Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4493)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan halua että mun rahoja kulutetaan moiseen skeidaan. Toivottavasti eivät voita. Joku rikas maa saa voittaa.
Toivon samaa, suomi ei ansaitse voittoa.
Kaj vol 2 eli korkeintaan nelosia ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Lindalla on vaan nyt joku ihme tarve todistella päänaukojille, että osaa soittaa. Olisi vaan jättänyt kommentit huomiotta. Nyt otetaan sen vuoksi iso riski, että miksaus on päin pylleröä. Ei se livesoitto tuo mitään lisäarvoa taviskatsojalle, joka tuskin erottaa sitä soiko viulu todella livenä.
Imo tuo lisäarvoa. Kun siitä juuri haukuttiin että Viulu koko juttu biisissä eikä edes soita.
Nyt ei voi valittaa ettei soita enää.
Ehkä viisuissa nähdään tulevaisuudessa oikeaa musaa, enemmän bändejä... kuka tietää.
Jurylle voi myös olla takaraivossa että soittaa livenä.
Kreikka nyt ei voita ikinä. Ei tod. Ärsyttävä, eikä jurybait.
En ole käynyt täällä kuukauteen ainakaan. Tulin tarkastamaan vieläkö ne delulut uskoo felician voittoon?
Lmao
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tahallaanko on valittu Euroviisujen viralliselle kanavalle huonoin pätkä esityksestä? 🙄 Nyt kun kuuntelin UMK-toimittajan tekemää pätkää esityksestä, Peten laulu oli täydellinen.
En ymmärrä, miksi Peten laulusta pitää koko ajan vaan valittaa ja etsimällä etsiä virheitä, jopa suomalaisten toimesta. Yksi kisan ehdottomasti parhaita laulajia. Ei tarvitse mennä kuin länsinaapuriin kun saadaan esimerkki esityksestä, jossa taustalaulajat taas tekee kaikkensa saadakseen esiintyjän kuulostamaan osaavalta.
Miten niin "jopa" suomalaisten toimesta? "Ainoastaan" olis oikeampi sana tähän.
Tällä palstalla näin, mutta tällä hetkellä etenkin heti Suomen perässä vedonlyöntitilastoissa voittoonsa uskovat kreikkalaiset on äänekkäimpiä Suomen esityksen mollaajia, koska pitävät Suomea pahimpana uhkana voitolleen ja kuvittelevat tuolla valituksellaan vähentävänsä Suomen kannatusta ja yltävänsä itse voittoon.
Missä tällaisiin kommentteihin voi törmätä, en ole toistaiseksi nähnyt kuin selvällä suomen kielellä kirjoitettuja arvosteluja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tahallaanko on valittu Euroviisujen viralliselle kanavalle huonoin pätkä esityksestä? 🙄 Nyt kun kuuntelin UMK-toimittajan tekemää pätkää esityksestä, Peten laulu oli täydellinen.
En ymmärrä, miksi Peten laulusta pitää koko ajan vaan valittaa ja etsimällä etsiä virheitä, jopa suomalaisten toimesta. Yksi kisan ehdottomasti parhaita laulajia. Ei tarvitse mennä kuin länsinaapuriin kun saadaan esimerkki esityksestä, jossa taustalaulajat taas tekee kaikkensa saadakseen esiintyjän kuulostamaan osaavalta.
Tällä palstalla näin, mutta tällä hetkellä etenkin heti Suomen perässä vedonlyöntitilastoissa voittoonsa uskovat kreikkalaiset on äänekkäimpiä Suomen esityksen mollaajia, koska pitävät Suomea pahimpana uhkana voitolleen ja kuvittelevat tuolla valituksellaan vähentävänsä Suomen kannatusta ja yltävänsä itse voittoon.
Missä tällaisiin kommentteihin voi törmätä, en ole toistaiseksi nähnyt kuin selvällä suomen kielellä kirjoitettuja arvosteluja?
Itse nähnyt instassa ja youtuubissa. En ole erikseen etsinyt edes.
Mutta idgaf . En koe kreikkaa mitenkään uhkana, eikä se tule voittamaan... joten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se juoksukohta tulee toimimaan? Eikö se ole outoa, jos siinä kohden livesoitto katkeaa ja viulu tuleekin yhtäkkiä eri volyymilla nauhalta? Enäähän esityksiin ei saa tehdä mitään suurempia muutoksia.
Paljonko yle-veronmaksajat maksoi erikoisluvan saamisesta?
Persu taas vauhdissa.
Hanki masislääkkeet vasuripöljäke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kreikkalaiset on kyllä pahimpia ulisijoita Käärijältä vaikutteita imeneen Fertonsa kanssa. Ensin ne ulisi siitä, kun viulu ei ollut livenä. Nyt ne ulisee epäreiluudesta.
Kyllähän suomalaisetkin ulisi Loreenista vuonna 2023. "Epäreilua, kun aikaisempi voittaja osallistuu". Kakkospaikalla voitto on niin lähellä, että ruikutus alkaa.
Cha Cha Cha/Käärijä nyt vaan oli niin ainutlaatuinen ja kiistaton yleisön suosikki, että jo kerran voittaneelle Euroviisulegendalle pedattu raativoitto ei kyllä millään tasolla ollut reilua. Vaikka Kreikan edustaja nyt Käärijää matkiikin, niin ei se biisi ja esitys millään yllä lähellekään samaa tasoa. Ei edes aiemman matkijan eli Baby Lasagnan tasoa, vaikka ko. artistin kannattajiinkin kissapipollaan pyrkii myös vetoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan halua että mun rahoja kulutetaan moiseen skeidaan. Toivottavasti eivät voita. Joku rikas maa saa voittaa.
Ansaitsee. Suomella paras biisi
Suomi on voittanut kaikki isommat kyselyt mitä on tehty eri maissa. Ei paineita :D
Vierailija kirjoitti:
Suomi on voittanut kaikki isommat kyselyt mitä on tehty eri maissa. Ei paineita :D
No ei ole mitään isoja otantoja, ihan eri ku suuri yleisö lähtee äänestämään, yhtään en usko Suomen voittoon tai edes raatiäänien voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mitään isoja otantoja, ihan eri ku suuri yleisö lähtee äänestämään, yhtään en usko Suomen voittoon tai edes raatiäänien voittoon.
Se ei ole sun uskosta kiinni. Eurovisionworldissa suomella yli 20 000 äänt eikä suomwsta voi äänestää.
Tiesitkö muuten ettö tilastollisesti pätevää tutkimusta tehdään noin tuhannella vastaajalla eli määrä ei aina ratkaise edes.
Omat suosikit Britannia ja Italia.
Itse pidän tsekistä. Toiv. Pääsee jatkoon. Eri semissä niin ei voi äänestää.
Mutta kun joku sanoo ettei Suomi "ansaitse" voittoa.. niin mietin miten se "ansaitaan"..
Ja kuka muka ansaitsee sitten... Australia sillä 20v vanhalla biisillään? Se on niin dated.
No itse aion pitää peukkuja meille ja nauttia muidenkin esityksistä. Minun omaan elämään ei vaikuta mitenkään kisan sijoitukset.
Jos ei ole varaa pitää kisoja niin pitäköön joku toinen maa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette kylläkään puhu samasta asiasta. Osittain samaa mieltä ensimmäisen kommentoijan kanssa, mutta täysin eri mieltä siitä, etteikö Suomi ansaitsisi voittaa. Ehdottomasti ansaitsee. Suomen esitys on upea ja yksityiskohtia myöten tarkkaan mietitty, eikä vastaavaa viulistin ja laulajan vuoropuhelua ole viisuissa aiemmin nähty. Liveviulu tuo esitykseen ehdottomasti vielä oman ainutlaatuisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole sun uskosta kiinni. Eurovisionworldissa suomella yli 20 000 äänt eikä suomwsta voi äänestää.
Tiesitkö muuten ettö tilastollisesti pätevää tutkimusta tehdään noin tuhannella vastaajalla eli määrä ei aina ratkaise edes.
Koko sivuston olemassaolosta ei tiedä kuin viisifanit, pässi, no turha ulista sitten ku eivät voita.
Vaikka suomi ei voittaisi niin eiköhän sieltä kolmaanneksi paras viisusija tule! mikä on kans ihan mahtavaa, eikä sitä pitäisi pitää itsestäänselyytenä. Joku vaan umk:ssa on 2020 luvulla onnistunut äärimmäisen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko sivuston olemassaolosta ei tiedä kuin viisifanit, pässi, no turha ulista sitten ku eivät voita.
Miks seuraat viisuja kun aiheuttaa sulle vaan mielipahaa? suomella on hieno viisu ja kaukainen muisto on nolla pistettä ajat mistä pitäisi iloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raatiääniä ei tarvitse voittaa että voittaa kisat. Voit olla tyyliin 2 raadeissa ja 3 yleisössä ja silti voittaa. Riippuu todella paljon miten äänet jakaantuu.
Toisaalta täällä tappelu siitä voittaako Suomi on aika turhaa. Sen näkee sitten.
Itse toivon tietysti että voittaa. Jotenkin outoa olisi toivoa muuta.