Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (13334)

Vierailija
8601/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olosi ollut fresh, jos Lindan mekko olisi pitempi. Harmi, kun pitää paljaalla pinnalla myydä Lindaa. Lahjakkuus riittäisi, ei tarvisi vesirajaa häneltä vilautella..

Lindalla olis voinut olla vaikka munsalan kansallispuku päällä, olis ollut paljon soveliaampaa.

Ja kiima sana olis korvattu hiivalla.

Joo, tää olis ollu tosi "fresh"!

Vierailija
8602/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaa Tanskan kopissa oleva rietas muestanssija. Miksi pitää katsoa niinkuin aikoisi panna kuin koira. Ja miksi naistanssijoiden pitää pestä lasia persiillä. Raidat vaan jää näkyviin lasiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8603/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvasti sellainen tunne että Deltan halutaan voittavan. Australia ja heidän edustajansa ovat upeita. En itse silti pidä parhaimpana Deltaa. Hänen kappaleensa on turvallinen ja kiva.Hän on myös itse sellainen. Australian voittoa toivotaan poliittisista syistä.Sopivasti nuo Ukrainan droonitkin putosi suomen puolelle. Australia ei sodi eikä sillä ole naapureina sotivia maita. Australian siis turvallisuus syistä halutaan voittavan.

Vierailija
8604/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Norjalla on yksi riffi, ja sekin on aivan hirveä. 

Yksinkertaista musaa yksinkertaisille ihmisille. "Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaajajajajajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa". Tuota on helppo hoilottaa räkälän peräsohvalla kolmen promillen humalassa.

Saako hoilottaa kotisohvalla, selvinpäin?

Menköön tämän kerran, kunhan ei tule tavaksi.

Vierailija
8605/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvasti sellainen tunne että Deltan halutaan voittavan. Australia ja heidän edustajansa ovat upeita. En itse silti pidä parhaimpana Deltaa. Hänen kappaleensa on turvallinen ja kiva.Hän on myös itse sellainen. Australian voittoa toivotaan poliittisista syistä.Sopivasti nuo Ukrainan droonitkin putosi suomen puolelle. Australia ei sodi eikä sillä ole naapureina sotivia maita. Australian siis turvallisuus syistä halutaan voittavan.

Vitsi mikä kitinä ja ulina jos australia voittaa "yyyyy miksi vanhanaikainen biissi voitti"

Vierailija
8606/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua inhottaa Tanskan kopissa oleva rietas muestanssija. Miksi pitää katsoa niinkuin aikoisi panna kuin koira. Ja miksi naistanssijoiden pitää pestä lasia persiillä. Raidat vaan jää näkyviin lasiin.

Nytkii lantiolla inhottavasti. Perheohjelma. Koreografi voisi opetella muutakin liikettä kuin nylkytystä ja lääppimistä.

Vierailija
8607/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kenenkään muun mielestä Tanskan esitys jotenki ällöttävä? Tykkään biisistä, mutta harmittaa seksinylkytystanssi.  Varsinkin alku tosi kuvottava. Yhtä ällö kuin Englannilla taannoin ja koppikin löytyy.

Sama mielikuva tuli että Englantia matkittu. Ällöttävää.

Vierailija
8608/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Suomen biisin loppunuotti ratkaiseva raatipisteitä ajatellen? Haastava varmasti kenelle tahansa. Tuntuu kuitenkin, että haluttaessa se olisi ollut opeteltavissa, että saisi pidettyä nuotin yhtenäisenä loppuun asti. Harjoitusta se toki olisi vaatinut, sekä ennen kaikkea osaavaa opettajaa ja oikean tekniikan opettelua. Mitä mieltä olette?

En tiedä miksi tänäkin vuonna piti tehdä liian vaikea loppu ja joutua vertailuun viime vuoden voittajan kanssa. 

Erikan loppu oli yleisölle liian vaikea, koska he eivät ymmärtäneet että siinä se Ich Komme sitten toteutuu.

