Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4493)
Euroviisut o nii turhat.
Kumminkin katon! Kyl oon tyhmä..
Lindan viulu on mennyt rikki!
Linda tuumasi, että vttu soikoon.
Ruotsin laulaja on huono, heikko ääni😳
Ruotsi on liian tylsä.
Terkkuja Ruotsista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää, että ehtiikö Linda tuolien päälle ajoissa loppukohtausta varten.
Kuka sen esityksen on keksinyt, täysin hölmö. Olisivat esiintyessä lähekkäin ja olis jotain liikkumista ja draamaa, katsekontakteja jne. Töysin typerää joku tuolien päälle juokseminen, äly hoi. Ja komea Pete istuu sumpussa koko biisin ajan, eikä kulje korsjeana lavalla, vaikka on gigolon asussa. 🤦
Tosi kunnianhimoinen koreografia näille. Olisivat voineet päästää p&l helpommalla. Ainakaan sitten täällä kotukatsomoissa ei olisi tarvinnut jännittää näin paljon 😁
Ruotsi on huono. Ja itse pidän nopeammasta musiikista mutta... ei. Ja mikä on tuo maski
Ruotsin esitys on kunnon epilepsiakohtausexperience niillekin joilla ei ole epilepsiä..miten ihmeessä tollasta näytetään vai tuliko biisin alussa varoitusta siitä, hyppäsin kesken biisin kanavalle.
Ruotsi ei jatkoon. Tyhmä, ylimielinen tytöntyllerö eikä meinaa edes nuotissa pysyä. Hyi.
Pahoin pelkään että Lindan ja Peten esityksessä tulee joku nolo moka, kaatuminen tms.
Mä tykkään Ruotsin kappaleesta, tollainen teknobiledance-kappale. Siinä mielessä harvinainen että voisin kuunnella sitä muutenkin toisin kuin monia muita ihan hyviä euroviisukappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Siksi valoshowt että lauluääni ei tule liikaa esiin
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen joku muutaman vuoden takainen euroviisujen naislaulaja tuosta äänestä
Mä tykkäsin Ruotsin ja itkin jopa
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin laulaja paikoitellen epävireessä ja kappale muistuttaa kyllä jotain muuta kappaletta, mutta en saa päähäni mitä
Uppoaa kuitenkin yleisöön kuin kuuma veitsi voihin.
Ruotsilla kuonokoppa