Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellinen mielipide SDP kohusta

Vierailija
30.01.2026 |

Mun rehellinen mielipide SDP:n kohusta, Tytistä ja koko sirkuksesta on se, että mua ei voisi äänestäjänä vähempää kiinnostaa. 

Se mitä hallitus on saanut aikaan: massatyöttömyys, köyhien kurittaminen, veroale rikkaille, toimeentulotuki asiakkaiden nöyryytys, lapsiperheköyhyyden huima kasvaminen, työelämän muuttaminen työnantajalle kohtuuttoman suotuisaksi, ja lopulta, valtionvelan hillitön kasvu, on mulle liikaa, 

Mikään puolue ei voi hoitaa asioita huonommin kuin hallitus. Koko Tytti kohu on heikolla pohjalla, eikä edes luultavasti totta. 

Puhumattakaan siitä, että persut ottivat Rydmanin ministeriksi. Se kertoo, ettei heitä kiinnosta tyttöjen ahdistelu pätkääkään. Pelkkiä opportunisteja. 

Joten ei kiinnosta. Mä haluan tähän maahan inhimillisyyttä ja töitä. Piste! 

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä miksi te ajattelette, että tätä kohua ruokitaan? 

Onko kyse Terapeutti Villen sekoilusta, median kehittämästä myrskystä vesilasissa, vai siitä että joku trollasi kyselylomakkeella? 

Vierailija
2/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on masinoitu juttu, vaaleihin vuosi ja talous kuralla. Yllätys yllätys tässä kohussa päätään nosti kokoomus puolueen myyrä joka kannatti uutta irtisanomislakia. Huomio pois paskasta hallituksesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarien valtataistelu, joka alkoi demareista itsestään. Tottakai media tarttui siihen.

Vierailija
4/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AP luulee, että työpaikat vaan maagisesti ilmestyy ja taikaseinästä saa taas rahaa, kun SDP pääsee pääministerin paikalle :D

Vierailija
5/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tämä on pelkkä politiikkaan kuuluva paskanheittokampanja, ei muuta. Sellaista politiikka on. Ja ne jotka sinne haluaa mukaan, ei voi olla sellaisia lumihiutaleita, että säikähtää kuollakseen, kun joku hiukan korottaa ääntään. En tarkoita että asioista keskustellaan huutamalla, ei tietenkään. Ja mulkkuja ihmisiä on muuallakin. Ei vain kansanedustajissa. Niistä pitää uskaltaa raportoida omalla nimellään. Ei nimettömästi lehdistössä.

Vierailija
6/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, työpaikkoja, joissa SDP:n mielestä työntekijää saa kiusata, nolata ja väheksyä??

Kuten SDP:n edustajat tekevät itse palkkaamille työntekijöilleen.

Vierailija
7/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvä ja aivan oikein että kansa saa tietää mitä sosialistien riveissä tapahtuu todellisuudessa. Aivan turha yrittää ylläpitää jotain kiilloitettua kuvaa tuosta puolueesta kun siellä on paljon mätää ja huonoja päätöksiä. Edellisen hallituksen suurin virhe, joka tulee maksamaan jopa ihmishenkiä oli se että runnoivat väkisin soten läpi! Uniper kaupoista tuli niin järkyttävä summa tappiota että Tuppurainen olisi pitänyt erottaa välittömästi ja ottaa kansanedustajan viitta pois.

Vierailija
8/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Massatyöttömyys, köyhät ym. johtuu siitä että meillä on ollut kohta 20 vuotta lähes olematonta talouskasvua. Mikään hallitus ei varsinaisesti luo talouskasvua. Hallituksen pitäisi ohjata valtiolaivaa mutta ongelmat johtuu enemmänkin kyse on siitä että laiva on väärin rakennettu.

Vierailija
9/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään ei ole demarille mitään väliä, kunhan minä-minä-minä.

Se jo tiedettiin mutta hienoa että vihdoinkin demarit sen itse tunnustavat.

Vierailija
10/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massatyöttömyys, köyhät ym. johtuu siitä että meillä on ollut kohta 20 vuotta lähes olematonta talouskasvua. Mikään hallitus ei varsinaisesti luo talouskasvua. Hallituksen pitäisi ohjata valtiolaivaa mutta ongelmat johtuu enemmänkin kyse on siitä että laiva on väärin rakennettu.

Hallitus ei luo kasvua se on nähty. Mutta luoja tietää että se kykenee sen tukahduttamaan.

Ensimmäinen laivankorjausoperaatio olisi viedä persut lankulle ja yli laidan, niin päästään oikeasti viemään Suomea eteenpäin. VInkumisella ja somessa valittamisella, fasenasseilulla muiden syyttelemisellä omista tyrimisestä ei näköjään saatu tätä maata nousemaan.

Vierailija
11/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottelet että hallitus tulee tuomaan sinulle töitä, saat odotella kyllä kuolemaasi asti. Sitä ei tule tekemään yksikään hallitus. Yritykset luo työpaikkoja, sinä haet niitä. Puheesi ovat ihan vappusatasia. Tämä kohu lähti sdp sisältä, nyt vaan yrität kääntää asian muualle ja muiden syyksi, mutta sehän on tyypillistä teille!

Vierailija
12/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on kokonaisuutena rikki. Viedään huomio mukaskandaaleihin kun pitäisi uskaltaa puhua rakentavasti maan tilasta ja suunnasta kokonaisuutena.

Ex-demari Mikael Jungner esittänyt hyviä tilanneanalyysi- yhteenvetoja viime aikoina somessa, siis tunnistetaan että nyt ei mene hyvään suuntaan, on alettava oikeasti muuttaa jotain.

Vierailija
13/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässytystä lässytyksen päälle. Oksettavinta on, että vasemmisto esittää olevansa huolissaan heikommista. Ainoa mistä ovat huolissaan on oma perse!

Vierailija
14/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

demarit voi lopettaa naurettavan puolueensa. nythän viimeistään loputkin niitä äänestäneet urpåt varmaan ymmärtää minkälaisesta pelleporukasta on kysymys. vai ymmärrättekö?

Vierailija
15/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa. Musta kylki kummallakin.

Vierailija
16/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Politiikka on kokonaisuutena rikki. Viedään huomio mukaskandaaleihin kun pitäisi uskaltaa puhua rakentavasti maan tilasta ja suunnasta kokonaisuutena.

Ex-demari Mikael Jungner esittänyt hyviä tilanneanalyysi- yhteenvetoja viime aikoina somessa, siis tunnistetaan että nyt ei mene hyvään suuntaan, on alettava oikeasti muuttaa jotain.

Tässä ei ole muut rikki kuin demarit!

Vierailija
17/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainakaan talouden ongelmiin ei vasemmalta laidalta löydy mitään vaihtoehtoa. Juurisyy on parin vuosikymmenen aikana velkarahalla kasvatettu mastodonttinen julkistalous, johon ei ole enää varaa. Julkinen sektori on vasemmistolle pyhä lehmä, joten äänestämällä heitä mennään ojasta allikkoon

Vierailija
18/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus: ei liikuta mitenkään. Yhtä vähän kuin palstapersun höpinä.

Vierailija
19/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kommentti on ilmoitettu.

Kommenttisi on jonoutettu moderointia varten ja julkaistaan hyväksynnän jälkeen."

Sain tällaisen ilmoituksen, kun kirjoitin median paisutelleen ja liioitelleen kohua. Tarttuisivat samalla intensiteetillä Orpon hallituksen aiheuttamiin vakaviin ongelmiin. 

Vierailija
20/83 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

demarit voi lopettaa naurettavan puolueensa. nythän viimeistään loputkin niitä äänestäneet urpåt varmaan ymmärtää minkälaisesta pelleporukasta on kysymys. vai ymmärrättekö?

Kyse on siitä, mihin vertaa. Jos persuihin ja kokoomukseen, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin äänestää demareita. Olen kurkkuani myöten täynnä aivottomia magapersukonservatiivipölhöpopulisteja kuin olla voi. Kokoomus oli ennen sivistyspuolue, nyt aivojen tilalla on seteleitä, vaikka, kuten näemme, taloustaidot ovat onnettomat.

Olisi olettanut, että viimeisetkin persuäänestäjät olisivat kaikonneen silmienvenyttelyjen jälkeen. Eivät ymmärtäneet. Ehkä samoin voi olettaa että demareiden suosio vain kasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan