Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Katso lähetysajat : Euroviisut - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4775)
Vierailija kirjoitti:
Linda on kovassa vedossa viisukaraokessa mut Pete näyttää jotenkin väsyneeltä. Noam Bettanilla on karaokessa tosi makea takki ja makea on kyllä mies itsekin, mmmmm.
Mikä ja missä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linda on kovassa vedossa viisukaraokessa mut Pete näyttää jotenkin väsyneeltä. Noam Bettanilla on karaokessa tosi makea takki ja makea on kyllä mies itsekin, mmmmm.
Mikä ja missä?
Euroviisujen instassa, ja on se Euroviisujen TikTokissa ja Facebookissakin. Perinteinen viisukaraoke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka ikinen artisti ottaa vaikutteita muilta artisteilta. Myös Käärijä. Hänen CCC:ssä selviä vaikutteita Electric callboysilta ja Rammsteinilta. En siis ymmärrä tätä kitinää, miten Akylas nyt matkii Käärijää. Kreikkafanien käytös ymmärrettävästi ärsyttää, mutta ei me suomalaisetkaan oltu kovin kivoja Loreenille. Se ei ole artistin vika.
Kun artisti matkii samaan aikaan Tommy Cashia, Joost Kleiniä, Baby Lasagnaa, Verkaa ja etenkin Käärijää tuloksena ei voi olla mitään muuta kuin Akylas 😂 Voi vitsi mikä logiikka.
Kreikan edustajasta luotaantyöntävän tekee juurikin se täydellinen epäaitous. Kaikesta näkee, että on vaan matkittu muita ja yritetty laskelmoida, millä saadaan vedottua äänestäjiin. Kuten nyt vaikka sillä kissapipolla. Miksi ihmeessä sellainen pitää koko ajan olla päässä? Tulee vaan mieleen aikuisen partamiehen yritys olla supersöpö.
Hän on tehnyt sen sitten todella taitavasti! Olihan Käärijälläkin tavaramerkkinä karsea vihreä bolero, vielä pahempi kuin mikään kissapipo.
Eihän siinä ole mitään taitavaa, kun tosiaan ihan kaikesta huokuu, ettei ole keksitty mitään omaa, vaan kaikki on matkittu muilta.
Käärijän vihreää boleroa johon viittaat, ei ollut yksikään aiemmin käyttänyt. Kaikki kunnia suunnittelijalle, ja tietenkin myös Käärijälle itselleen, että älysi tehdä jostain niin uniikista ja Euroviisuissa ennen näkemättömästä itselleen tavaramerkin. Sai jopa luotua aivan uuden värikäsitteen, sillä kaikki kyllä nykyään ainakin Suomessa ja varmasti monessa muussakin maassa tietää, mitä väriä tarkoitetaan kun puhutaan käärijänvihreästä. Heti seuraavana vuonna mukana sitten olikin artisti, joka matki asussaan niitä hihoja.
Käärijän bolero ei myöskään ollut mitenkään tuulesta temmattu yritys erottua, vaan liittyi biisistä tehtyyn ja sitä täydellisesti kuvaavaan musiikkivideoon sekä biisin sanomaan miehestä, joka esittää machoa, mutta josta todellisuudessa löytyy herkkä puoli.
Mihin se Kreikan edustajan kissapipo liittyy? Selkeä söpöily-yritys, kun tiedossa on, miten Baby Lasagnan kissa hellyytti kuuntelijoita ja laiska yritys olla jotenkin omaperäinen, kun erinomaisesti menestyneellä Käärijälläkin tosiaan oli oma tavaramerkkinsä, niin täytyihän Akylaksenkin sellainen itselleen yrittää keksiä.
Bolero liittyi alunperin itse asiassa musavideoon ja painikehään. Smackdown tai jotain vastaavaa.
Lisää kuvia harjoituksista Cyproksen Antigonella koko lava hehkuu liekkimeressä, on ainakin visuaalisesti upea. Tanskalla kylmän sinisestä... liekkeihin... Tanska tyylikäs kuin mikäkin. Australian kuvat aika neutraaleja. Odotin enemmän, mutta ehkä vähemmän on enemmän? Puku on kyllä Deltalla hieno.
Kuvista vielä, Antigone ja Kypros näyttävät upealta. Delta on yhdessä kuvassa sellaisen valohiekkaharpun ympäröimänä?
Tänään pitäisi tulla myös ensimmäisiä videoita harjoituksista.
Vierailija kirjoitti:
Kuvista vielä, Antigone ja Kypros näyttävät upealta. Delta on yhdessä kuvassa sellaisen valohiekkaharpun ympäröimänä?
Tosi hienot Australia ja Tanska, Suomen mennyttä aikaa näihin nähden,
Bulgarian laulajan uusi esiintymisasu on kirvoittanut monen kommentaattorin kielet laulamaan. Onhan se kieltämättä erikoinen.
Tanska on moderni popotaideteos.
Maltan Aidanin puku on sitten jonkinlainen harvinainen Versace-keräilyharvinaisuus.
Vierailija kirjoitti:
seuraaviin viisuihin suomen siionistikuoro soini-räsänen-essayah !
Kaivetaan taas naftaliinista menneen ajan kuolatut, ja ennenkuin ensimmästäkään tahtia on kuultu kansa päättää nuoruusmuisteloinsa fiiliksissä, että niitä me äänestetään. Näin se meni tänä vuonna. Menestyksen raunioille kyhättiin jälleen sexyyn nojaava look ja härski lyriikka. Halvalla meni suomalaisiin, mutta Euroopassa sen suosio mitataan.
Vierailija kirjoitti:
Tanska on moderni popotaideteos.
Ja artistissa hot karismaa, hiljaisesti ja tyrkyttämättä.
Harkkakuvien perusteella ainakin Australia, Tanska ja Kreikka erottuu edukseen. Suomella ja usealla muulla maalla tummia sävyjä ja tulta. Saas nähdä erottuuko Suomi tarpeeksi vaikka ennakkosuosikkeja ollaankin. Voidaan jäädäkin jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääseeköhän Suomi edes Finaaniin?
Olin videon jälkeen Liekinheitin-fani, mutta live-esitysten ja klippien osalta Petellä ei ole todellakaan lähtenyt laulu lentoon. Mikäköhän sillä on? Mies osaa laulaa, tai osasi ainakin kymmenen vuotta sitten, mutta tämä liekkari ei nyt kyllä vaan onnistu millään. Ja sitten jos ne asut ja esitys ovat yhtä ankeat kuin UMK:ssa, niin pahalta näyttää.
Petelle pitäisi saada tavallinen hihaton paita, mikki käteen ja kaikki tyhmät liekkituolit ja Lindan juoksentelu lavalla pois. Ja jotain taikakristallijuomaa kurkkuun, jotta laulu raikaa puhtaasti.
Äänivaranto ja ääniala on suppea. Ei nousua, ei laskua. Tasapaksua pihinää. Semissäkin on vahvoja laulajia ja voimaa.
Ne puuttuu suomen esityksestä joka on kuin tukkainen 1970 luvun yökerho kellertävine valoineen muiden freshien esitysten rinnalla.
Onko ihan takatukkainen yökerho kyseessä? ;D Miten niin muut kaikki ovat fresh, jos lavalle pitää roudata nykyisin jo aika lailla old man Boy George tai Italian pappa?
-winner-
Ne tekee sen tyylillä, energialla ja tarttuvalla biitillä/biisillä olematta vanhanaikaisia.
Tuovat esitykseen menneen ajan hengen ja swingin, mutta eivät itse näytä menneen ajan tähdiltä. Toisin kuin suomen esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Lisää kuvia harjoituksista Cyproksen Antigonella koko lava hehkuu liekkimeressä, on ainakin visuaalisesti upea. Tanskalla kylmän sinisestä... liekkeihin... Tanska tyylikäs kuin mikäkin. Australian kuvat aika neutraaleja. Odotin enemmän, mutta ehkä vähemmän on enemmän? Puku on kyllä Deltalla hieno.
Pääosassa delta ja vahva ääni. Ehkä silloin voi esityskin olla pelkistetympi.
Onkohan ruotsalaisilla aina tällainen olo? Minua ei edes jännitä, olen varma että voitetaan.
En innostu Kreikan kappaleesta. Nää huumoribiisit tosin menestyy yleensä hyvin teleäänien voimin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ruotsalaisilla aina tällainen olo? Minua ei edes jännitä, olen varma että voitetaan.
Mullakin oli viime vuonna sellainen olo kun tiesin että suomalainen kaj voittaa.
Suomi taas nousussa. On se kumma jos ei voitto tule. Pete vois tosin innostua enemmän. Linda on innokkaampi.
Mä oon alkanunut tykätä Belgiasta.