Euroviisut 2026 OFFICIAL
Olisko jo aika perustaa 2026 Euroviisuille oma ketju?
Kommentit (67)
Näin ensimmäisessä mellossa:
1. Jacqline / erittäin hyvä kertsi, mutta säkeistöjä olisi saanut vielä parantaa, ei päässyt edes kakkoseksi..
2. Greczula / kokonaisuudessaan toimivin, mutta onhan tämä aika abba/queen/mitä-näitä-on mankelin käynyttä
3. Junior Lerin / selvästi jäljessä kahta aiempaa, mutta oli tämä paljon hauskempi kuin kanapuikkojuttu
4. A*Teens / jos tämä peruspurkka ysärimilleniumilta menestyy, vastaavia vanhoja demoja löytyy varmaan 100 000 hyllyistä odottamassa pientä soundipäivitystä. valitettavasti jatkoon, tai miten sen nyt ottaa
5. Indra / tyypillinen bond-soundtrack. heikko biisi ja kummallinen ääni. on ne bonditkin pääasiassa huonoja tosin
6. noll2 / erittäin tylsä ja kummallinen 1970-luvun dokumentti siitä, kuinka televisiosta löytyi värit ja nyt voi tehdä hauskoja väriläiskiä ihan kuin piirretyissä ja silleen. mikeissä ja tolpissa saman ajan verhojen värit
Hyvät juontajat tänä vuonna Melloissa. Gina Dirawi on vanha tekijä ja ensikertalainen Hampus Nessvold sopii hyvin hänen parikseen. Ei sekoilua eikä turhia lätinöitä. Mellot on Euroviisujen kansallisten kisojen aatelia järjestelyjen ja osaamisen puolesta.
Ekaa kertaa elämässäni katsoin Mello-karsintaa eilen. Eipä nuo eiliset biisit hirveästi sytyttäneet. Aika tusinatavaraa. Ja miksi tuo copacabana edes oli mukaan valittu? Pakollinen huumoripläjäys...? Greczula noista miellytti omaa korvaa eniten, ehkä sen takia, kun siinä oli niin vahvat ABBA-vibat. Vähän nostalgiaa tällaiselle ABBAn kulta-ajat läpi eläneelle kuulijalle.
Juontajista minä taas en tykännyt.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa elämässäni katsoin Mello-karsintaa eilen. Eipä nuo eiliset biisit hirveästi sytyttäneet. Aika tusinatavaraa. Ja miksi tuo copacabana edes oli mukaan valittu? Pakollinen huumoripläjäys...? Greczula noista miellytti omaa korvaa eniten, ehkä sen takia, kun siinä oli niin vahvat ABBA-vibat. Vähän nostalgiaa tällaiselle ABBAn kulta-ajat läpi eläneelle kuulijalle.
Juontajien tehtävä on juontaa ja hoitaa välispiikit eikä jaaritella ja esitellä itseään. Onneksi ei ollut mitään Pernillaa esittelemässä hassunhauskoja sketsejä ja kertomassa omasta elämästään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juontajien tehtävä on juontaa ja hoitaa välispiikit eikä jaaritella ja esitellä itseään. Onneksi ei ollut mitään Pernillaa esittelemässä hassunhauskoja sketsejä ja kertomassa omasta elämästään.
Juu ei. Pernilla pysyköön ihan siellä Allsångissa vaan. Se riittää.
Mitä Tuo Jalla edes tarkoittaa? Onko siinä edes järkeä?
Siis. Sanokaa he*vetissä että mä näen painajaista. Se hel Norjan oma mikkihiiri yrittää taas voittaa viululurituksillaan?! No, toivottavasti saan tänäkin vuonna hihitellä kun se ei taaskaan yllä edes kymmenen parhaan joukkoon. Se pelasti vuoden 2018 viisut mun kohdalla 😁 Månsin itkupotkuraivarit viime Melloissa oli kans legenda.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Tuo Jalla edes tarkoittaa? Onko siinä edes järkeä?
Jalla = nopeasti. Jalla jalla = hopi hopi.
Miksi Virolla niin paljon kiinnostavammat biisit? Suomella tosi mitäänsanomaton valikoima
Tänään vihdoin nähdään ja kuullaan kuinka Ferto sujuu livenä!
Ferton laulajalla on erittäin kauniit ja ystävälliset silmät, olen ihan myyty!
Minusta Kreikan Ferto-biisi on vaan ärsyttävä. No, ei sitä vielä ole valittu edustajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kreikan Ferto-biisi on vaan ärsyttävä. No, ei sitä vielä ole valittu edustajaksi.
Ai? Mä tulen heti hyvälle tuulelle kun kuulen pienenkin pätkän biisistä ja näen kissapipon. Toivottavasti kreikkalaiset valitsevat tämän eikä niitä perinteisiä ujelluksia.
Kuuntelin kaikki Romanian tämän vuoden ehdokkaat ja pelkään, että näen ensi yönä painajaisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis. Sanokaa he*vetissä että mä näen painajaista. Se hel Norjan oma mikkihiiri yrittää taas voittaa viululurituksillaan?! No, toivottavasti saan tänäkin vuonna hihitellä kun se ei taaskaan yllä edes kymmenen parhaan joukkoon. Se pelasti vuoden 2018 viisut mun kohdalla 😁 Månsin itkupotkuraivarit viime Melloissa oli kans legenda.
Yllätyin positiivisesti, kun Kreikan ekoissa karsinnoissa viime vuoden edustaja Klavdia esitti väliaikanumerona Månsin Heroes.
Ruotsin keskiikäiset palomiehet oli hyviä.Rakt in ielden kappaleella.Huomenna on ainakin virossa finaali.
Viro ja Tanska valitsee huomenna edustajansa. Viime vuonna tykkäsin Tanskan Sissalista, mutta toivoisin ettei hän tänä vuonna voita kilpailua. Se, että Sissal pääsi viime vuonna finaaliin, oli täysin yleisön ansiota ja nyt on tuomarit taas vaikuttamassa semien tuloksiin. Virolta odotan tasokasta edustajaa, heillä on hyviä ehdokkaita tänä vuonna.
Suomi voittaa euroviisut tai ainakin melkein.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin keskiikäiset palomiehet oli hyviä.Rakt in ielden kappaleella.Huomenna on ainakin virossa finaali.
Varsinainen Retuperän WPK... Laulaja oli vähän heikko, mutta taustalaulajien kanssa laulu kuulosti jo paremmalta. Biisi ja bändi näkyy olevan Ruotsissa hyvässä suosiossa.
Ruotsalaiset osaa tehdä shown kun vertaa vaikka niihin, mitä on jo nähty tänä vuonna. Tais olla Moldovan finaali, missä ensimmäiset 45 minuuttia kuunneltiin Moldovan vanhojan viisubiisejä. Ruotsissa mentiin suoraan asiaan. Copacabana boy tuli lavalle Käärijän tahdissa!