Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4864)
Fantastista, Lindasta valtavan positiivinen ja suuri artikkeli maailmanlaajuisessa BILD-lehdessä.
Upeita kuvia ja hieno artikkeli. Voiko paremmin olla. Parasta mainosta Lindalle. Niin upeita kuvia.
Näin sen pitää mennä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kurjin hetki oli nähdä Boy George kompiksessa sen floppitäti Senhitin kanssa. Muijan biisi vielä hyvin huono ja veltosti mielikuvituksettomasti esitetty. San Marino on Euroviisujen klovni!
Ällötti tuo Boy Georgen typerä ylimielinen esiintyminen, hän vain luuli tulevansa lavalle ja vievänsä persoonallaan San Marinon jatkoon. Taitaa taskun pohjassa olla vain enää reikiä ja nyt pitäisi taas keksiä miten tienaisi. Tervemenoa!
Vierailija kirjoitti:
Tanska ihan hyvä. Onko se homo?
On. Ollut saman poikaystävänsä kanssa vuosikausia, kihloissakin ovat, koulussa tavanneet.
Norjan Jonaksella taas on vaimo ja lapsi, vaikka ehkä voisi muuta luulla.
Siinä on muuten mun kaksi suosikkikappalettani.
Viimevuotisista mieleen on jäänyt lähinnä Kaleenin We Will Rave. Uuh niitä lantioliikkeitä. Tuon naisen kun saisi keppini nokkaan...
Vierailija kirjoitti:
Katsominen loppui kun ohjelma alkoi että kaksi miestä halailee sohvalla ja tätä jatkui...
TIRSK! MISTÄ tiedät, että se jatkui kun et katsonut ;DDDDDD Oletko muuten varma, ettei tv ollut koko ajan kiinni ja ruudusta heijastui vain teidän oma sohvahalailunne? ;DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Silvennoinen sanoi siitä naispuolisesta juontajasta, että "Hän on 'niitä' Swarovskeja." Siis mitä niitä?
Mulle tulee Swarovskista mieleen vaan korut ja jalokivet. Onko hän siis jotain rikasta jalokivisukua?
Aika hyvin osasit päätellä siihen nähden kuinka paljon noita täysin erilaisia tunnettuja Swarovski-sukuja on.
Vierailija kirjoitti:
Että tuo krista siegfrids on kaunis<3
Moni mammakin voisi ottaa hänestä mallia!
Mitä merkitystä sinulle siellä kellarikomerossa? Jos maailmassa olisi enemmän Siegfridsin näköisiä naisia, se tarkoittaisi vain, että maailmassa olisi enemmän naisia, jotka eivät ainakaan sinua huolisi.
Mua ärsyttää eniten Peten ja Lindan haukkuminen. Voitaisiin olla ylpeitä meidän upeista ja taitavista viisuedustajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kurjin hetki oli nähdä Boy George kompiksessa sen floppitäti Senhitin kanssa. Muijan biisi vielä hyvin huono ja veltosti mielikuvituksettomasti esitetty. San Marino on Euroviisujen klovni!
Mä en ymmärtänyt mikä sen Boy Georgen koko pointti oli tulla siihen köpöttelemään ja hokemaan muutamaa sanaa. Muutenkin oli kurja nähdä hänet jotenkin ihan pihalla ja epävireisenä jopa noin mitättömällä lauluosuudella.
Näytti, että haudasta nostettu, kun muuta ei keksitty. 😆
Boy Georgelle voisi vinkata Suomen meiningistä "Mestarit lavalla" :D Ketä nuo muut persaukiset kehäraakit olisi, mietin tässä.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi oli huonompi kuin uskoinkaan
Jännittäminen, suomalaisten perisynti.
Muissa maissa ei onneksi jännitetä 👌🏼
Kyllähän tuon näki ja kuuli, että Parkkonen aivan paniikissa.
No ei ollut yhtään paniikissa!
Rento oli ja laulukin sujui hyvin.
Ei vaan laulun luonteen vuoksi voinut hyppiä ja hillua, vaan pitää esittää hieman kärsivää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Upea Pete. Ja fantastinen, karismaattinen, näyttävä Linda. Voi vaan olla ylpeä suomalaisena. Mutta aina löytyy länkyttäjiä, se on niin kovin suomalaisjunttimaista heikkoa itsetuntoa, jota länkyttäjä itse kuvittelee älykkääksi kritiikisi. Ikävä ilmiö, mutta ehkä tulevaisuuden uudet sukupolvet voisivat päästä tuosta kaiken ininän välttämättömyydestä.
