Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12706)
Mun mielestä suomen kappale oli hyvä, mutta suurimmat suosikkini oli muista maista Serbia, Kroatia, Italia, Malta. En uskonut suomen voittoon. Ainahan hehkutetaan ennakkoon ja miten sitten käykään. 6. sija oli hyvä. Ja se Lindan viulun soitto on aivan ihanaa, sitä voisi kuunnella vaikka loputtomiin.
linda pakeni ruotsiin nuolemaan haavojaan
Vierailija kirjoitti:
Sama hypetys joka vuosi, ja lopullinen sijoitus siihen nähden vaatimaton. 😂
Ei mitään uutta auringon alla.
No ei me ennen ome oltu vedonlyönnissä ekana. Mutta hyvä oli nähdä nyt tämäkin, että ei siihenkään voi luottaa yhtään. Voidaan äänestää edustajaksi mitä vaan mist itse tykätään oddseista välittämättä.
En oikeasti erota epämusikaalisuuttani, mikä ero on Bulgarian voittajalla ja esim. Armenian Paloma Rumballa. Jälkimmäinen ei päässyt semifinaalista jatkoon. Siinäkin oli tarttuva hokema.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan tuo nyt ollut tyylikästä tulla yhdessä
Suomeen. Lindaa ei enää napannut. Vähän niinku et hoitakoon Pete. Siellä on kuitenkin media vastassa.
Sehän sano että tuntee Ruotsin kotimaakseen. Ehkä lensi suoraan sinne. Ai niin, ukko haluaa olla ruotsissa keskittymässä uuteen duuninsa ja linda lapsineen joutuu karkotukseen Suomeen kesäksi 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
‼ Olen niin kuin ihan h*tin tyytyväinen siitä, ettei mene ensi vuonna rahaa turhien viisujen järjestämiseen. ‼
Ajatelkaa, kun pikkupetteri ja väkäleukapurra olisivat paikalla ja pepsodent luuseripressa :D
Harmittaako iigoria Venäjän poissaolo noin paljon?
Juntti, fanita vain työttömänä luuserina petteriä, varmasti ajaa sun asiaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hamas teurasti 1500 juutalaista aavikolle ja täällä tuetaan hamasia
En muista Hamasin saaneen viisuissa yhtään ääntä. Joku muu niitä kyllä taas rohmusi ihmisiltä, joita ei koko tapahtuma kiinnosta paskan vertaa. Olen itse ymmärtänyt Israelinkin toimia, mutta tämä touhu on ihan naurettavaa. Viisujen pitäisi olla laulukilpailu ilman minkään sortin poliittista öyhötystä ja pelejä.
Israelhan on parhaita lauluntekijämaita. Nytkin Israelin kappale oli hyvä, varsinkin se kertosäe oli tarttuva. Itse kuuntelen vähän väliä israelilaisia artisteja. Myös muslimit ovat hyviä lauluntekijöitä, mutta muslimimaat eivät osallistu Euroviisuihin. Turkki on joskus osallistunut, mutta on boikotoinut kisoja jo kauan, vaikka se on joskus voittanutkin viisut.
Kyllä minäkin kuuntelen, ja tykkään sikäläisestä musiikista. Esimerkiksi Ofra Haza oli mielestäni yksi maailman parhaista laulajista, ja heprean kieli on todella kaunista laulettuna. Ihan eri asia on se, että Euroviisuissa massiivinen määrä ääniä tulee juuri siltä porukalta, joka ei koko viisuja edes katso ja pitää sitä paheksuttavana "homokarnevaalina". Äänestetään vain, koska usko, politiikka ja Israel. Ei tässä ole mitään järkeä.
Mutta realistisesti ajateltuna, kuinka paljon Suomessa on tällaisia kiihkouskovaisia Israel-faneja? Itse en keksi tuttavapiiristäni yhtään. Ehkä jossain perinteisillä körttiläisalueilla on eri.
Nimenomaan me kristityt olemme varmaan äänestäneet sen sallitun 10x Israelia. Itse en tällä kertaa kyllä osallistunut äänestykseen lainkaan. Mutta silti ääniä tuli Suomesta eniten Israelille. Ja varmasti enin tuli nimenomaan meiltä uskovilta. Kristityt ja juutalaiset ovat monella tapaa tekemisissä toistensa kanssa. Vaikka tälläkin palstalla kaikenlaista muuta kirjoitellaan.
Nauratti kum Jakob tuuletti Suomen puolesta antaessaan Ruotsin raadit pisteet 😂
Seuraavassa UMK:ssa Isac Elliot?
Tai joku uusi duetto
Kendoremmi VAATII kendokaiffarin, hei kendokaiffarin!
Suomen pitäis tehdä niinkuin Bulgaria että jättää muutama vuosi välistä osallistumisissa ja keskittää osaaminen yhteen vuoteen jolloin voittaa kisan. Nyt on liian paljon ollut tällaista turhaa hypetystä jo useana vuonna peräkkäin ilman tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan artistin pitäisi olla jollain lailla sellainen, mitä ei ole vielä nähty... Tai sitten jotain ihan muuta... Tuntuu, että en nyt keksi ketään
Onko siellä ollut vielä suomalaisen Klamydian tyylistä?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan artistin pitäisi olla jollain lailla sellainen, mitä ei ole vielä nähty... Tai sitten jotain ihan muuta... Tuntuu, että en nyt keksi ketään
Venla Edelmann? Diandra?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua :D Koittaakaapa katsoa tuo video - äänillä tai ilman. 20 s pystyin ja sitten oli pakko keskeyttää.
Minä tykkäsin, ja tykkään edelleen. Menestykseen en kyllä uskonut. Muistaakseni Kreikasta tuli Suomelle silloin hyvät pisteet. Kaikkea sitä hc-viisufani muistaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
‼ Olen niin kuin ihan h*tin tyytyväinen siitä, ettei mene ensi vuonna rahaa turhien viisujen järjestämiseen. ‼
Kyllä Petteri ne olis maksanut, siihen malliin heilui liekinheittimen kanssa vielä aamuyölläkin!
viimeinen kerta kun näimme lindan suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Petteri ne olis maksanut, siihen malliin heilui liekinheittimen kanssa vielä aamuyölläkin!
Kyllä petterillä tiliä löytyy kaikkeen, mm. tunnin junaan, luuserikääpiö
ilman cha cha cha Vvaikutusta bangaranga ei olis pärjännyt
Kuten eräs amerikkalainen suosittu tubettaja sanoi: Suomen esitys oli taidetta. Nyt haettiin enemmän viihdettä.
Mutta taiteella on voitettu ennenkin, joten kyse ei ollut siitä, vaan kansan ailahtelevasta mausta.
Olisi kiva nähdä tutkimus, että oliko tiktokissa jokin kampanja Bulgarian puolesta. Siellä kun taitaa olla propagandaa enemmän kuin Venäjän uutisissa.