Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapise Peter. Linda kyykkyviuluttaa taas.
En ole koskaan katsonut liekinheitintä alusta loppuun. Kävin tiistaina tupakalla, kun Suomi esiintyi. Vähän aikaa katsoin. Ei en tykkää. Mikään ei viehätä. Ei show ei viulu ei laulu.
Erika on taitava itsevarma esiintyjä, sen jaksoi katsoa. Nää on teennäisiä
Tupakoitsijat ne vasta teennäisiä ovat ;DDDDD Niinku joku muka teidän hermosavuttelustanne ja pakollisista tauoistanne nauttisi.
-winner-
Nuo moderaattorit lukeeko ne suoraa joatain tekstiä? Ei kai ne nimetkään muuten jää mieleen?
Missä niillä on "kuiskaaja"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista että edelleen alastonkuvista moralisoidaan ja lyödään leimaa ihmiseen. Alastomuus ja seksuaalisuus on jokaisen ihmisen oma asia ja myös se miten tuo itseään tällä saralla esiin. Linda on upea, lahjakas, moderni ihminen ja toivon Suomelle menestystä. Itse en olisi ehkä leikellyt itseäni niin paljon naamasta, mutta kukin tehkööt kuten itse haluaa eikä asia mulle kuulu. Ja myös Pete tehnyt seksikkyydellään rahaa, mutta en ole nähnyt yhtä ilkeitä kommentteja missään hänestä. On edelleen kaksoistandardit sen suhteen millainen on hyvä nainen ja millainen hyvä mies. Ja kauniita ihmisiä usein mollataan tyhmiksi kun ollaan kateellisia. Kuitenkin tutkimukset sanoo, että itse asiassa kauneus korreloi korkean älykkyyden kanssa eli päinvastoin mitä vuosisatoja on väitetty.
Pete ei ole esitellyt pallejaan ...siinä on eroa,voi olla seksikäs ilman että poseeraa kulkuset näkösällä,kyllä se vähän niinkin on,että jos menet poseeraamaan alasti kansainväliseen lehteen,niin kaikki julkisuus mikä siitä seuraa,ei välttämättä ole positiivista,ensin ihan yksinkertainen ajatus; mikä saa ihmisen hakeutumaan moiseen tilanteeseen,eli poseeraaman alasti koko maailman nähtävillä?tietäen,että se mikä sinne on kuvattu,ei koskaan poistu mihinkään ?ei ole auennut mulle...tehköön kukakin mitä haluaa,mutta teoilla on aina seuraukset,hyvässä ja pahassa.
Pete on kirjaimellisesti hinkuttanut itseään käytännössä alasti hidastetussa filmissä ja suihkutellut shampanjaa sieltä pitkin kameraa yms. Ja siis hyvä niin. En tuomitse kumpaakaan, tehköön ihmiset rahaa ihan millä haluavat ja osaavat. Itse en osaisi.
Pete on joskus luullut itsestään vähän liikaa. Sen kankean lantion onnettoman nytkytyksen nähtyään (eräässä keikkataltioinnissa)kääntyy heterokin lesboksi.
Suomalaisten mielestä kaikki, jotka yrittävät yhtään mitään luulevat aina itsestään liikaa. Ens vuonna sitten haetaan vaan pataässästä joku randomi karaokelaulaja ja lähetetään se edustamaan. Ei varmasti luule itsestään liikoja ja pysyy nöyränä.
Ilman muuta eihän se ole hyvä, että Suomi kaksi kertaa peräkkäin voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö ketään muuta se tosiasia että laulujen tekijät (koko kisan historian ajalta), säveltäjät, sanoittajat ja sovittajat, jää aina pimentoon? Hehän tässä ovat todellisia voittajia eikä esittävät artistit yksinään. Tietysti esittäjät voivat esittää oman teoksensa. Eipä missään palkita heitä tai edes mainita nimiäkään.
laulujen tason huomioiden veikkaan 90% tehty tekoälyllä 5 minuutissa
Juu 50-luvulta asti.
Aika äkkiä tulee biisintekijöistä mieleen Ralph Siegel, Thomas G:son, Johnny Logan. ABBAn kaksikko. Mutta joo, totta tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häiritseekö ketään muuta se tosiasia että laulujen tekijät (koko kisan historian ajalta), säveltäjät, sanoittajat ja sovittajat, jää aina pimentoon? Hehän tässä ovat todellisia voittajia eikä esittävät artistit yksinään. Tietysti esittäjät voivat esittää oman teoksensa. Eipä missään palkita heitä tai edes mainita nimiäkään.
Juu 50-luvulta asti.
Aika äkkiä tulee biisintekijöistä mieleen Ralph Siegel, Thomas G:son, Johnny Logan. ABBAn kaksikko. Mutta joo, totta tuo.
Thomas G:son noista on ihan varmasti tekoälysäveltäjä. On lainaillut niin paljon muita biisejä ja just hakuun pistänyt tuon, että tee biisi, joka kuulostaa ihan täysin xxxx:ltä, mutta muuta yksi nuotti, ettei tule kopiosyytettä.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapise Peter. Linda kyykkyviuluttaa taas.
En ole koskaan katsonut liekinheitintä alusta loppuun. Kävin tiistaina tupakalla, kun Suomi esiintyi. Vähän aikaa katsoin. Ei en tykkää. Mikään ei viehätä. Ei show ei viulu ei laulu.
Erika on taitava itsevarma esiintyjä, sen jaksoi katsoa. Nää on teennäisiä
Tupakoitsijat ne vasta teennäisiä ovat ;DDDDD Niinku joku muka teidän hermosavuttelustanne ja pakollisista tauoistanne nauttisi.
-winner-
Äläs ny, etkö näe asian posia puolta. Veroeurot kertyy joten valtion kassasta on siten jaettavaa sitä tarvitseville. Koeta siis sietää hyvän asian puolesta.
Lampenius puolestaan on vähentänyt someaktiivisuuttaan. Vielä UMK:n aikaan hän kommentoi kaikkea aktiivisesti.
– Kotona oltiin vähän vihaisia mulle. He olivat sitä mieltä, että olen tyhmä, kun mä istun öisin enkä nuku ja vastaan vastaan joka ikiseen Youtube-videoon ja kiittelin kommentoijia.
Perhe on jopa ehdottanut Lampeniukselle ruutuajan asettamista.
– Siis ihan koko perhe on tätä ehdottanut, minun poliisimieskin.
– Hyvä idea, Parkkonen virnuilee vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman muuta eihän se ole hyvä, että Suomi kaksi kertaa peräkkäin voittaa.
No onhan tuossa ihan peräkkäin tosiaan 20 vuotta ;D Aika on suhteellista, väittävät.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Lampenius puolestaan on vähentänyt someaktiivisuuttaan. Vielä UMK:n aikaan hän kommentoi kaikkea aktiivisesti.
– Kotona oltiin vähän vihaisia mulle. He olivat sitä mieltä, että olen tyhmä, kun mä istun öisin enkä nuku ja vastaan vastaan joka ikiseen Youtube-videoon ja kiittelin kommentoijia.
Sen ukkohan jää 3 kk
tukholmaan keskittymään uuteen hommaansa ja rouva palaa lasten kanssa suomeen kesän ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
No jos Linda tän vielä joskus luet, niin hienosti vedätte kumpikin ja ilon kautta voittoon. ISO YLÄPEUKKU!
-winner-
Miksei Pete Parkkonen aja pois onnetonta parrankasvua kun näyttää lähinnä epäsiistiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Albanian laulaja käyttää aina aurinkolaseja? Onko Alis ja Aidan ns viisukaksoset?
En tiiä mutta toivon että molemmat menee tänään finaaliin 😍 Hitsi että tänä vuonna on komeita miehiä ja hyviä biisejä
Minä toivon päinvastaista, eivät vetoa itseeni mitenkään, edes se musiikki.
Mun mielestä ne molemmat on biiseinä niin upeita. Kuuntelin eilen Albaniaa monta kertaa putkeen ja Bellaa silloin paljon kun se Maltalla valittiin. Plussaa komeista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu 50-luvulta asti.
Thomas G:son noista on ihan varmasti tekoälysäveltäjä. On lainaillut niin paljon muita biisejä ja just hakuun pistänyt tuon, että tee biisi, joka kuulostaa ihan täysin xxxx:ltä, mutta muuta yksi nuotti, ettei tule kopiosyytettä.
-winner-
Mistähän asti musiikin teossa on käytetty AI? Kiirettä tolla on joka tapauksessa pitänyt pelkästään viisuhommissa.
Toivottavasti Norja menee jatkoon. Ainakin ääni on komea ja biisi tarttuva.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Pete Parkkonen aja pois onnetonta parrankasvua kun näyttää lähinnä epäsiistiltä?
ehkä hän kuvittelee olevansa g michael
Vierailija kirjoitti:
https://eurovisionworld.com/odds/eurovision
suomi kreikka tanska
Etenkin Tanska ja myös Norja nousevat lisää tänään kun toinen semi on valmis.
Pelkään enemmän Tanskaa kuin Kreikkaa. Tanska laulaa kylläkin omalla kielellään ja se voi vähän laskea Tanskan osakkeita koska visuaalisesti ja tarinallisesti viisu ei ole niin hyvä kuin Suomen omalla kielellään laulama viisu.
Juu. Ja sitten on vielä Pete ja Liekinheitin.