Kyllä se kritiikki on tässä kohtaa tarpeen. Esityksen pitäisi edustaa Suomea, suomalaisia. Osa Suomea on kulttuuri ja kieli, laulujen sanotukset ja runot. Pintaa viiltääkseni, mutta miten tämä rikas ja upeasti soljuva kieli esitetään kansainvälisessä kilpailussa? Oikeastaan aina samalla tavalla. Saa olla pettynyt, kertoa sen ja toivoa seuraavalta sukupolvelta parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärtänyt mikä sen Boy Georgen koko pointti oli tulla siihen köpöttelemään ja hokemaan muutamaa sanaa. Muutenkin oli kurja nähdä hänet jotenkin ihan pihalla ja epävireisenä jopa noin mitättömällä lauluosuudella.
No heh heh, Suomella on viulumummo, väsynyttä tää muiden maiden pilkkaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällötti tuo Boy Georgen typerä ylimielinen esiintyminen, hän vain luuli tulevansa lavalle ja vievänsä persoonallaan San Marinon jatkoon. Taitaa taskun pohjassa olla vain enää reikiä ja nyt pitäisi taas keksiä miten tienaisi. Tervemenoa!
Mun mielestä se ei ollut edes ylimielinen, vaan jotenkin täysin pihalla. Ei taida päästä aineista koskaan eroon se ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä parhaimpia eilen oli Suomi ja Italia. Joo, oon vanha, mutta Moldovan ja Kreikan esitykset kävi silmiin :D Suomen esitys oli semin paras. Toki mulla Suomi-lasit päässä, mutta ei sieltä mikään ollut samalla tasolla.
Toinen semi vaikutti ennakon mukaan tasokkaammalta, kun on Australiaa, Ranskaa ja Tanskaa. Pitää se kai katsoa nouseeko mikään vastustajaksi.
Jos Suomi EI tällä voita, niin ei sitten millään. Esitys on täydellinen, sanoo ankeuttajat mitä tahansa. Olin niin ylpeä eilen <3 Pete tulkitsi hienosti ja Lindan viulu on kirsikka kakun päällä. Molemmat on ammattilaisia ja näyttää hyvältä. En keksi kritisoitavaa?
Yllättävää kyllä, Portugalin rauhallinen esitys oli todellakin kuin keidas sitä ennen kuullun kaaoksen keskellä.
Mä nukahdin siinä ja heräsin seuraavaan. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen euroviisuesitys osui ja upposi Norjassa.
https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-eurovision-song-contest-2026…
Sama Ruotsissa.
https://www.expressen.se/noje/melodifestivalen/sa-bra-ar-latarna-i-semi…
Tänä vuonna kumarramme Suomelle ja viululla aseistautuneelle Barbarella‑amatsoni Linda Lampeniukselle. Kaikki on puettu oopperamaisen mahtipontiseen lavastukseen, joka kasvaa kohti kliimaksia ja aivan omaa ESC‑jumalallisuuden ulottuvuuttaan
Onkohan Barbarella-teksti kirjoitettu ihan selvin päin.
Barbarellahan on ikoninen filmin hahmo. Tuo on hieno kehu Lindalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heh heh, Suomella on viulumummo, väsynyttä tää muiden maiden pilkkaaminen.
Mut Suomea saa haukkua? 😆😆😆 Varsinkin Lindaa, koska nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutti jo dementoituneelta, kuin ei tajuaisi miksi on siellä ja kuka tuo laulajatar on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silvennoinen sanoi siitä naispuolisesta juontajasta, että "Hän on 'niitä' Swarovskeja." Siis mitä niitä?
Mulle tulee Swarovskista mieleen vaan korut ja jalokivet. Onko hän siis jotain rikasta jalokivisukua?
🤔
On, on Swarovski tytär ja kuuluisa juontaja. 4,2 miljardia perheomaisuus. Mutta Victoria on ihan kunnollinen. Juontaa Saksassa Lets Dance ohjelmaa, joka on juuri meneillään.
Jalokivi ja kristalli perillinen. On opetellut osansa ulkoa tai lukee jostain läppäriltä. Miten se juontajan tehtävä menee.
Hän on kyllä ihan ok.
Mutta ihan ala-arvoinen oli se heidän loppushownsa.
No minä oisin ottanut jatkoon paljon mielummin San Marinon ja Viron, Puolan ja Liettuan tilalle. Karseita biisejä.