Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (15125)
Joko Linda on antanut selvityksen miksi Suomi ei pärjännyt Euroviisuissa?
Vieläkö ihmiset muistavat kuinka UMK-ketjusta poistettiin kaikki Chachia kannustavat viestit? Viimeistään yön aikana kaikki tsemppiviestit oli poistettu.
Olisi mielenkiintoista tietää kenen toimesta viestit poistettiin? Oliko kyseessä kenties he, jotka ajattelivat, että viululla Euroviisut voitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Sija 6 eikä pärjännyt viisuissa? Heh. Linda ei koskaan luvannut voittoa, hän lähti kisaan siinä missä muutkin. Ulkomaalaiset synnytti hypen, ei suomalaiset. Hienosti sijoituttiin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisiin iski melkoinen euroviisupsykoosi. Tuulipukukansa kuvitteli, että viululla voitetaan Euroviisut. Siinä ei enää viisaimpien varoitukset auttaneet, kun lampaat olivat nielaisseet syötin.
Loppu onkin historiaa. Suomea nöyryytettiin oikein urakalla ja ennakkosuosikki ei ollut edes mitalisijoen arvoinen. Tuulipukuporukalla on peukalo suussa, kun he ymmärsivät kuinka heitä vietiin kuin litran mittaa Euroviisuissa. Osa ei ole toki vieläkään ymmärtänyt.
Wiskari-jankkaaja se siellä haukkuu Sibelius-Akatemiassa kouluttautunutta viulistia. Tuulipukukansa äänesti aivan muuta, esim. maalaishumppaa.
Suomalaisiin iski melkoinen euroviisupsykoosi. Tuulipukukansa kuvitteli, että viululla voitetaan Euroviisut. Siinä ei enää viisaimpien varoitukset auttaneet, kun lampaat olivat nielaisseet syötin.
Loppu onkin historiaa. Suomea nöyryytettiin oikein urakalla ja ennakkosuosikki ei ollut edes mitalisijoen arvoinen. Tuulipukuporukalla on peukalo suussa, kun he ymmärsivät kuinka heitä vietiin kuin litran mittaa Euroviisuissa. Osa ei ole toki vieläkään ymmärtänyt.
Huomaa, että yksi Lindaa syvästi vihaava spämmää viestejä tänne. Mielenterveytensä menettänyt, surullinen tapaus.
Liekinheitinfanien viisukrapula ei näytä vielä hellittäneen. Ehkä odotamme vielä viikon.
Vierailija kirjoitti:
Liekinheitinfanien viisukrapula ei näytä vielä hellittäneen. Ehkä odotamme vielä viikon.
Vastaa kuule ihan itse tuohon kysymykseesi,kun kerran tiedät mikä meni Suomelta pieleen. Osaat varmaan itse vastata kysymykseesi,niin ei tartte jankata viikkosodalla vastausta. Minä en ainakaan jaksa analysoida,kun mikään ei mennyt pieleen. Linda ja Pete tekivät nappisuorituksen kisoissa ja sillä tuli mahtava 6. sija,jossa ei ole mitään hävettävää. Sehän on todella hyvä sija. Nyt vaan nokka kohti uutta UMK27 kisaa. Ois viisaampi häipyy täält.....
Sija 6/35 on todella hyvä sijoitus Euroopan laidalta olevalle pikkumaalle.
"Suomalaisiin iski melkoinen euroviisupsykoosi"
Ainoa psykoosissa oleva olet sinä.
"Tuulipukukansa kuvitteli, että viululla voitetaan Euroviisut. Siinä ei enää viisaimpien varoitukset auttaneet, kun lampaat olivat nielaisseet syötin."
Tuulipuvussa ei ole mitään vikaa, se on välillä oikein käytännöllinen. Mitään ei kuvitellut kukaan, toivoa saattoi ja siinä ei ole mitään vikaa. Kenen "viisaampien?" Kukaan ei kuvitellut Bulgarian voittoa, mutta niin vain kävi.
"Lampaat olivat nielaisseet syötin"
Lampaista saadaan villaa ja oikein ovat söpöjä eläimiä, mitään syöttiä ne eivät tarvitse. Mutta psykoosissahan sitä voi höpöttää mitä vaan, kuten sinä teet.
"Loppu onkin historiaa. Suomea nöyryytettiin..."
No, eipä nyt liioitella historiasta. Ainoa, joka täällä nöyryyttää itseänsä olet sinä.
"Tuulipukuporukalla on peukalo suussa, kun he ymmärsivät kuinka heitä vietiin kuin litran mittaa Euroviisuissa. Osa ei ole toki vieläkään ymmärtänyt. "
Minä olen ymmärtänyt, että sinä trollaat täällä ihan trollaamisen ilosta. Käypä nyt ostamassa itsellesi se tuulipuku, niin huomaat kuinka hyödyllinen se voikaan olla. Tai pue se päälle sieltä kaapin perältä. Siinä ei ole mitään hävettävää.
Kyllä tuntuu liekinheitin kovasti sinun pyrstöä polttavan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkö hön ei kykyne kösittwkemään pettymyksiä. Ja olemaan median edessä kerrankin oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisiin iski melkoinen euroviisupsykoosi"
Ainoa psykoosissa oleva olet sinä.
"Tuulipukukansa kuvitteli, että viululla voitetaan Euroviisut. Siinä ei enää viisaimpien varoitukset auttaneet, kun lampaat olivat nielaisseet syötin."
Tuulipuvussa ei ole mitään vikaa, se on välillä oikein käytännöllinen. Mitään ei kuvitellut kukaan, toivoa saattoi ja siinä ei ole mitään vikaa. Kenen "viisaampien?" Kukaan ei kuvitellut Bulgarian voittoa, mutta niin vain kävi.
"Lampaat olivat nielaisseet syötin"
Lampaista saadaan villaa ja oikein ovat söpöjä eläimiä, mitään syöttiä ne eivät tarvitse. Mutta psykoosissahan sitä voi höpöttää mitä vaan, kuten sinä teet.
"Loppu onkin historiaa. Suomea nöyryytettiin..."
No, eipä nyt liioitella historiasta. Ainoa, joka täällä nöyryyttää itseänsä olet sinä.
"Tuulipukuporukalla on peukalo suussa, kun he ymmärsivät kuinka heitä vietiin kuin litran mittaa Euroviisuissa. Osa ei ole toki vieläkään ymmärtänyt. "
Minä olen ymmärtänyt, että sinä trollaat täällä ihan trollaamisen ilosta. Käypä nyt ostamassa itsellesi se tuulipuku, niin huomaat kuinka hyödyllinen se voikaan olla. Tai pue se päälle sieltä kaapin perältä. Siinä ei ole mitään hävettävää.
Kyllä tuntuu liekinheitin kovasti sinun pyrstöä polttavan.
Sinulla on taipumus kaunistella tapahtunutta ja meidän muiden kokemusta viisukeväästä. t.eri.
Vierailija kirjoitti:
Sija 6/35 on todella hyvä sijoitus Euroopan laidalta olevalle pikkumaalle.
Varma voittaja odotuksiin nähden valtava tappio ja suuri pettymys.
Sen myötä linda ja pete hävisivät konkreettisesti myös julkisuudesta🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaa kuule ihan itse tuohon kysymykseesi,kun kerran tiedät mikä meni Suomelta pieleen. Osaat varmaan itse vastata kysymykseesi,niin ei tartte jankata viikkosodalla vastausta. Minä en ainakaan jaksa analysoida,kun mikään ei mennyt pieleen. Linda ja Pete tekivät nappisuorituksen kisoissa ja sillä tuli mahtava 6. sija,jossa ei ole mitään hävettävää. Sehän on todella hyvä sija. Nyt vaan nokka kohti uutta UMK27 kisaa. Ois viisaampi häipyy täält.....
Vituix män😂.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että yksi Lindaa syvästi vihaava spämmää viestejä tänne. Mielenterveytensä menettänyt, surullinen tapaus.
Vuoroin vieraissa. Kevään viisupsykoosissa pete ja linda mantraa hokevia harhaisia, mielessään kuva peten rasvatusta kropasta ja lindan viulusta, oli äänessä paljon paljon enemmän. T. eri
Sama psykoosissa oleva edelleen trollaa, vaikka kuinka luulee olevansa eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituix män😂.
Huoh voi luoja,olipas kattava analyysi siitä mikä meni muka pieleen. Etkö parempaan pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sija 6 eikä pärjännyt viisuissa? Heh. Linda ei koskaan luvannut voittoa, hän lähti kisaan siinä missä muutkin. Ulkomaalaiset synnytti hypen, ei suomalaiset. Hienosti sijoituttiin.
No hah hah, hype lähinnä suomalaisilla, ja Pohjoismaissa lyödään eniten vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
6. sija penkin alle ?!
Jep. 😅 Noiden Komioiden ja ties minkä muiden tekeleillä ei olisi tuolle sijalle päästy. Osa UMK-biiseistä sellaisia, joilla ei olisi päästy edes finaaliin.
Ei olis liekinheitintä pitänyt finaaliin päästää, niin mitätön ja huono se oli kaikkineen. Mutta suuri viulisti vei eikä amatöörien lyriikkakaan haitannut kun sen lauloi äänenkäytöltään rajoittunut entinen stara. Tai ehkä juuri sen vuoksi pääsivät finaaliin, mutta eurooppa oli paremmin ajassa kiinni ja bangaranga vei voiton. Ei edes toiseksi parhaita oltu.
Eikös viululla nimenomaan pitänyt voittaa Euroviisut Wienissä? Mitä ihmettä oikein tapahtui?