Mutta kyllä Pete toimittaa. 

Vierailija
8609/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haenko irtokarkkia vielä illaksi kun on jo sipsiä, pastaa ja jäätelöä? En tiedä...

Itse ajattelin hakea köyttä ja jakkaran. Suomi ei kuitenkaan voita. 

Vierailija
8610/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haenko irtokarkkia vielä illaksi kun on jo sipsiä, pastaa ja jäätelöä? En tiedä...

Haet tietty.

joo!!!

Vierailija
8611/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olosi ollut fresh, jos Lindan mekko olisi pitempi. Harmi, kun pitää paljaalla pinnalla myydä Lindaa. Lahjakkuus riittäisi, ei tarvisi vesirajaa häneltä vilautella..

Yleensä se, että täytyy vilautella, kertoo siitä, ettei sitä lahjakkuutta ole riittävästi.

Kiiltävä hopeinen avaruusp*mppi on aina vilauttamisen arvoinen. Ja toivon siis Suomen voittoa, mutta en myöskään tajua miksi LIndan haarakiila täytyy näkyä esityksessä. 

Mä en taas tajua miksi te jotkut jaksatte kiinnittää tuollaisiin asioihin noin hirvittävästi huomiota :D ei ole särkenyt mun silmiä Erikan eikä Lindan asut. Joskus viisuesityksissä on paljastelut menny minunkin mielestä överin puolelle, muttei esim näillä daameilla ole vielä lähelläkään mauttoman rajaa.

Vierailija
8612/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Saksassa ja mietin laitanko äänet Ranskalle vai Australialle, molemmat ihania. Live ratkaisee.

Ranska on hyvä, suosittelen.

Vierailija
8613/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juomaa?

Minä ostin pizzaa, jäätelöä ja pepsiä.

Totta!! pepsiä!

Vierailija
8614/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavaati Tanskan naisilla ei tuu ripuli.

Vierailija
8615/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Suomen biisin loppunuotti ratkaiseva raatipisteitä ajatellen? Haastava varmasti kenelle tahansa. Tuntuu kuitenkin, että haluttaessa se olisi ollut opeteltavissa, että saisi pidettyä nuotin yhtenäisenä loppuun asti. Harjoitusta se toki olisi vaatinut, sekä ennen kaikkea osaavaa opettajaa ja oikean tekniikan opettelua. Mitä mieltä olette?

Itsellä ainakin täysi luotto Peten taitoihin, että haluttaessa olisi onnistunut. Vaatinee ainakin hyvää hengitystekniikkaa. Sekä vatsalihaksia, joita Petellä ainakin näyttäisi olevan. Lisäksi tekniikkaa, jolla vaihtaa rintaöänen tauotta pää-ääneksi. Ei siis varmastikaan ilman tunnollista harjoittelua onnistuva asia, mutta onkohan sitä edes yritetty?

Vierailija
8616/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti haet!! Pitkä ilta tulossa! 

Vierailija
8617/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia ketkä saa telestä zero points? Jos vanhalla mennään niin ainakin UK. 2021 oli karu kun viisi maata muistaakseni vielä putkeen sai nolla pistettä :D

Isäntämaa Itävalta.

Totta, Liettua ja Itävalta. Häntäpäässä on myös Belgia. 

Vierailija
8618/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun Saksassa ja mietin laitanko äänet Ranskalle vai Australialle, molemmat ihania. Live ratkaisee.

Ranska on hyvä, suosittelen.

Ranskan solisti näyttää ihan fashionista Barbielta :)

Vierailija
8619/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin nyt vasta esinnyttäis vähäpukeisesti.

Toi on ollu viisuotia viimeiset 20 vuotta, ainakin.

Vierailija
8620/13334 |
16.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitsi mikä kitinä ja ulina jos australia voittaa "yyyyy miksi vanhanaikainen biissi voitti"

Jos vanhanaikaisen biisin on aika voittaa, niin sitten voitto Italiaan <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi