Euroviisut 2026 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (12850)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on älykäs. Sen huomaa siitä miten puhuu muista ihmisistä.
Joo todella älykästä sanoa, että heterot voisi jättää Euroviisut rauhaan.
Minä olen hetero osasin ohittaa tämän kommentin. Mikko on ihan paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmin on kuin "Katsokaa minua, katsokaa kuinka ihana olen!"
Todella mukavan oloinen juontaja, keskitypä itse aiheeseen. Luulisi oikeaa viisufania kiinnostavan musiikki, ei viisujuontajat.
Musiikki kiinnostaa, mut toi Jasmin pilaa kuuntelun, kun räkättää ja papattaa koko ajan niin että se kukkahattutäti ei pääse ääneen ollenkaan, vaan pyörittää päätään huuli pyöreänä.
Mielestäni Maltan biisi ei ansainnut finaalipaikkaa. Sori. Esim viime vuoden kiss kiss goodbye tsekiltä oli parempi, eikä päässyt finaaliin.
Onneksi tänä vuonna tsekki pääse! On oma suosikki Suomen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi etkoilla kehutaan nyt Suomen pahimpia kilpakumppaneita?
On tarkoitus kertoa muiden ansioita. Lopulta kyse ei ole verisestä kilpailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo todella älykästä sanoa, että heterot voisi jättää Euroviisut rauhaan.
Minä olen hetero osasin ohittaa tämän kommentin. Mikko on ihan paras.
Hienoa!
Ei jokaista nuolta kannata itseensä ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan hauku suoranaisesti ketään vaan löytää jonkun hyvän asian jokaisesta eikä silti ole pliisu tai joo joo mies.
On mielestäni hyvä juontaja, mutta ne, joista ei pidä, jäävät täysin ilman hyvää arvostelua, eli ohittaa vain parilla sanalla. Delta Goodrem oli yksi näistä torstain semissä, ihmettelin. Tyyliin siinä oli Australia. Itse pidän kyllä Silvennoisesta juontajana, mutta tuo ihmetytti, luulin hehkuttavan ylisanoin.
Täällä oli vissiin joku muukin joka jännittää vatsallaan? Mulla myös on jännitys päällä niin että tuntuu !
Kohta se alkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas tuo Maltan kappale on ihana. Bella Bella Bella.
Kuulostaa ihan James Bond- tunnarilta. 🥰
Muutama ensimmäinen tahti, ei sen enempää.
On se aika bondimainen ja ns. vanhanaikainen biisi.
Mistähän syystä viime aikoina on toistuvasti nimitelty kappaleita vanhanaikaisiksi tarkoittaen että se olisi huono ominaisuus? Se voi olla myös kaivattuja tunteita herättävä tehokeino, kappaleen juju.
Hei, joku kirjpitti aiemmin, että norjan jounas on silvennoisen tukkakaksonen. Pitää paikkaansa.
Studion emännät saanu noottia semeistä. Siellä ne nauraa räkätti niin että oli hermot mennä, varsinkin tuo oikealla puolella istuva nauro koko ajan kitarisat levällään. Selvästi meno on vähän rauhottunu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan hauku suoranaisesti ketään vaan löytää jonkun hyvän asian jokaisesta eikä silti ole pliisu tai joo joo mies.
Se nyt ei oikein kuulu formaattiin, että haukkuu ketään. Muistan, kun jossain vaiheessa oli juontajina jotkut muut. Olisiko olleet joitain radiojuontajia. He naureskelivat ja vähän dissasivat joitain esiintyjiä. Mielestäni se oli aika hauskaa, mutta ei heitä sen koommin enää juontajina kuultu.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oli vissiin joku muukin joka jännittää vatsallaan? Mulla myös on jännitys päällä niin että tuntuu !
Kohta se alkaa!
Täällähän on porukka ollut pää pöntössä koko illan.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Maltan biisi ei ansainnut finaalipaikkaa. Sori. Esim viime vuoden kiss kiss goodbye tsekiltä oli parempi, eikä päässyt finaaliin.
Onneksi tänä vuonna tsekki pääse! On oma suosikki Suomen jälkeen.
Viimevuotinen oli hyvä, mutta Makta kyllä ehdottomasti ansaitsi finaalipaikan.
Cool vibes kertoo parisuhdeväkivallasta.