Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4493)
Vierailija kirjoitti:
Kroatia. Ei jaksa yhtään näitä loitsulaulumelodioita. Liian kuluneita. Jopa euroviisuissa kuultu tuhannet ja tuhannet kerrat.
Meinaatko että svedujen eurohumppa olisi jotenkin uusi ja uniikki
Alkaa jo jännittää.. Suomen vuoro lähestyy..
Moldovia tähän mennessä paras. Nyt ymmärrän, miksi se oli lehdistön suosikki.
Tää kroatiahan on ihan täyttä pa kaa. En ollut aiemmin kuullut, mutta jotenkin odotin, että olisi hyvä. Miten nää kaikki on jotenkin vähän tylsiä.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Ruotsin kappaleesta, tollainen teknobiledance-kappale. Siinä mielessä harvinainen että voisin kuunnella sitä muutenkin toisin kuin monia muita ihan hyviä euroviisukappaleita.
biitti oli hyvä, mutta ääni vähän vaisu ja valot karseet.
Lavashowt on töysin överiksi menneet valoineen ja videoseinineen, yök.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään Ruotsin kappaleesta, tollainen teknobiledance-kappale. Siinä mielessä harvinainen että voisin kuunnella sitä muutenkin toisin kuin monia muita ihan hyviä euroviisukappaleita.
Ruotsin biisistä olisi saanut vielä paljon paremman EDM-tykityksen! Jotenkin lässähtää.
Kroatian kappale ja esitys kulahtaneita. Aina näissä sanoituksissa äitiä ja sotaa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään töstö svedujen biisistä. Mutta valoshowtten kanssa sais jo vähän himmata näissä viisuissa, kyllä päätä alkaa särkeä vähemmästöki. Mikä arvo niillä liioilla valoilla on. Vähemmän on enemmän.
Olin just tulossa sanomaan samaa.. Liian levottomat taustat ja poukkoileva kuvaus, ei paria sekuntia pitempään pysy sama kuvakulma. Todella häiritsevää. Kai se on nykyajan keskittymiskyvyttömille ihmisille ihan ok.
Hieno lava. Kun menee toi pyöreä valo tms lavan ympärillä
Visuaalisesti övereitä nämä. Vähän liikaa kaikkea musta.
Heikko semi tähän mennessä. Ei pitäisi olla Suomella ongelmia päästä finaaliin.
Moldova ihan ok. Reipas ja positiivinen 😃
Halusin tykkää Kroatiasta, kaikki kansanlaulut ja etnohumpat yleensä iskee muhun, mutta tästä puuttui se jokin.