Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (5655)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän Pete on muuten käynyt tykkäämässä ja fanittamassa Serbiaa.
Kukapa ei kävisi? Ai niin, tää yksi ketjun korvatulppa ;D
-winner-
Voi saada vastavuoroisesti Serbiasta ääniä! Fiksua toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Lindan tissit on pönkitetty vaakasuoraan, miksi täytyy näkyä pikkuhousut ? myötä häpeää kaikkien viulistien puolesta ja koko suomalaisten samoin hikisen mies hahmon puolesta !
Toivottavasti tuo aika jo menee ohi, että ulkoavuilla olisi merkitystä musiikissa.
Ok. Linda osaa soittaa viulua, mutta ei pitäisi niitä kumitissejä tyrkätä viulun edelle, vaikka se viulun soitto ei yleisöön kuulukkaan.
Sitten kyllästyttää toi seksin tyrkkääminen kahtena peräkkäisenä vuonna. Ei näin. 👎
Meinaatko, että isotissisten ihmisten pitäisi parikymppisinä mennä leikkaukseen ja sanoa, että kaikki pois, äiti ja isoäiti ovat jo näistä kärsineet joten minä en enää aio kärsiä?
Esiintyjillä, kuten kuninkaallisten illallisilla, on usein pitkät mekot päällä, ihan normaalia, silloin niissä on yleensä hartiat paljastava yläosa. Meinaatko, että jokin collegeasu olisi lavalla näyttävämpi?
Tässä pätee vaan se vanha kateus. Nainen on naiselle susi. Haukutaan kumitissiksi, kun harmittaa omat riippurinnat. Lindan mekko on halpa (vaikka sen on suunnitellut yksi Suomen menestyneimmistä muotisuunnittelijoista) ja muistetaan nyt se playboy. Sitä sai mitä tilasi. Mitäs meni tisseineen tyrkkyilemään Nygårdin eteen? Jos olisi pukeutunut nunnakaapuun ja piilottanut naamansa burkhaan, niin maailma olisi raiteillaan. Oma vika. Kaikki, mitä kauniille tulee eteen, on niiden oma vika. Mitäs ovat lyhyissä hameissa ja liian paljastavissa kaula-aukoissa!
Niin, ja eihän se ole menestynyt. Mitä nyt pari kertaa pyöri Speden sarjoissa mutta Spedekin tajus, ettei sitä kannata missään näyttää. Siksi se sinne maailmalle joutuikin, kun ei sitä kukaan täällä Suomessa jaksanut.
Miten se vanha sanonta menikään, ai niin: "Joka on paljon saanut, siltä paljon vaaditaan / kysytään."
- Jokainen meistä ei pysty myöntämään mieluisasti, että toinen on vain saanut lahjoja itseä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi uusi asu Lindalla nyt niin kummonen ole ainakaan telkkarista katsottuna, näyttää halvalta minun silmissäni.
Erittäin kaunis asu mielestäni.
Eikö nyt millään vois vähän laskee sitä helmaa. Onhan se noloo, että melkein kuuskymppisellä pikkarit näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaas nyt, että kuka noi viisut ihan oikeasti voittaa/saattaa voittaa? Suomi se ei ole. Jonkun vedon voisin laittaa suht varmalle voittajalle, vai onko edes sellaista olemassa.
Australia. Olisi hyvä saada seuraavat viisut kauas Euroopasta! Delta on sitä paitsi ylivoimaisesti parhain kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toi uusi asu Lindalla nyt niin kummonen ole ainakaan telkkarista katsottuna, näyttää halvalta minun silmissäni.
Eikö nyt millään vois vähän laskee sitä helmaa. Onhan se noloo, että melkein kuuskymppisellä pikkarit näkyy.
Se esillä mistä parhaiten tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippusuunnittelijan luomus. Tuskin on ihan halpa.
Vierailija kirjoitti:
Fiksu esiintyjäpari Suomella on, olen nyt vasta alkanut tutustua. Täysjärkisiä aikuisia ihmisiä ja esitys on 10 +. Ei tarvitse hävetä, vaikka Suomi jäisikin hännille, niin hyvää ammattitaitoa on alusta loppuun. Kappaleessa ei ole mitään vikaa, sanomaltaan se on sopivan neutraali tähän levottoman poliittiseen aikaan.
Ei todellakaan jää hännille.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin teini, kun Linda nousi julkkikseksi ja voin sanoa ihan rehellisesti, että kukaan nuori ei ollut kiinnostunut hänestä pätkääkään. Jos Linda silloin jotain oli niin joku tällainen b-luokan julkkis, joka nuoren ihmisen mielestä kiinnosti vain jotain setämiehiä. Jossain Apu-lehdessä oli jotain puolialaston kuvia, ja jos hän jossain jotain viulua soitti niin arvatkaa kiinnostiko. Nuoret katsoivat telkkarista TwinPeaksiä, Salaisia kansioita ja South Parkia. Kaikki Spedeen, Baywatchiin yms. liittyvä oli kiusallista myötähäpeää aiheuttavaa. Katosiko Linda ulkomaille? En tiedä, koska ei tullut mieleen, että missähän se Linda on tai mitä mahtaa puuhailla. Nyt tuli viisuihin, ilmeisen hieno ura takana, good for her, mutta olen hämmästynyt siitä, että hänestä pitäisi olla erityisen innostunut tai kiinnostunut.
Täh? Ei kai tässä kukaan vaadi sinua olemaan erityisen innostunut tai kiinnostunut. Tykkää tai ole tykkäämättä. Ja jos kritisoit, niin tee se rakentavalla tavalla. Ei kai sillä ole väliä minkä ikäiset hänestä olivat kiinnostuneita? Eikös se ole pääasia, että osaa soittaa varsin taitavasti viulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serbian orkesterin fanit näyttävät uskovan tosissaan Lavinan saavan valtavan äänivyöryn. Korvista ottaa se räminä ja huutaminen.
Sä oot vaan liian vanha.
-winner-
Aivan järkyttävää rääkymistä ja huutamista, samaa kategoriaa kuin se Irlannin Bambi ja Islannin..., no, en nyt muista sitä bändiä, edusti Islantia vuonna 2019. Serbialla oli tänä(kin) vuonna paljon parempaakin tarjolla, mutta serbialaiset äänestäjät ovat aina olleet outoja, paitsi vuonna 2007, jolloin voittivat.
Serbialaiset ovat sotarikollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinä hetkinä toivoisi, että Linda olisi päätynyt vetämään esityksen Baywatch-asussa Venus de Milo-simpukassa veden keskellä ja Pete olisi öljyttynä ja pikku sloggeissa kumilautta kainalossa valmiina pelastamaan ;DDDD
Siis niinku olisi voinut mennä vielä voluumit asentoon 11.
-winner-
Ei kuitenkaan asentoon 69?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin teini, kun Linda nousi julkkikseksi ja voin sanoa ihan rehellisesti, että kukaan nuori ei ollut kiinnostunut hänestä pätkääkään. Jos Linda silloin jotain oli niin joku tällainen b-luokan julkkis, joka nuoren ihmisen mielestä kiinnosti vain jotain setämiehiä. Jossain Apu-lehdessä oli jotain puolialaston kuvia, ja jos hän jossain jotain viulua soitti niin arvatkaa kiinnostiko. Nuoret katsoivat telkkarista TwinPeaksiä, Salaisia kansioita ja South Parkia. Kaikki Spedeen, Baywatchiin yms. liittyvä oli kiusallista myötähäpeää aiheuttavaa. Katosiko Linda ulkomaille? En tiedä, koska ei tullut mieleen, että missähän se Linda on tai mitä mahtaa puuhailla. Nyt tuli viisuihin, ilmeisen hieno ura takana, good for her, mutta olen hämmästynyt siitä, että hänestä pitäisi olla erityisen innostunut tai kiinnostunut.
Täh? Ei kai tässä kukaan vaadi sinua olemaan erityisen innostunut tai kiinnostunut. Tykkää tai ole tykkäämättä. Ja jos kritisoit, niin tee se rakentavalla tavalla. Ei kai sillä ole väliä minkä ikäiset hänestä olivat kiinnostuneita? Eikös se ole pääasia, että osaa soittaa varsin taitavasti viulua.
Häh? Eli ei saa kertoa ajan hengestä tuolloin, sitä mitä nuori ihminen ajatteli, ja mitä hänen ympärillään oleva nuorisokulttuuri ajatteli. Mitään ei-rakentavaa tuossa ei ollut, vaan ihan aitoja huomioita, mitä tapahtui ja millaista oli, mitä ajateltiin, ja miten se omakohtaisesti korreloituu tähän päivään. Moni osaa soittaa viulua. Itse kuuntelin tuohon aikaan Viktoria Mullovan soittamana Vivaldin Neljää vuodenaikaa vinyylilevyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan tämän hyvin. Heti ehkä seuraavalla viikolla oli iltapäivälehdessä juttu, miten kihlasormus oli kadonnut laivalla (?), taisi olla Kalle Kivimäen kanssa kihloissa.
Kun meni naimisiin nykyisen ukon kanssa niin ukko maksoi lindan velat 60 000 euroa. Nöin kertoi ll itse.
Pikkurahoja nykyiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan totta, ei hänestä oltu mitenkään erityisen kiinnostuneita. Tosin 1990-luvulla ei ollut nettiä, somea ja keskustelupalstoja käytössä, joten uutta tietoa tuli harvakseltaan eikä ihmiset jaelleet muutenkaan mielipiteitään kuten nyt.
Vierailija kirjoitti:
Nuo vapaa-ajanasut, voi kun ovat tummia. Muuten tyylikkäät verkkarit, mutta ei nuo erotu joukosta.
Aina tuota tummaa sävyä. Peten kilpailuasu on myös liian tumma siellä isolla areenalla ja valojen , sekavien värien joukossa ei erotu täydellisesti. No joo.
Tarkoituksella luotu kontrasti Lindan valkeaan asuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Eli ei saa kertoa ajan hengestä tuolloin, sitä mitä nuori ihminen ajatteli, ja mitä hänen ympärillään oleva nuorisokulttuuri ajatteli. Mitään ei-rakentavaa tuossa ei ollut, vaan ihan aitoja huomioita, mitä tapahtui ja millaista oli, mitä ajateltiin, ja miten se omakohtaisesti korreloituu tähän päivään. Moni osaa soittaa viulua. Itse kuuntelin tuohon aikaan Viktoria Mullovan soittamana Vivaldin Neljää vuodenaikaa vinyylilevyltä.
Mitä tekemistä tuon ajan hengellä on tämän päivän euroviisujen kanssa? Tai Vivaldin neljällä vuodenajalla? Sitäkö, että Linda ei ole pätevä soittamaan viulua Liekinheittimessä? Vai sitä, että valittiin väärä kappale kisoihin? Kritisoi sitten sitä kappaletta tai Lindan soittotyyliä. Älä sitä, mitä Linda teki 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on lähellä voittoa.
Olisin pukenut kokohaalariin. Huppu niin, että pelkät silmät näkyy ja korostanut silmiä.
Oliko hänellä joku syy pukeutua maskiin?
Maski koska hän on herkkä lumihiutale, oon ymmärtänyt.
Onkohan hänellä joku erityispiirre kasvoissa, josta esim kiusattu? Olen ymmärtänyt, ettei paljasta koskaan kasvojaan?
Ei. Tausta Fröken Snusk:na. Kohdeltiin huonosti ja ajettiin loppuun. Kävi syvissä vesissä ja kun alkoi tehdä omaa uraa oli helpompi ottaa maski osaksi imagoa. Järkevää, kun saa vapaa-ajalla kulkea vapaammin
24-vuotias draamakuningatar Ruotsista. Aina jotain menossa.
Sinusta on ok nuoren tytön hyväksikäyttö? Pakotettiin sopimuksen varjolla keikkailemaan hurjalla tahdilla lähes minimipalkalla ja esittämään tiettyä kuvaa. Ajautui tästä syystä vakavaan masennukseen ja burnoutiin reilu 20 -vuotiaana.
Näinkin voi käydä, jos allekirjoittaa sopimuksen lukematta tai ymmärtämättä sen sisältöä.
Samoin kuin Lindan Peter Nygård kytkennät. Onko niitä vielä isossa kuvassa nostettu esiin?
Onhan se playboy-kartanossa ollut… Ja pikku-bikineissä kyykkyilyllään loi uran.
Ja tuskin olisi ilman kyykkyilyä viulistina julkkikseksi yltänytkään.
Mistäköhän hän alunperin julkisuuteen tuli, tai joutui? Helsingin kaupunginorkesterista. Googlaa jos ei ole tuttu bändi.
Ja lähti kyykkäilemään pikkuvaatteissa, siitä hän tuli julkisuuteen ja playboysta.
No, jos haluaa välttämättä vähätellä taiteellista uraa. Ja muistin väärin, se oli Sibelius-akatemian orkka.
Oli Kansallisoopperan ykkösviulisti.
Onneksi Lampeniuksen esiintymisasussa on edelleen hopeinen laahus.
Jos Lampenius ja Parkkonen eivät voita, se johtuu vain siitä että esitys olisi pitänyt keksiä jo kymmenen vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Nuo vapaa-ajanasut, voi kun ovat tummia. Muuten tyylikkäät verkkarit, mutta ei nuo erotu joukosta.
Aina tuota tummaa sävyä. Peten kilpailuasu on myös liian tumma siellä isolla areenalla ja valojen , sekavien värien joukossa ei erotu täydellisesti. No joo.
Tänä vuonna yllättävän monella kilpailijalla on mustat ja hyvin peittävät esiintymisasut. Esim Noam Bettan on komistunut vain entisestään vaihdettuaan ruskeat vaatteet mustiin. Havainnekuvien perusteella heidän vaalea lavarakennelmansa tulee olemaan upea tausta esitykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikkareistaan en niin välitä, mutta Lindan silarit ovat upeat. Niissä silmä lepää. On lisäksi huippuviulisti.
Nuo pikkarit on mielestäni valkoiset sortsit. Tuollaisissa minäkin kesähelteellä maantiellä kuljeskelen, vaikka olen Lindaa vanhempi. Lavalla on niin kova ilmavirta, että kyllä siellä helmat heilahtaa. Yläosa on ns. korsetti, jotkut meistä tietävät, mitä se tarkoittaa, kun on vähän isompi kuppikoko ihan luonnostaan.
Kukapa ei kävisi? Ai niin, tää yksi ketjun korvatulppa ;D
-winner-