Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4775)
Vierailija kirjoitti:
Suomi taas nousussa. On se kumma jos ei voitto tule. Pete vois tosin innostua enemmän. Linda on innokkaampi.
Bfx vedonlyönnissä Suomen kerroin laskee, mutta tärkeämpää on huomata, että samalla kuitenkaan kokonaissumma ei kasva eli uutta rahaa ei virtaa sisään. Eli markkina on herkkä, mutta trendi ei ole vahva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bella bella bellaaaa
Tää taitaa pudota, tylsä, San Marino taas ihan ok ja Viro.
San marinosta tykkään kovasti, groovaa kivasti ja saa yleisön mukaan.
San Marinon kääpiövaltiolle 12 pistettä yrittämisestä, ihan noin vaan yleisesti, vuodesta toiseen jaksavat olla mukana, mutta tänä vuonna jäävät kyllä kauas "Adrenalinista".
Saksan viisu olis voittanut tai ainakin sijoittunut hyvin 10 - 15 v sitten, mutta on 2026 vähän vanhanaikainen. Sarah Engel on kyllä kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas, että viikon kuluttua märehdimme ja sulattelemme Vauvalla ensimmäisen semin tuloksia.
Voitaisiinko jo nyt kertoa ne 5, jotka mielestäsi putoavat pois? Helpottaisi tuota ketjun vedonlyöjääkin.
-winner-
Todella vaikea sanoa, ketkä viisi putoavat, mutta San Marino saattaa olla yksi vahva ehdokas. Montenegro?
Veikkaan putoajaksi vuodesta toiseen Portugalin tylsääkin tylsempiä esityksiä, joista yksi jopa ylsi voittoon, mutta aina ne vaan ovat finaalissa. Eurooppa täynnä portugalilaisia siirtolaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ruotsalaisilla aina tällainen olo? Minua ei edes jännitä, olen varma että voitetaan.
En halua, että tällä voitetaan. Suomi ansaitsee jotain parempaa. Toivon, että menestyy, ettei kannattajille tule paha mieli, mutta voittoa toivon esitykselle tyyliin Noora Louhimo ja tyylikäs tajunnan räjäyttävän kaunis ja voimakas hevirockballadi.
Kai me kerran voidaan jollain muullakin voittaa kuin hevillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseeköhän Suomi edes Finaaniin?
Olin videon jälkeen Liekinheitin-fani, mutta live-esitysten ja klippien osalta Petellä ei ole todellakaan lähtenyt laulu lentoon. Mikäköhän sillä on? Mies osaa laulaa, tai osasi ainakin kymmenen vuotta sitten, mutta tämä liekkari ei nyt kyllä vaan onnistu millään. Ja sitten jos ne asut ja esitys ovat yhtä ankeat kuin UMK:ssa, niin pahalta näyttää.
Petelle pitäisi saada tavallinen hihaton paita, mikki käteen ja kaikki tyhmät liekkituolit ja Lindan juoksentelu lavalla pois. Ja jotain taikakristallijuomaa kurkkuun, jotta laulu raikaa puhtaasti.
Äänivaranto ja ääniala on suppea. Ei nousua, ei laskua. Tasapaksua pihinää. Semissäkin on vahvoja laulajia ja voimaa.
Ne puuttuu suomen esityksestä joka on kuin tukkainen 1970 luvun yökerho kellertävine valoineen muiden freshien esitysten rinnalla.
Onko ihan takatukkainen yökerho kyseessä? ;D Miten niin muut kaikki ovat fresh, jos lavalle pitää roudata nykyisin jo aika lailla old man Boy George tai Italian pappa?
-winner-
Ne tekee sen tyylillä, energialla ja tarttuvalla biitillä/biisillä olematta vanhanaikaisia.
Tuovat esitykseen menneen ajan hengen ja swingin, mutta eivät itse näytä menneen ajan tähdiltä. Toisin kuin suomen esityksessä.
Ja sit heräsit ja päästit kissan ulos. Ou jee näin se menee...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Maltan Aidanin puku on sitten jonkinlainen harvinainen Versace-keräilyharvinaisuus.
Aidan on kyllä kuuma.😍
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ruotsalaisilla aina tällainen olo? Minua ei edes jännitä, olen varma että voitetaan.
Jaa, ite en usko yhtään, loksahtais varmaan suu auki jos näin kävis. Että tälläisellä biisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanska on moderni popotaideteos.
Ja artistissa hot karismaa, hiljaisesti ja tyrkyttämättä.
Biisi vaan junnaa paikoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mullakin oli viime vuonna sellainen olo kun tiesin että suomalainen kaj voittaa.
Sehän oli 4.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, että tällä voitetaan. Suomi ansaitsee jotain parempaa. Toivon, että menestyy, ettei kannattajille tule paha mieli, mutta voittoa toivon esitykselle tyyliin Noora Louhimo ja tyylikäs tajunnan räjäyttävän kaunis ja voimakas hevirockballadi.
Kai me kerran voidaan jollain muullakin voittaa kuin hevillä.
Noora voittaa sit ens vuonna. Miksi tyytyä VAIN tähän vuoteen, koska meillä on nyt nostetta ja trendikkyyttä? Tietty, jos historia toistuu ja Noora laulaa sitten ens vuonna Leave Me Alone pt.2:n, niin...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Suomi taas nousussa. On se kumma jos ei voitto tule. Pete vois tosin innostua enemmän. Linda on innokkaampi.
Pete on hillityn charmikas 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mene niin että toiselle sijalle tullut saa halutessaan järjestää viisut jos Australia voittaa. Minusta Australia voisi ihan hyvin saada järjestää. Niitä katseltais euroopassa aamul tai päiväl. Eikö se olis sit niin juhlallista? Minusta olisi kiva kattoo viisuja päivällä.
Tarttis varmaan täydellisen auringonpimennyksen just sinä päivänä? :D
-winner-
Juu ei, kyllä viisuja pitää katsella iltamyöhällä! Sitä paitsi kaikkien eurooppalaisten delegaatioineen pitäisi matkustaa sinne Australiaan, ja viisufanien myös, tulisi kalliiksi. Parempi näin, että Australialla on vain osallistumisen ilo - ja ehkä joskus vielä saavat viettää voitonjuhliakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis todellisuudessa halua Suomen enää koskaan voittavan. Euroviisujen historiassa näin on nimittäin tapahtunut ainoastaan yhden kerran, joten turha kuvitellakaan, että se on mahdollista heti siinä vaiheessa, kun se sinulle vaan sattuu sopimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se mene niin että toiselle sijalle tullut saa halutessaan järjestää viisut jos Australia voittaa. Minusta Australia voisi ihan hyvin saada järjestää. Niitä katseltais euroopassa aamul tai päiväl. Eikö se olis sit niin juhlallista? Minusta olisi kiva kattoo viisuja päivällä.
Tarttis varmaan täydellisen auringonpimennyksen just sinä päivänä? :D
-winner-
Juu ei, kyllä viisuja pitää katsella iltamyöhällä! Sitä paitsi kaikkien eurooppalaisten delegaatioineen pitäisi matkustaa sinne Australiaan, ja viisufanien myös, tulisi kalliiksi. Parempi näin, että Australialla on vain osallistumisen ilo - ja ehkä joskus vielä saavat viettää voitonjuhliakin.
Ens vuonna tulevat massiivisen Delta ei voittanutkaan -pettymyksen jälkeen entistä ehompina Suomesta lainattujen takatukkien (Paalasen, Bottaksen ja Win95manin) ja digeridoon yhteisharmonisen laulun Kangaroorangan kanssa, josta tulee pomppufiilis, niin kyllä se siitä, mate! ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin videon jälkeen Liekinheitin-fani, mutta live-esitysten ja klippien osalta Petellä ei ole todellakaan lähtenyt laulu lentoon. Mikäköhän sillä on? Mies osaa laulaa, tai osasi ainakin kymmenen vuotta sitten, mutta tämä liekkari ei nyt kyllä vaan onnistu millään. Ja sitten jos ne asut ja esitys ovat yhtä ankeat kuin UMK:ssa, niin pahalta näyttää.
Petelle pitäisi saada tavallinen hihaton paita, mikki käteen ja kaikki tyhmät liekkituolit ja Lindan juoksentelu lavalla pois. Ja jotain taikakristallijuomaa kurkkuun, jotta laulu raikaa puhtaasti.
Äänivaranto ja ääniala on suppea. Ei nousua, ei laskua. Tasapaksua pihinää. Semissäkin on vahvoja laulajia ja voimaa.
Ne puuttuu suomen esityksestä joka on kuin tukkainen 1970 luvun yökerho kellertävine valoineen muiden freshien esitysten rinnalla.
Onko ihan takatukkainen yökerho kyseessä? ;D Miten niin muut kaikki ovat fresh, jos lavalle pitää roudata nykyisin jo aika lailla old man Boy George tai Italian pappa?
-winner-
Ne tekee sen tyylillä, energialla ja tarttuvalla biitillä/biisillä olematta vanhanaikaisia.
Tuovat esitykseen menneen ajan hengen ja swingin, mutta eivät itse näytä menneen ajan tähdiltä. Toisin kuin suomen esityksessä.
-winner-
Loppuiko ymmärrys vai veikö kissa kielesi, kerrankin🤣.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ite en usko yhtään, loksahtais varmaan suu auki jos näin kävis. Että tälläisellä biisillä.
Joo, My System on kyllä aika lässy.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
-winner-
Loppuiko ymmärrys vai veikö kissa kielesi, kerrankin🤣.
Joku vei mun kommentin Soinista, Räsäsestä ja Essayahista ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete on hillityn charmikas 👍
Aneeminen Pete. Nuori mies vielä ja noin veltto ja taukee. Ei varmaankaan ole oikeastikaan mikään räiskyvä ja vahva persoona joten Lindan silmä petti kun halusi Peten.