhden yön juttuja. Viime kesänä minulla oli kymmenen yhden yön juttua-

Vierailija
22/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyys onkin laskenut jo monta vuotta putkeen koska naiset haluaa vain panna kerran tai kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, mutta nykymaailmassa vastaparin löytäminen tuntuu kuin etsisi neulaa heinäsuovasta. En jaksa enää vaivautua. Lapsia en onneksi koskaan halunnutkaan eli sen puolesta ei haittaa, ettei kumppaniakaan löytynyt.

Vierailija
24/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset voivat henkisesti pahoin.   Kaikki on tuuliajolla, turvallinen perhemalli hajonnut.  Säälittävä ja pelottava kehitysmalli. 

Vierailija
25/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinperhe-konsepti on oikeastaan aika uusi. 

Niin on. Ei meidän suvulla ollut varaa elää kahden sukupolven tynkäperheinä. Kyllä siellä oli mummot, serkut, orvot ja elukat saman katon alla. Ydinperhe on uusi, kaupunkimainen ja heikko yksikkö.

Vierailija
26/26 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyvyys onkin laskenut jo monta vuotta putkeen koska naiset haluaa vain panna kerran tai kaksi.

Useimmiten seksi miehen kanssa on niin huonoa, että ei sitä todellakaan halua uusia. Valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme