Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2026 OFFICIAL

Vierailija
30.01.2026 |

Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4693)

Vierailija
2181/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ruotsalaisilla aina tällainen olo? Minua ei edes jännitä, olen varma että voitetaan.

Jaa, ite en usko yhtään, loksahtais varmaan suu auki jos näin kävis. Että tälläisellä biisillä.

Joo, My System on kyllä aika lässy.

-winner-

Puhun Petestä ja Lindasta, pässi.

Vierailija
2182/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanska on moderni popotaideteos. 

Sekin on pelkkää kopiota. Artisti matkii Italian voittoisaa Damianoa ja esitys on kopioitu siistittyä versiona Brittien Ollylta. Muita matkimalla voittoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2183/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseeköhän Suomi edes Finaaniin?

Olin videon jälkeen Liekinheitin-fani, mutta live-esitysten ja klippien osalta Petellä ei ole todellakaan lähtenyt laulu lentoon. Mikäköhän sillä on? Mies osaa laulaa, tai osasi ainakin kymmenen vuotta sitten, mutta tämä liekkari ei nyt kyllä vaan onnistu millään. Ja sitten jos ne asut ja esitys ovat yhtä ankeat kuin UMK:ssa, niin pahalta näyttää.

Petelle pitäisi saada tavallinen hihaton paita, mikki käteen ja kaikki tyhmät liekkituolit ja Lindan juoksentelu lavalla pois. Ja jotain taikakristallijuomaa kurkkuun, jotta laulu raikaa puhtaasti. 

Äänivaranto ja ääniala on suppea. Ei nousua, ei laskua. Tasapaksua pihinää. Semissäkin on vahvoja laulajia ja voimaa. 

Ne puuttuu suomen esityksestä joka on kuin tukkainen 1970 luvun yökerho kellertävine valoineen muiden freshien esitysten rinnalla.

Onko ihan takatukkainen yökerho kyseessä? ;D Miten niin muut kaikki ovat fresh, jos lavalle pitää roudata nykyisin jo aika lailla old man Boy George tai Italian pappa?

-winner-

Ne tekee sen tyylillä, energialla ja tarttuvalla biitillä/biisillä olematta vanhanaikaisia. 

Tuovat esitykseen menneen ajan hengen ja swingin, mutta eivät itse näytä menneen ajan tähdiltä. Toisin kuin suomen esityksessä.

Ja sit heräsit ja päästit kissan ulos. Ou jee näin se menee...

-winner-

Loppuiko ymmärrys vai veikö kissa kielesi, kerrankin🤣.

Joku vei mun kommentin Soinista, Räsäsestä ja Essayahista ;D

-winner- 

Vanhaa sanontaa lainatakseni "huono tanssija syyttää että lattia on epätasainen".

Vierailija
2184/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ruotsalaisilla aina tällainen olo? Minua ei edes jännitä, olen varma että voitetaan.

Mullakin oli viime vuonna sellainen  olo kun tiesin että suomalainen kaj voittaa.

Sehän oli 4. 

Niin voi käydä vaikka kaikki pelimerkit viittaa siihen, että voitto tulee.

Vierailija
2185/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli viime vuonna sellainen  olo kun tiesin että suomalainen kaj voittaa.

Sehän oli 4. 

Vahvalla itseluottamuksella ainakin kuppilan porukka vetää.

Vierailija
2186/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delta näyttää paljetti-iltapuvussaan siltä kuin olisi osallistumassa missikisoihin.

Vierailija
2187/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toi Pete mainostaa itseään euroviisujen instassa, noloa, ei muut edustajat ole itse laittaneet mitään.

Vierailija
2188/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli 4. 

Juu. Silti on vahva tunne että Suomi voittaa.

Vierailija
2189/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaas, että viikon kuluttua märehdimme ja sulattelemme Vauvalla ensimmäisen semin tuloksia. 

Voitaisiinko jo nyt kertoa ne 5, jotka mielestäsi putoavat pois? Helpottaisi tuota ketjun vedonlyöjääkin.

-winner-

Todella vaikea sanoa, ketkä viisi putoavat, mutta San Marino saattaa olla yksi vahva ehdokas. Montenegro?

Veikkaan putoajaksi vuodesta toiseen Portugalin tylsääkin tylsempiä esityksiä, joista yksi jopa ylsi voittoon, mutta aina ne vaan ovat finaalissa. Eurooppa täynnä portugalilaisia siirtolaisia?

Kreikan potkulaudalla ajo huuto on kyllä sellasta  sekamelskan paskaa, että se  tulee olemaan eduksi Portugalin tyylikkäälle esitykselle. Mitä tulee Portugalin taannoiseen voittoon niin se oli ansaittu voitto. Itsekin äänestin Portugalia. 

Vierailija
2190/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi taas nousussa. On se kumma jos ei voitto tule. Pete vois tosin innostua enemmän. Linda on innokkaampi.

Pete on hillityn charmikas 👍

Aneeminen Pete. Nuori mies vielä ja noin veltto ja taukee. Ei varmaankaan ole oikeastikaan mikään räiskyvä ja vahva persoona joten Lindan silmä petti kun halusi Peten.

No voi.. eikö Pete ole halunnut sinulle vastata Fanipostiisi  kun noin kiukuttaa lasta??

Vierailija
2191/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloma Rumba karaokekopissa on niin vauhdikas, että meiltä katkesi nettiyhteyskin.

Vierailija
2192/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Delta näyttää paljetti-iltapuvussaan siltä kuin olisi osallistumassa missikisoihin.

Hän on diiva ja kuningatar. Mikäpä siinä, taitava ja valovoimainen on.

Vierailija
2193/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääseeköhän Suomi edes Finaaniin?

Olin videon jälkeen Liekinheitin-fani, mutta live-esitysten ja klippien osalta Petellä ei ole todellakaan lähtenyt laulu lentoon. Mikäköhän sillä on? Mies osaa laulaa, tai osasi ainakin kymmenen vuotta sitten, mutta tämä liekkari ei nyt kyllä vaan onnistu millään. Ja sitten jos ne asut ja esitys ovat yhtä ankeat kuin UMK:ssa, niin pahalta näyttää.

Petelle pitäisi saada tavallinen hihaton paita, mikki käteen ja kaikki tyhmät liekkituolit ja Lindan juoksentelu lavalla pois. Ja jotain taikakristallijuomaa kurkkuun, jotta laulu raikaa puhtaasti. 

Äänivaranto ja ääniala on suppea. Ei nousua, ei laskua. Tasapaksua pihinää. Semissäkin on vahvoja laulajia ja voimaa. 

Ne puuttuu suomen esityksestä joka on kuin tukkainen 1970 luvun yökerho kellertävine valoineen muiden freshien esitysten rinnalla.

Onko ihan takatukkainen yökerho kyseessä? ;D Miten niin muut kaikki ovat fresh, jos lavalle pitää roudata nykyisin jo aika lailla old man Boy George tai Italian pappa?

-winner-

Ne tekee sen tyylillä, energialla ja tarttuvalla biitillä/biisillä olematta vanhanaikaisia. 

Tuovat esitykseen menneen ajan hengen ja swingin, mutta eivät itse näytä menneen ajan tähdiltä. Toisin kuin suomen esityksessä.

Ja sit heräsit ja päästit kissan ulos. Ou jee näin se menee...

-winner-

Loppuiko ymmärrys vai veikö kissa kielesi, kerrankin🤣.

Joku vei mun kommentin Soinista, Räsäsestä ja Essayahista ;D

-winner- 

Vanhaa sanontaa lainatakseni "huono tanssija syyttää että lattia on epätasainen".

Mä oon paras tanssija täällä, ei oo epäilystäkään :D Ei oo niin kaltevaa pintaa keksittykään, ettenkö pysyisi mukana ;DDDDD

Kertauksen vuoksi, kun ehdotettiin tätä trioa Viisuihin , niin:

Soini runonlaulamassa paavin palleista ja nunnien nänneistä öljyttynä adoniksena pelkissä speedoissa, Räsänen ylösalaisella ristillä pää alaspäin roikkumassa laulamassa tosi tarttuvassa kertsissä "Jee! Jee-jee-jee-jee-sus siunakkoon!" ja Essayah kävelemässä lavaa ympäri hirveää vauhtia ja nostellen "12 pöängtz - kuten opetuslapsiakin!" -plakaattia.

I'd buy that for a dollar! ;D

-winner-

Kun ei ole enää mitään sanottavaa niin kannattaa pitää suunsa kiinni🤣. Niin minä teen😄.

Vierailija
2194/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju tämän winnerin spämmiä taas täynnä. 

Vierailija
2195/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gezebeeeeel.

Vierailija
2196/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin kaikkien osallistujamaiden kappaleet ja näistä tykkäsin: Sveitsi, Belgia, Armenia, Liettua, Italia, Latvia

Vierailija
2197/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linda ja Piit!!! <3 <3 <3 Että rakastan näitä molempia superlahjakkuuksia. Olen katsellut nyt vanhoja videoita. Katsokaa Peteltä esim. Uptown Funk, Pure mua, Cadillac (Idols-ajoilta) ja tietty Kohta sataa. Saatte käsityksen miehen karismasta ja monipuolisuudesta. Ja Linda...hän nyt on arvostettu huippuviulusti. 

Vierailija
2198/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekin kaunisääninen nuori laulaja olisi ansainnut laulettavakseen paremman kappaleen kuin Crossroads, joka kuulostaa siltä kuin sitä olisi venyttämällä venytetty että päästäisiin kolmeen minuuttiin. Tai no, se taitaa kestää jo reilusti yli kolme minuuttia.

Vierailija
2199/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole Eurovirsikisoja?

Vierailija
2200/4693 |
06.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linda ja Piit!!! <3 <3 <3 Että rakastan näitä molempia superlahjakkuuksia. Olen katsellut nyt vanhoja videoita. Katsokaa Peteltä esim. Uptown Funk, Pure mua, Cadillac (Idols-ajoilta) ja tietty Kohta sataa. Saatte käsityksen miehen karismasta ja monipuolisuudesta. Ja Linda...hän nyt on arvostettu huippuviulusti. 

Siitä on kakskytä vuotta aikaa. Ajan hammas vienyt molemmista terän, ainakin Petestä. Linda ei ole tyylillisesti pystynyt muuttumaan, sitä olisin häneltä kaivannut että olisi päivittänyt sen niin ei vaikuttaisi niin teinipissikseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi